En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

«Slutter å tenke på det» eller innser at nå har det tatt så lang tid at man ikke «gidder å tenke mer på det» - samme søren, det funka iallfall:p
Jepp! Samme hva det er, så lenge det funker, si :D

Endelig! :D:D:D

Hjelpes så den EL :P Men sånt skjer innimellom. Lykke til!

CD 42

Da er nok eggløsning i morgen :D

Tror dere ikke at termometeret mitt kortsluttet i dag tidlig. Så måtte snike meg ut av senga for å finne det med en desimal, som om det var det viktigste i verden :hilarious: Heldigvis viste det 36.1 og i går hadde jeg 36.18. Ut og kjøpe nye batterier i dag!

Vedlegg

• 0B054129-57F0-4C72-9132-0A10A5EA7FE4.jpeg
    0B054129-57F0-4C72-9132-0A10A5EA7FE4.jpeg
    40,6 KB · Visninger: 72
  • 2AECE4AD-8D4D-4714-A0DA-1746A9307B3D.jpeg
    2AECE4AD-8D4D-4714-A0DA-1746A9307B3D.jpeg
    51,4 KB · Visninger: 78
Oi! Og hvordan skifter du egentlig batteri i ett termometer?

Oi! Og hvordan skifter du egentlig batteri i ett termometer?
Nei altså, fant ut at det funket dårlig :hilarious: Fikk ut batteriet og satt i nytt, men da jeg hadde kommet så langt så hadde jeg klart å kortslutte hele greia ... tror ikke det er meningen at man skal bytte batteri, haha.

Nei altså, fant ut at det funket dårlig :hilarious: Fikk ut batteriet og satt i nytt, men da jeg hadde kommet så langt så hadde jeg klart å kortslutte hele greia ... tror ikke det er meningen at man skal bytte batteri, haha.
Hehe. Tror jeg satser på å kjøpe nytt den dagen batteriet ryker her :p

CD 44 – 1 DPO

Da økte tempen, jippi! Håper det nye termometeret kommer kjapt i posten. Jeg måtte bestille da de ikke hadde på apoteket. Så forholder meg til 1 desimal foreløpig :)

Satser på høye temperaturer i dagene fremover!

Vedlegg

• 1151B0B3-4888-4B08-9DA5-F8FEBECC89A8.jpeg
    1151B0B3-4888-4B08-9DA5-F8FEBECC89A8.jpeg
    51,6 KB · Visninger: 78
  • C8C71C2E-DD5E-4A9C-B1D0-995D274B6C42.jpeg
    C8C71C2E-DD5E-4A9C-B1D0-995D274B6C42.jpeg
    38,3 KB · Visninger: 84
Hurra for dpo land!

CD 45

Sov så dårlig i natt. Våknet klokka 3 og lå lys våken til klokka 6 :meh: Fikk meg en time på øyet etter det. Så vet ikke helt med den tempen i dag, men men! Jeg spiser egentlig keto/lavkarbo, men skeiet heeeeelt ut etter nyttår. En reaksjon på at livet er dritt og det ikke hjalp med enda en lock down i hovedstaden :yuck:

Men begynte på’n igjen i går og da pleier jeg å sove dårlig de første dagene. Får så utrolig mye energi! Sliter også med å sovne. Går seg snart til da :)

Skal også gå 10 000 skritt hver dag i frisk luft fremover og en halvtime med styrketrening hver dag. Føler jeg ikke har vært noe god mot kroppen min den siste måneden. Er jo også ekstremt mye mindre aktiv pga. hjemmekontor.

Så satser på at det blir bra :woot:

But first, coffee :coffee

Vedlegg

• 58CFFD0D-3AC5-4599-9881-4FE9D8FA5D81.jpeg
    58CFFD0D-3AC5-4599-9881-4FE9D8FA5D81.jpeg
    60,9 KB · Visninger: 68
CD 45

Sov så dårlig i natt. Våknet klokka 3 og lå lys våken til klokka 6 :meh: Fikk meg en time på øyet etter det. Så vet ikke helt med den tempen i dag, men men! Jeg spiser egentlig keto/lavkarbo, men skeiet heeeeelt ut etter nyttår. En reaksjon på at livet er dritt og det ikke hjalp med enda en lock down i hovedstaden :yuck:

Men begynte på’n igjen i går og da pleier jeg å sove dårlig de første dagene. Får så utrolig mye energi! Sliter også med å sovne. Går seg snart til da :)

Skal også gå 10 000 skritt hver dag i frisk luft fremover og en halvtime med styrketrening hver dag. Føler jeg ikke har vært noe god mot kroppen min den siste måneden. Er jo også ekstremt mye mindre aktiv pga. hjemmekontor.

