Så "godt" med symptomer da De kom jo som bestilt i forhold til ferien! Håper du kan ha daffe juledager i koseklær og med sofa i nær rekkevidde, så du bare kan "nyte" av de symptomene som måtte komme
Så enig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så "godt" med symptomer da De kom jo som bestilt i forhold til ferien! Håper du kan ha daffe juledager i koseklær og med sofa i nær rekkevidde, så du bare kan "nyte" av de symptomene som måtte komme
CD 12
Isj, tror mannen ubevisst kjenner på et press. Er liksom ikke optimalt fra hans side når vi legger inn aksjer om dagen. Jeg var i forkjøpet og sa før denne PP at "nå skal vi bare kose oss og gjøre det når vi har lyst, ikke tenke på tester og sånn". Men så er han jo så nysgjerrig og spør "når er det neste gang du skal ha eggløsning nå?" osv. I tillegg er det mye stress på jobben hans.
Tenkt tanken på om han kanskje har lavt testosteron-nivå pga. dette, men det er vel litt tidlig sånn aldersmessig? Det fungerer mye bedre om morgenen enn om kvelden. Så i helgene er det jo null stress sånn sett, men blir litt vanskelig å ha hyggestund på morgenen i hverdagen når vi begge skal på jobb
Lurer nesten på om jeg skal ta en hvit løgn og si at eggløsning ikke er før i slutten av romjulen. Får så vondt av han, selvom han ikke bemerker det selv. Noen som har noen gode triks til å hvordan håndtere dette?
Så bra at dere har åpne kort og funnet ut hva som fungerer for dere! Ingen ting er bedre enn det Takk for at du delerHer e det heilt likt! Mannen har generelt lite lyst, så han maser ikkje for å sei det sånn. Han stresser også rundt EL. Me har vært ærlige, er grunnpilaren i ekteskapet selv om eg skjønner tanken bak ei kvit løgn i denne situasjonen. Vår løysning har blitt at eg gir beskjed når me bør begynne å tenke på sex, så er i grunn resten opp til han. Samme som hos dere så er mårningene aller best for han, men han går veldig inn for, og jobber med seg sjølv for å klare det fordi han har så lyst på barn. Eg syns relasjon er viktigere og har bestemt meg for om det blir stress, om me ikkje legge inn aksjer før EL, så er det heilt greit. Selvfølgelig surt å gå glipp av ein pp pga null sex, men relasjon først ❤
Så om det er ubevisst for mannen din ville eg gjort han bevist på det og snakka med han om ka som funka sist me blei gravide kom han og ville ha sex PÅ el dagen (han anna jo ingenting, el var 4-7 dager forsinka og), og me blei gravid. Samme denne gangen, håper eg er gravid
Det har du nok rett i - kroppen gjør som den vil uavhengig av tester og analysering. Får ikke påvirket gangen i prosessen uansett Men personlig synes jeg det er kjempe spennende og interessant å bli kjent med kroppen ved hjelp av tester osv. I alle fall nå i starten da jeg ikke aner hvordan akkurat min kropp og syklus er. Så gjør vi som du sier, passer på å legge inn aksjer før og etter EL. Bare tiden vil vise om/når det vil bære frukterNå går jeg litt motstrøms her men anbefaler å legge inn aksjer annenhver periode en stund før og etter antatt eggløsning, følge med på menstrasjonen også la naturen gå sin gang, trenger ikke å hjelpe kroppen å styre med el tester og g tester tidlig ol... men kansje feil å si det på et prøve forum?
Det har du nok rett i - kroppen gjør som den vil uavhengig av tester og analysering. Får ikke påvirket gangen i prosessen uansett Men personlig synes jeg det er kjempe spennende og interessant å bli kjent med kroppen ved hjelp av tester osv. I alle fall nå i starten da jeg ikke aner hvordan akkurat min kropp og syklus er. Så gjør vi som du sier, passer på å legge inn aksjer før og etter EL. Bare tiden vil vise om/når det vil bære frukter
Tusen takk for det Det hører jeg fler som sier, så det er nok sannhet i dethåper det bærer frem for dere og dere får de barna dere ønsker... min efaring er hvor mindre jeg har styrt hvor lettere har det gått
Som om jeg skulle sagt det selv! Det er kjempe viktig for oss også, vil ikke at det skal bli pliktsex. Og nå føles det som vi har funnet en fin balanse på det hele. Og ja, sånn sett er jo EL-tester helt genialtJeg skjønner veldig godt hva du mener i forhold til mennene våre. Min presterer ikke på kveldstid nesten uansett. På morgenen er det absolutt enklere, men det betyr ikke at han, for å si det rett ut, kommer hver gang. Derfor blir det vanskelig for oss når alle sier det bare er å legge inn aksjer annenhver dag. Det hadde ikke gått med oss. Dermed er El-testing helt nødvendig for vår del. Det har heldigvis gått mye bedre rundt El, men jeg har også sagt i fra at det ikke er krise om ikke aksjer blir lagt inn en periode. Vi skal ha sex fordi vi har lyst, ikke fordi testen sier peak. Så for oss har det hjulpet og begynne når testene nærmer seg positiv, slik at vi i det minste har lagt inn et bidrag når eggløsningen er her
Tusen takk, kjære duLykke til
Syns jeg skimter en strek jeg Hmm!CD 29 - 7 DPO
Fikk tilfredstilt testetrangen min i dag, endelig Negativ, men forventet jo ikke noe annet. Det som irriterer med litt med testene fra Babyplan (både el- og g-test) er at det ofte er flere hakk i de .. Det var det på denne også, så hvis man legger go vilja til så kan det se ut som det er noe, men det er det altså ikke, er bare hakkene som spiller en et puss Ellers så har tempen steget litt de to siste dagene om ikke annet!
Testet senere tidspunkt i ferien, men til samme hver dag. Nå må jeg teste litt tidligere igjen. Prøver å holde meg på maks en time differanse. Tror ikke det skal ha så veeeeldig mye å si. Det viktigste for meg er uansett å finne EL ved hjelp av temping.
Ny test i morgen
Jeg og, men så oppdaget jeg hakk flere steder i testen, og så litt nøyere på den at den var bare helt rar. Ny test i morgenSyns jeg skimter en strek jeg Hmm!