Guttemamma til 2
Blir kjent med forumet
Kanskje det var en som streifet?Altså ... er det rart man får falske forhåpninger eller?Siste gang jeg bruker tidligtestene til BabyPlan i alle fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det var en som streifet?Altså ... er det rart man får falske forhåpninger eller?Siste gang jeg bruker tidligtestene til BabyPlan i alle fall.
Ja, jeg fikk kjempe svak rosa strek på rfsu. Så ble den borte dagen etter. Så jeg velger å tro detKanskje det var en som streifet?

Våkner opp med godt mot i dag!
7.12.20 - 9.01.21: Fikk tilbake mensen. Det tok 2 mnd og 17 dager. 1/2 dag med blødning med spotting to dager før og etter. Ble nesten litt skuffa
Drakk salvie-te frem til eggløsning. Fikk eggløsning på CD 22. Vet ikke om det hjalp? Brukte Conceive+. Fikk ultra svak lyserosa strek på RFSU 25 11dpo. Hadde all verden av symptomer. 12dpo var testen blenda og jeg begynte å spotte. Fikk TR 13dpo. Lutealfasen varte i 11 dager. Mistenker kjemisk/streifer. Syklusen varte i 34 dager.
10.01.20 -: TR er mye vondere enn forrige gang, samt at jeg blør mer. Føler at det blir renset opp litt skikkelig inni der og det er bra. Denne syklusen drikker jeg også salvie-te (skal se om det gjør noe forskjell i forhold til PP1). Ellers vil jeg prøve å drikke grapefruktkjerneekstrakt hver dag frem mot EL samt prøve Wild Yam i dpo-land. Jeg er spent og positiv i forhold til denne PP 

Våknet kl 11 i går, derfor den er så høy. Håper på god natt søvn i natt!
CD 16
Kroppen bare lurte meg i går!Tipper det blir plutselig positiv denne gangen som sist jeg altså. Håper det skjer snart, er så kjedelig å vente til langt ut i syklus
![]()

TakkHeier på EL i helgen!!![]()
Ikke hatt positive tester (til og med lagt inn negativ test i FF) og FF mener jeg er 3dpo. Jeg kan ikke ha gått glipp at noe LH-topp heller, da jeg har testet 3 ganger dagen
Forrige gang så hadde jeg positiv test i 2 døgn. Så jeg tror det bare er FF som er forvirra.

Ja! Utrolig kjedelig - i tillegg er jeg verdens mest utålmodige personVeldig lenge du skulle vente på eggløsning daHvilken CD hadde du positiv el-test på sist?
Hadde positiv el-test cd 20 og cd 21 forrige gang, så var jo ikke tidlig ute der heller, men det var jo i utgangspunktet sent