Så satser på at det blir bra :woot:

But first, coffee :coffee
Så flink du er! Viktig med litt sunne rutiner i denne lock down-verdenen vi i hovedstaden lever i:p Grafen må jo bare være en vinnergraf denne pp’n:angel8

Så flink du er! Viktig med litt sunne rutiner i denne lock down-verdenen vi i hovedstaden lever i:p Grafen må jo bare være en vinnergraf denne pp’n:angel8
Joda, jeg prøver! Ja, Oslo er jeg vanligvis veldig glad i altså, ville ikke bodd noe annet sted i landet. Men i disse dager ... not so much :wideyed: Er vel noe med at man alltid vil ha det man ikke kan få ... Vi må bare håpe at tidene blir lettere i takt med at dagene blir lysere :)

Det hadde vært helt fantastisk om du har rett. Kos deg masse med spiren din og nyyyyt, håper jeg kan joine :angel12

Sunne rutiner er veldig lurt. Jeg prøver å være aktiv daglig, og holder på med 30 dager med yoga :)

Sunne rutiner er veldig lurt. Jeg prøver å være aktiv daglig, og holder på med 30 dager med yoga :)
Så flink du er! Yoga er fantastisk synes jeg. Jeg har ofte vært sånn «alt eller ingenting», men har skjønt at å bare være litt aktiv hver dag er mye bedre enn ingenting :)

CD 46

3DPO og FF satt kryss. Woho! :D Fikk termometeret i posten i går også, så temper med det da. Kan jo være at det viker litt fra de to forrige dagene, men skitt au. Er ikke termometeret som bestemmer om jeg er gravid eller ikke :hilarious:

Jeg kjøpte inn Wild Yam når TR kom sist, med mening om at jeg skulle ta det i neste DPO-land, men nå vet jeg ikke om jeg tør ... Føler jeg leser om så mange som tok det, ble gravide, men mistet?

Lutealfasen min var på 11 dager sist, så ikke nevneverdig kort, men kunne jo vært lenger også.

Hmm, what to do :bag:

Vedlegg

• 5CB461DD-0D0F-498B-A163-FAA4E343D571.jpeg
    5CB461DD-0D0F-498B-A163-FAA4E343D571.jpeg
    49,8 KB · Visninger: 65
CD 46

3DPO og FF satt kryss. Woho! :D Fikk termometeret i posten i går også, så temper med det da. Kan jo være at det viker litt fra de to forrige dagene, men skitt au. Er ikke termometeret som bestemmer om jeg er gravid eller ikke :hilarious:

Jeg kjøpte inn Wild Yam når TR kom sist, med mening om at jeg skulle ta det i neste DPO-land, men nå vet jeg ikke om jeg tør ... Føler jeg leser om så mange som tok det, ble gravide, men mistet?

Lutealfasen min var på 11 dager sist, så ikke nevneverdig kort, men kunne jo vært lenger også.

Hmm, what to do :bag:
Herlig med kryss! Og nytt termometer!:hilarious:

Hmm.. har lest forskjellig om WY. Hvis du doserer det sånn at du trapper ned, så skal det visst være det beste. Har selv prøvd det én pp, men jeg ble så kvalm og uvel av det, så orka ikke mer:p

Herlig med kryss! Og nytt termometer!:hilarious:

Hmm.. har lest forskjellig om WY. Hvis du doserer det sånn at du trapper ned, så skal det visst være det beste. Har selv prøvd det én pp, men jeg ble så kvalm og uvel av det, så orka ikke mer:p
Ja, det er jo ikke noe forskning på det heller .. Jeg tenker at HVIS det var økt risiko for SA så hadde vel ikke for eksempel Frøya Klinikken foreslått det til sine pasienter? Eller? :wideyed:

Jeg har også lest at man burde trappe ned. Huff, blir man dårlig så er det nok bare å styre unna ja :p

Ja, det er jo ikke noe forskning på det heller .. Jeg tenker at HVIS det var økt risiko for SA så hadde vel ikke for eksempel Frøya Klinikken foreslått det til sine pasienter? Eller? :wideyed:

Jeg har også lest at man burde trappe ned. Huff, blir man dårlig så er det nok bare å styre unna ja :p
Nei, det hadde jo vært litt dumt at de anbefalte det i så fall:p Du får veie litt for og i mot!

Back
Topp