En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

Jeg ser noe jeg også!:nailbiting:
Jeg tar alt med en klype salt, da jeg prøver å jekke ned forhåpningene :hilarious: Blir spennende å se om det er noen endring i morgen! Gøy at du også ser noe:Heartpink

10DPO i dag og ingen endring på testen :)
Hatt litt forsiktige menssmerter i dag og stiv i korsryggen. Så det spørs altså. Jeg blir uansett glad hvis TR kommer, for hun har ikke vært her etter jeg sluttet på pilla (2 mnd siden). Så ønske nr. to er at hun kommer som et bevis på at egget endelig slapp :D

Vedlegg

• 70BC4D9C-DBF9-42F2-BF43-BB8DDC532171.jpeg
    70BC4D9C-DBF9-42F2-BF43-BB8DDC532171.jpeg
    39,6 KB · Visninger: 143
10DPO i dag og ingen endring på testen :)
Hatt litt forsiktige menssmerter i dag og stiv i korsryggen. Så det spørs altså. Jeg blir uansett glad hvis TR kommer, for hun har ikke vært her etter jeg sluttet på pilla (2 mnd siden). Så ønske nr. to er at hun kommer som et bevis på at egget endelig slapp :D
Jeg ser antydning til strek da :D jeg hadde bare sånne streker fra sånn 8 dpo til 10 dpo, 11dpo der i mot ble streken en del sterkere :p

Spennende :) gleder meg til å se morgenens test

Jeg ser antydning til strek da :D jeg hadde bare sånne streker fra sånn 8 dpo til 10 dpo, 11dpo der i mot ble streken en del sterkere :p
Ja, det er ett eller annet som lusker der, men vet aldri før det faktisk er en strek :p Nå har jeg ikke flere tidligtester igjen, så hvis ikke de kommer i posten i dag er det bare å smøre seg med tålmodighet til mandag - og da burde det være et sikkert svar, positivt eller ei :)

Ja, det er ett eller annet som lusker der, men vet aldri før det faktisk er en strek :p Nå har jeg ikke flere tidligtester igjen, så hvis ikke de kommer i posten i dag er det bare å smøre seg med tålmodighet til mandag - og da burde det være et sikkert svar, positivt eller ei :)
Jeg føler ikke det er noen forskjell på tidlig og vanlig. Testene jeg tok 9 og 10 dpo var tidligtester, viste kun kjempe svak strek, testen jeg tok 11dpo var vanlig test, fikk ganske tydelig strek Vitus apotek har tilbud 40% på rfsu nå hvis ikke du klarer å holde deg :D

Jeg føler ikke det er noen forskjell på tidlig og vanlig. Testene jeg tok 9 og 10 dpo var tidligtester, viste kun kjempe svak strek, testen jeg tok 11dpo var vanlig test, fikk ganske tydelig strek Vitus apotek har tilbud 40% på rfsu nå hvis ikke du klarer å holde deg :D
Ooo, takk for tips! :D Jeg har faktisk noen 25 mlU/ml liggende fra rfsu. Da skal jeg huske på det om trangen melder seg – noe den mest sannsynlig gjør :hilarious:

Og der kom testene i postkassa. Kanskje det er et tegn :hilarious: Neida ....

Fått ømme bryster ut over dagen. Kan bety to ting – TR eller spire. Aldri fått det ved TR før :nailbiting:

Nå skjer det mye oppi topplokket her

11DPO og brun utflod. Ikke ømme pupper lenger, litt menssmerter. Samtidig så ser jeg en strek :bag: :nailbiting:

Kommer ikke ordentlig frem her inne, så legger ved et redigert også.

Hva betyr dette da mon tro. Er vel for sent med festeblødning? Mest sannsynlig kjemisk? :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Vedlegg

• 97AE07C9-5F62-4C3A-96E4-3A20C8764060.jpeg
    97AE07C9-5F62-4C3A-96E4-3A20C8764060.jpeg
    55,4 KB · Visninger: 214
  • AEF78EDF-72F2-4965-A088-8999F5FE8668.jpeg
    AEF78EDF-72F2-4965-A088-8999F5FE8668.jpeg
    54,7 KB · Visninger: 216
I natt drømte jeg at jeg var gravid. Hadde skikkelig high tech testeutstyr - det blinket og lyste «GRAVID!!!!» over alt :hilarious:

Spottet liiiitt friskt blod i dag tidlig, ellers en del brunt. Testen er lik som i går.

Blir mest glad hvis det viser seg å være en festeblødning så klart, men dersom TR melder sin ankomst, er kroppen offisielt i gang og jeg hadde eggløsning når jeg trodde :D I så fall tok det altså 2 mnd og en uke fra pilleslutt til mens kom tilbake.

Vi får se utover dagen :bag:

Last edited:
Spotter fortsatt brunt, gjort det jevnt i hele dag. Tidvise støkk i livmoren kjennes det ut som, øm i korsryggen og menssmerter.

Jeg ser fortsatt noe på disse testene jeg da, kanskje til og med en klype sterkere enn i går :hilarious: Har ikke sjans til å se om den er rosa eller skygge. Ergo, fortsatt blank på om det ble noe denne gangen eller ikke. Er 12DPO i dag.

Ååååååh for et waiting game. Jeg blir gal av meg selv :confused2:confused2:confused2

Vedlegg

• D58C43B7-2505-413D-972B-9D7CE7EAF891.jpeg
    D58C43B7-2505-413D-972B-9D7CE7EAF891.jpeg
    43,7 KB · Visninger: 166
  • F3479F93-2EC1-4954-A97B-1BD33431B337.png
    F3479F93-2EC1-4954-A97B-1BD33431B337.png
    91,9 KB · Visninger: 163
Spotter ikke mer. Blir gal av Babyplan sine tester. Herregud for noen skygger over flere dager. Legger bort testingen frem til onsdag (IKM), dersom TR ikke har kommet. Og da tar en jeg CB digital, trenger en pause fra strek-tyding :meh:

Og vips så var TR her! Nesten som bestilt. Jeg er SÅ glad for å kjenne at kroppen er i gang, selvom det er kjipt å ha fått skygger i flere dager :Heartred Men jeg ønsker tanta velkommen :hilarious: Nå skal det tempes :smug:

Var det alt? :bored:

Spottet brunt i to dager, en halv dag i går med koagulert blod og that’s it. Vært tørt og nada niks siden i går ettermiddag.

Er nesten litt skuffa :hilarious:

Back
Topp