Nei, ikke testet noe mer siden søndag Kanskje jeg tar en i morgen (IKM) hvis det ikke skjer noe mer fra tanta. Syntes jo det var en utrolig rar mens
Spennende Kan jo være festeblødning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke testet noe mer siden søndag Kanskje jeg tar en i morgen (IKM) hvis det ikke skjer noe mer fra tanta. Syntes jo det var en utrolig rar mens
Ja, tenkte tanken først siden det ikke har kommet ordentlig friskt blod, men brunt + koagulert mørkerødt. Vi får seSpennende Kan jo være festeblødning?
Krysser fingrene for at dere får noen kosestunder før besøk hos svigermor!IKM i dag og CB var blenda. Da slår jeg meg til ro med at jeg ikke er gravid og at mensen var kjempe rar denne gangen. Ingen har sagt at kroppen ikke er rar
I dag skal jeg hente julegaver på posten og kose meg med innpakning og rødvin!
Håper jeg får EL før vi skal til svigermor i jula
Håper på det!Krysser fingrene for at dere får noen kosestunder før besøk hos svigermor!
CD 14
Aldri hatt så lave og stabile EL tester over så mange dager før. Forrige gang hadde jeg jevnt stigende. I tillegg gjorde tempen et hopp i dag, så lurte på om jeg hadde misset toppen. Samtidig ville da EL ha kommet et par dager for tidlig.
Men så kom jeg på at alkohol påvirker jo tempen og det ble litt vin i går på middag med et vennepar. Så tipper det bare er det
Hyggestundene de to siste dagene har vært veldig bra! Tror taktikken min fungerer
Må man så må manHerlig taktikk
CD 16
Sjekket livmortappen for første gang i dag og den var høyt oppe (vanskelig å få tak i) og myk. La det inn i FF og den sier nå at jeg er mest fertil. EL-testene sier noe annet foreløpig
Nå er det uansett offisielt juleferie i heimen, og det er så deilig!
Tusen takk fine deg! Nyt julen som rugerLykke til med EL og happy humping i ferien
Ønsker deg en riktig god jul
Tusen takk fine deg! Nyt julen som ruger
Så "godt" med symptomer da De kom jo som bestilt i forhold til ferien! Håper du kan ha daffe juledager i koseklær og med sofa i nær rekkevidde, så du bare kan "nyte" av de symptomene som måtte kommeTakk for det Nå begynner symtomper som ekstrem trøtthet å melde seg - så er godt at ferien har startet
Sovet 10 timer i natt og hatt meg en 30 min kvil nå etter barna ble lever i bhg... gjeeeesp