Guttemamma til 2
Blir kjent med forumet
Kanskje det var en som streifet?Altså ... er det rart man får falske forhåpninger eller? Siste gang jeg bruker tidligtestene til BabyPlan i alle fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det var en som streifet?Altså ... er det rart man får falske forhåpninger eller? Siste gang jeg bruker tidligtestene til BabyPlan i alle fall.
Ja, jeg fikk kjempe svak rosa strek på rfsu. Så ble den borte dagen etter. Så jeg velger å tro det BabyPlan derimot fortsetter å vise «skygger»Kanskje det var en som streifet?
CD 16
Kroppen bare lurte meg i går! Tipper det blir plutselig positiv denne gangen som sist jeg altså. Håper det skjer snart, er så kjedelig å vente til langt ut i syklus
Takk det håper jeg også!Heier på EL i helgen!!
Ja! Utrolig kjedelig - i tillegg er jeg verdens mest utålmodige person Hadde positiv el-test cd 20 og cd 21 forrige gang, så var jo ikke tidlig ute der heller, men det var jo i utgangspunktet sentVeldig lenge du skulle vente på eggløsning da Hvilken CD hadde du positiv el-test på sist?