En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

Jeg ville tolket dem som positive ja. Spesielt om det var sterkeste test. Men av og til slipper ikke egget likevel...
Du har ikke tempet eller noe..?
Ja, det var de sterkeste, så ble de fort blenda dagen etter.

Nei, begynte dessverre ikke med temping før det egentlig var for sent, hehe. Hadde lite å sammenligne med. Jeg hadde tenkt til å starte med det neste syklus :) Da har man jo litt mer å stole på enn bare testene!

Ja, det var de sterkeste, så ble de fort blenda dagen etter.

Nei, begynte dessverre ikke med temping før det egentlig var for sent, hehe. Hadde lite å sammenligne med. Jeg hadde tenkt til å starte med det neste syklus :) Da har man jo litt mer å stole på enn bare testene!

Ikke sant, men da er det ikke annet å gjøre enn å vente og se.

Ja, det har du rett i! Hmmm ... Gyn så (jeg så også) og sa at «her er det masse eggposer». Folikkel ligger vel inni eggposene? Eller er det det samme? Jeg var der dagen etter antatt eggløsning for å ta sjekk og livmorshalsprøve. Jeg spurte ikke så mye mer om det, da alt så fint ut. Lett å bli etterpåklok :hilarious:

Det er jo som du sier at det kan hende at egget aldri slapp og at kroppen prøver igjen på et senere tidspunkt. EL-testene er i alle fall «helt» negative nå og det har de vært siden jeg trodde jeg hadde EL.

Hadde man bare visst :wacky:

En folikkel er en eggpose, også ligger egget inni folikkelen:) Jeg vil tro at dersom du hadde hatt el da du var der ville hun sett det og sagt at hun så et corpus luteum:joyful:

Blir spennende å se fremover:Heartred

Hvordan går det med deg? Kom TR til slutt?

Hvordan går det med deg? Kom TR til slutt?
Takk som spør :Heartpink

Neida, der er det stille som i grava. 8 uker siden pilleslutt så håååååper TR kommer snart. Har konkludert med at egget ikke slapp, selvom jeg hadde positive EL-tester. Jeg håper TR kommer innen en måneds tid, selvom jeg vet mange går flere måneder før TR kommer tilbake etter pilleslutt :shifty:

Dagene går - relativt fort, noe som er digg!

8 uker siden jeg sluttet på pilla, 4 uker siden jeg trodde jeg hadde EL.

Fortsatt ingen TR.

Venter på at kroppen skal prøve på EL igjen, men EL testene er så og si blenda og ingen symptomer. Blæ :wtf:

Ellers så har jeg fått svar på celleprøven og den var fin! Woho! Har ikke hatt celleforandringer, men uregelmessige celler i flere år. Tatt vevsprøve 3 ganger uten at de har funnet ut av det. Så det var digg at alt var normalt nå. Mistenker at det kan ha noe å gjøre med at jeg har sluttet på p piller?

HPV har jeg fortsatt - ingen av de farlige variantene heldigvis. Skulle ta Gardasil før sommeren, men den er jo utsolgt og er ikke ventet inn før i uke 3 2021 :bag: Så får vi se om jeg er gravid innen da eller ei. Vil ikke ta den om jeg er gravid.

Nå skal jeg ta et glass rødt mens jeg lager middag til min kjære og meg :Heartpink

Last edited:
Takk som spør :Heartpink

Neida, der er det stille som i grava. 8 uker siden pilleslutt så håååååper TR kommer snart. Har konkludert med at egget ikke slapp, selvom jeg hadde positive EL-tester. Jeg håper TR kommer innen en måneds tid, selvom jeg vet mange går flere måneder før TR kommer tilbake etter pilleslutt :shifty:
Så frustrerende :shifty: Jeg hoppet rett inn i normal syklus, men det har jo ikke klaffet av den grunn... Jeg håper tanta kommer snart, så du kan fortsette inn i pp2! Har du testet noe i det siste da?

Så frustrerende :shifty: Jeg hoppet rett inn i normal syklus, men det har jo ikke klaffet av den grunn... Jeg håper tanta kommer snart, så du kan fortsette inn i pp2! Har du testet noe i det siste da?
Åh, det er jo digg at du gikk rett inn i normal syklus! :D Selvom det kanskje ikke er en trøst hvis det tar tiiiid :banghead:

Ja, testet for EL hele denne uken. Samtidig så fikk jeg utrolig mye symptomer den gangen jeg fikk positiv EL-test, så tror jeg vil merke det uten å måtte teste neste gang :happy: Men kommer så klart til å teste fordet :hilarious: Blir dyrt dette!

Åh, det er jo digg at du gikk rett inn i normal syklus! :D Selvom det kanskje ikke er en trøst hvis det tar tiiiid :banghead:

Ja, testet for EL hele denne uken. Samtidig så fikk jeg utrolig mye symptomer den gangen jeg fikk positiv EL-test, så tror jeg vil merke det uten å måtte teste neste gang :happy: Men kommer så klart til å teste fordet :hilarious: Blir dyrt dette!

Denne prøvetiden er virkelig kostbar, bruker jo enormt med eggløsningstester og gtester :hungover::hilarious:

Man tenker alt mulig når man prøver. Krisemaksimering. Gransking. Tenker det er noe galt. Men altså.. etter å ikke ha fått tr etter p-piller enda, så er det ikke noe DER som skal tilsi at noe er galt. Gi det litt tid. :) Lettere sagt enn gjort. Når man har bestemt seg for å prøve, så vil man være gravid, helst i går. :P

Woho! Masse EL-slim i kveld (aldri hatt så mye) og sexlyst på topp.

