Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes! Tusen takk!!Huff, tålmodigheten din for kjørt seg litt Håper det skjer noe snart!
Ååå, føler med deg. Å vente på eggløsning som kommer sent er så utrolig frustrerende og kjipt. Håper den kommer snart
CD 25
Hjelper tydeligvis å drikke vin og klage litt.
Fast smiley på CB og masse EL-slim. Litt økning på test.
Kom igjen kroppen!
Nei Jeg venter fortsatt! Kroppen er helt på tur. Blir en laaaang syklus, er på cd 31 nåHvordan gikk det med deg ? Oppførte kroppen seg?
Nei Jeg venter fortsatt! Kroppen er helt på tur. Blir en laaaang syklus, er på cd 31 nå
Ja, ekstremt irriterende! Tusen takk, det håper jeg også Man skulle jo helst vært gravid i gåråh, for noe dritt Håper kroppen kvitter seg med hormonkrøllet etter kjemisk og prevensjon fortere enn svint!
TakkJeg heier jeg også
Tusen takk! Det trengsEg slenger og inn en heiagjeng
Yaay! På tide, ja Dette blir braCD 41
PÅ TIDE! Endeliiiiiiiig! Fattet mistanke i går når tempen droppet helt sykt, samt at jeg hadde EL-smerter i går og i dag. Fikk også et lite kviseutbrudd på halsen for 3 dager siden. Flaks vi hadde babydans i går Fra null til hundre, akkurat som sist.
Har bare ikke orket å tempe konsekvent i det siste. Så litt hull.
Typisk at jeg fikk den nå, da jeg sendte melding til fastlegen min i dag tidlig for å kanskje få noe hjelp på å få i gang skrotten
Gleder meg til å melde meg inn i IKM-gruppe igjen. Lurer på når det slipper. Sist hadde jeg positive tester i 2 dager
Ja, det må jeg si! Rart at det skjer når man slutter å tenke på det .... Da er vi jammen i samme IKM-gruppe også, ser jegYaay! På tide, ja Dette blir bra
«Slutter å tenke på det» eller innser at nå har det tatt så lang tid at man ikke «gidder å tenke mer på det» - samme søren, det funka iallfallJa, det må jeg si! Rart at det skjer når man slutter å tenke på det .... Da er vi jammen i samme IKM-gruppe også, ser jeg