En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

11+3

Dagene rusler og går og formen min har vært ganske dritt lenge. Nå er jeg bare irriterende kvalm igjennom dagen, men blir utslitt av ingenting. Gleder meg till jul og masse besteforeldre-kos, så jeg kan legge beina litt høyt! Var på en UL forrige uke, er visst like bekymra denne gangen for at noe skal skje også :nailbiting: Alt var fint og en sprell levende bebis som turna og smattet. Skal til Lundring neste fredag og jeg er skikkelig spent. Også veldig nysgjerrig på kjønn!

Fikk endelig hatt første svangerskapskontroll i går også og gikk igjennom min forrige fødsel med jordmor. Ble litt sjokkert over hvor tungt jeg synes det var å fortell om, har ikke snakket om det på lenge. Burde sikkert ha snakket med noen om det. Det føltes uansett godt og jeg ble møtt med så stor forståelse og trøst. Fikk en skikkelig fint jordmor :shy:
IMG_3651.jpg
IMG_3648.JPG
 
12+6

It’s a boy! Ble flyttet frem på UL og termin er nå 1. juli foreløpig.

Jeg blir altså mamma til to gutter og vil for alltid være en gutte-mamma :) En litt rar følelse da jeg alltid har sett for meg kjoler, hårfrisyrer og det som hører med.

Men jeg er takknemlig :Heartred

Goooood jul!
 
Back
Topp