Ikke positivt EL-test, men den er sterkere. Noe skjer og det er gøy! Bare å jobbe med aksjene nå :woot:

Woho! Masse EL-slim i kveld (aldri hatt så mye) og sexlyst på topp.

Ikke positivt EL-test, men den er sterkere. Noe skjer og det er gøy! Bare å jobbe med aksjene nå :woot:
Endelig! Happy humping :talk017

Krysser fingrene for positiv test i løpet av dagen :smiley-angelic001
CD stemmer ikke da, er egentlig på CD 52 siden egget ikke slapp sist :hilarious:

Tenker å ta en test til rundt 12 og rundt 16-17 tiden. Forhåpentligvis kan jeg ta en CB digital også hvis streken er sterk nok :)

Håper kroppen klarer det denne gangen!

Vedlegg

• 0159B3FC-FFCC-4CCC-9BCA-B49BFEA1E074.jpeg
    0159B3FC-FFCC-4CCC-9BCA-B49BFEA1E074.jpeg
    33,9 KB · Visninger: 125
Ble det sterkere streker i går? :D

Ble det sterkere streker i går? :D
Ja, i følge PreMom så var den positiv i natt/i dag tidlig! :wideyed:

Mannen og jeg hadde en kjempe koselig kveld og ble sittende å prate og drikke vin til langt på natt, plutselig var klokka nærmere halv fem :hilarious: Tok en test før vi la oss – med verdens beste heia gjeng. Han er så engasjert :hilarious: Så jeg er litt skeptisk til at det kan være en falsk positiv, i forhold til at urinen kan ha vært for konsentrert? Pga litt mye vin, altså. Aksjer er i alle fall lagt iherdig de siste dagene, så det skal ikke stå på det :p

Vedlegg

• 6BA29CFD-9063-4322-96DE-D05B63B46081.jpeg
    6BA29CFD-9063-4322-96DE-D05B63B46081.jpeg
    44,9 KB · Visninger: 118
Status i dag er at jeg har veldig mye EL-slim, blir helt fascinert faktisk :hilarious: Har også begynt å få litt EL-smerter i kveld. Ikke noen fler positive EL-tester siden i går tiiiidlig, men de er fortsatt «sterke» om man kan lese de sånn.

Faktaene tatt i betraktning har jeg nok eggløsning i dag. Men hvis jeg skal sammenligne med forrige gang, så fikk jeg positive tester 2 dager på rad, med negative tester imellom. Da slapp heller ikke egget.

Jeg har testet mye de to siste dagene :hilarious: Mye fordi jeg ikke aner hvor lang LH-topp jeg har og jeg er veldig nysgjerrig.

Så det blir spennende å se denne gangen om det går eller ei :) Forskjellen fra sist, er mengden EL-slim. Hadde ikke på langt nær like mye sist. Så håper det er et positivt tegn!

Vedlegg

• DEA6967B-BB4C-443C-B06B-5D7AD16B91C6.jpeg
    DEA6967B-BB4C-443C-B06B-5D7AD16B91C6.jpeg
    36,5 KB · Visninger: 98
På lørdag og søndag (i går) hadde jeg blinkende smiley på CB Advanced Digital. I dag fikk jeg fast smiley, til tross for en negativ BabyPlan på samme urin. Veldig glad for å få fast smiley, men trodde jo da også BabyPlan sin skulle være positiv? Noen som har opplevd det samme? :)

I dag har jeg heller ikke noe EL-slim, så da kan det jo være at EL er i dag eller i morgen?

Har dessverre ikke tempet, jeg ble så stresset av det :hungover:

Vedlegg

• 7A762FFA-29EB-4DE7-8F17-BBFD44C0E3A8.jpeg
    7A762FFA-29EB-4DE7-8F17-BBFD44C0E3A8.jpeg
    8,9 KB · Visninger: 91
Vips, så var man tom for EL-tester. Da får det briste eller bære!

Tenker at jeg regner 1DPO fra og med i morgen, siden jeg fikk fast smiley i går, selvom jeg fikk positiv BP-test på lørdag.

Dvs. at IKM er 9.12.

May the count down begin :nailbiting:

Vedlegg

• 04DA3857-1BDF-4657-87E5-1C1D7BE76C8C.jpeg
    04DA3857-1BDF-4657-87E5-1C1D7BE76C8C.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 81
5 DPO! Denne gangen har jeg brukt mye mindre energi på å tenke og analysere hvert minste tegn i DPO-land. Kost meg med vin både fredag og lørdag og slappet skikkelig av. Deilig :D Var så ekstremt opptatt av hele greia sist og det var faktisk litt slitsomt, hehe.

Så viste det seg jo heller ikke at jeg hadde hatt EL forrige gang og jeg tror det verste denne gangen og - selvom jeg håper på det beste da :)

Når det er sagt, har jeg hatt utrolig mye CM de to siste dagen - av den «vannete» typen. Trodde et minutt at jeg hadde tisset litt på meg :hilarious: I dag stikker og murrer det, uten at jeg må kjenne noe særlig etter.

Kommer ikke til å teste før 10 DPO. Testet 7 «DPO» sist og det ble overanalysering på høyt nivå :hilarious:

Snart mandag igjen og ventetiden er i gang mtp. julen! Elsker julen :Heartred

9DPO. Jada, røyk på en test en dag tidligere enn planlagt :hilarious:

Synes jeg ser «noe», men det gjorde jeg sist også. Ser nada etter jeg lastet opp her derimot, siden bildet blir i så dårlig kvalitet.

Ny test i morgen :)

Vedlegg

• 30DBC8D3-033A-4EE8-A798-32B145EE5D48.jpeg
    30DBC8D3-033A-4EE8-A798-32B145EE5D48.jpeg
    52 KB · Visninger: 167
Back
Topp