Jeg ser noe jeg også!9DPO. Jada, røyk på en test en dag tidligere enn planlagt
Synes jeg ser «noe», men det gjorde jeg sist også. Ser nada etter jeg lastet opp her derimot, siden bildet blir i så dårlig kvalitet.
Ny test i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser noe jeg også!9DPO. Jada, røyk på en test en dag tidligere enn planlagt
Synes jeg ser «noe», men det gjorde jeg sist også. Ser nada etter jeg lastet opp her derimot, siden bildet blir i så dårlig kvalitet.
Ny test i morgen
Jeg tar alt med en klype salt, da jeg prøver å jekke ned forhåpningene Blir spennende å se om det er noen endring i morgen! Gøy at du også ser noeJeg ser noe jeg også!
Jeg ser antydning til strek da jeg hadde bare sånne streker fra sånn 8 dpo til 10 dpo, 11dpo der i mot ble streken en del sterkere10DPO i dag og ingen endring på testen
Hatt litt forsiktige menssmerter i dag og stiv i korsryggen. Så det spørs altså. Jeg blir uansett glad hvis TR kommer, for hun har ikke vært her etter jeg sluttet på pilla (2 mnd siden). Så ønske nr. to er at hun kommer som et bevis på at egget endelig slapp
Ja, det er ett eller annet som lusker der, men vet aldri før det faktisk er en strek Nå har jeg ikke flere tidligtester igjen, så hvis ikke de kommer i posten i dag er det bare å smøre seg med tålmodighet til mandag - og da burde det være et sikkert svar, positivt eller eiJeg ser antydning til strek da jeg hadde bare sånne streker fra sånn 8 dpo til 10 dpo, 11dpo der i mot ble streken en del sterkere
Jeg også!Spennende gleder meg til å se morgenens test
Jeg føler ikke det er noen forskjell på tidlig og vanlig. Testene jeg tok 9 og 10 dpo var tidligtester, viste kun kjempe svak strek, testen jeg tok 11dpo var vanlig test, fikk ganske tydelig strek Vitus apotek har tilbud 40% på rfsu nå hvis ikke du klarer å holde degJa, det er ett eller annet som lusker der, men vet aldri før det faktisk er en strek Nå har jeg ikke flere tidligtester igjen, så hvis ikke de kommer i posten i dag er det bare å smøre seg med tålmodighet til mandag - og da burde det være et sikkert svar, positivt eller ei
Ooo, takk for tips! Jeg har faktisk noen 25 mlU/ml liggende fra rfsu. Da skal jeg huske på det om trangen melder seg – noe den mest sannsynlig gjørJeg føler ikke det er noen forskjell på tidlig og vanlig. Testene jeg tok 9 og 10 dpo var tidligtester, viste kun kjempe svak strek, testen jeg tok 11dpo var vanlig test, fikk ganske tydelig strek Vitus apotek har tilbud 40% på rfsu nå hvis ikke du klarer å holde deg
Krysser fingrene!Fått ømme bryster ut over dagen. Kan bety to ting – TR eller spire. Aldri fått det ved TR før
Var det alt?
Spottet brunt i to dager, en halv dag i går med koagulert blod og that’s it. Vært tørt og nada niks siden i går ettermiddag.
Er nesten litt skuffa
Nei, ikke testet noe mer siden søndag Kanskje jeg tar en i morgen (IKM) hvis det ikke skjer noe mer fra tanta. Syntes jo det var en utrolig rar mensHar du testet?