En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

Gratulerer! Jeg liker at det først er "nei, det blir ikke en til på en lang stund!" Til "Eeehh!!!" :hilarious: :hilarious: Blir det termin i juli? :love7
 
Gratulerer! Jeg liker at det først er "nei, det blir ikke en til på en lang stund!" Til "Eeehh!!!" :hilarious: :hilarious: Blir det termin i juli? :love7
Haha, jeg vet :hilarious: Det snudde fort! Tenker det må være meant to be, med tanke på omstendighetene rundt når dette skjedde.

Menstermin er 30.6 og termin i følge datoen jeg hadde eggløsning er 5. juli (er 98% sikker)! Så er enten 4+4 eller 3+6 i dag.
Kanskje vi sees i juni-gruppa :joyful:
 
Haha, jeg vet :hilarious: Det snudde fort! Tenker det må være meant to be, med tanke på omstendighetene rundt når dette skjedde.

Menstermin er 30.6 og termin i følge datoen jeg hadde eggløsning er 5. juli (er 98% sikker)! Så er enten 4+4 eller 3+6 i dag.
Kanskje vi sees i juni-gruppa :joyful:
Det hadde vært veldig koselig! Flere som er med i to termingrupper også, fordi de er på vippen :Heartred
 
13DPO - 3+6

Menstermin sier at jeg er 4+3, men basert på når jeg hadde eggløsning er jeg 3+6. Jeg er ikke 100% sikker på hvilken dag, men står imellom to datoer.

Og denne testen bygger opp om det, da det i morgen vil være to uker siden eggløsning.

I teorien så håper jeg at jeg kan få 2-3 i slutten av denne uken :shy:

Shit, er glad denne uken er ekstrem travel fra og med i morgen og ut.

Glemt hvor besatt man blir av det greiene her :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_3430.jpeg
    IMG_3430.jpeg
    3,3 MB · Visninger: 58
14 dpo - 4+0

Takk og farvel til Metode. Byttet ut gårsdagens test med Babyplan :)
 

Vedlegg

  • page0.jpeg
    page0.jpeg
    207 KB · Visninger: 65
15 dpo - 4+1

Hurra, endelig tydelig sterkere test!
 

Vedlegg

  • page0.jpeg
    page0.jpeg
    249 KB · Visninger: 48
Hurra! Nå må du oppdatere tittelen på dagboka :angelic:
 
18 dpo - 4+4

Synes testene har stagnert, men det kan jo skje. De er jo ikke laget for å måle. Blir en ukesindikator i morgen :)
 

Vedlegg

  • page0.jpeg
    page0.jpeg
    358,4 KB · Visninger: 33
Last edited:
19 dpo - 4+6

Trodde jeg hadde test med ukesindikator, men hadde visst ikke det. Så da ble det den siste strimmeltesten, og dermed er det slutt på testingen! Når får det gå sin gang :)

Forrige svangerskap var jeg kvalm på morgenen og rundt lunsj.

I går ble jeg skikkelig kvalm på kvelden etter middag. Var som om jeg ble litt for mett, selvom jeg spiste ganske lite :hungover:

Forrige gang meldte ikke kvalmen seg skikkelig for i uke 6 heller. Spennende å sammenligne :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • page0.jpeg
    page0.jpeg
    398,7 KB · Visninger: 26
7+6

Var på tidlig UL i dag og der fikk vi se og høre ett hjerte som slo for harde livet :shy: Veldig letta. Han mente at jeg var et par dager kortere enn jeg selv har beregnet, men jeg kan ikke ha fått positiv test så tidlis om 7 dpo tror jeg, hehe. Så tidlig er det uansett små marginer!

Det var uansett en super fin opplevelse. Nå kan jeg senke skuldrene litt!
 

Vedlegg

  • IMG_3527.JPG
    IMG_3527.JPG
    115,9 KB · Visninger: 21
7+6

Var på tidlig UL i dag og der fikk vi se og høre ett hjerte som slo for harde livet :shy: Veldig letta. Han mente at jeg var et par dager kortere enn jeg selv har beregnet, men jeg kan ikke ha fått positiv test så tidlis om 7 dpo tror jeg, hehe. Så tidlig er det uansett små marginer!

Det var uansett en super fin opplevelse. Nå kan jeg senke skuldrene litt!
Grattis :love017 Men har ikke sett det i juli-gruppen? Jeg er 7+0 i dag og har termin 11. juli :happy: (menstermin 30. juni, men det stemmer jo ikke).
 
Grattis :love017 Men har ikke sett det i juli-gruppen? Jeg er 7+0 i dag og har termin 11. juli :happy: (menstermin 30. juni, men det stemmer jo ikke).
Tusen takk! Det er fordi jeg skal ha planlagt KS og mini vil derfor veldig sannsynlig komme i juni :D Hehe. Har termin 5. juli foreløpig. Får se hvor mye den blir justert på OUL, men der har du altså grunnen, hehe! :Heartred
 
Tusen takk! Det er fordi jeg skal ha planlagt KS og mini vil derfor veldig sannsynlig komme i juni :D Hehe. Har termin 5. juli foreløpig. Får se hvor mye den blir justert på OUL, men der har du altså grunnen, hehe! :Heartred
Aha :) Tenkte man likevel fulgte de som var like langt i svangerskapet mtp milepæler etc :happy: Men sikkert greit etter man har fått babyen. Du er velkommen i begge da! Tvi tvi :love017
 
Aha :) Tenkte man likevel fulgte de som var like langt i svangerskapet mtp milepæler etc :happy: Men sikkert greit etter man har fått babyen. Du er velkommen i begge da! Tvi tvi :love017
Takk for det :Heartred :D Hmm, du her et poeng, ikke tenkt på det sånn:hilarious:
 
Takk for det :Heartred :D Hmm, du her et poeng, ikke tenkt på det sånn:hilarious:
Jeg var i både november og desember med termin hhv 14. og 1. Desember. Nå endte begge mine med å komme i oktober da, men jeg orket ikke enda flere grupper :hilarious: så kan være greit å henge begge steder
 
Jeg var i både november og desember med termin hhv 14. og 1. Desember. Nå endte begge mine med å komme i oktober da, men jeg orket ikke enda flere grupper :hilarious: så kan være greit å henge begge steder
Det har du rett i :D :Heartred
 
Back
Topp