En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

CD29 – 8DPO

Sykt trøtt om dagen og var super hormonell i går kveld. Kan ha ganske mange logiske forklaringer :hilarious: Mørket, PMS eller kanskje spire? Tiden vil vise, men tiden går jo SÅ sakte!

Siden jeg røk på tidlig(TIDLIG)test i går, gir jeg meg lov til å ryke på en stk per dag frem til det motsatte er bevist. Og siden jeg også tok en eggløsningstest i går, gjør jeg det samme med den. Nivåene øker litt, men det kan det jo gjøre gjennom syklus.

CM er tilbake til «normalt» i dag. Lurer på hva det greiene i går var :wideyed: Fikk også mini spotting i går. Var så vidt man kunne se på papiret, men man er jo så observant i denne perioden at halvparten kunne vært nok :facepalm:

Ellers våkner jeg med vondt i korsryggen i dag, mest på høyre siden.

Tidligtesten er fortsatt like blenda, så ingen overraskelse der ;) Tempen holder seg på 36,4.
Nå har jeg kikket på testen din om og om igjen, og jeg synes faktisk at jeg skimter en strek jeg altså:wideyed: Samme strek som jeg hadde 8/9 dpo, og jeg er gravid. Krysser fingrene for deg. Dette er skikkelig spennende :happy:

Nå har jeg kikket på testen din om og om igjen, og jeg synes faktisk at jeg skimter en strek jeg altså:wideyed: Samme strek som jeg hadde 8/9 dpo, og jeg er gravid. Krysser fingrene for deg. Dette er skikkelig spennende :happy:

Måtte se nærmere jeg også nå og jeg ser også noe :wideyed:

Gjør du?! Hjelpes :nailbiting::nailbiting::nailbiting: Håper jammen du har rett :shy:

Jeg må nesten si at jeg ser en strek der altså!!! :D
Fikk hvertfall sommerfugler i magen nå - om ikke annet :angel10 Statistikken her på hvem som ser noe og ikke, er jo veldig lovende :DNå må dagene bare gå fort så jeg også kan skimte en strek :pompus::Heartred

Jeg må vippe litt på telefonen for å se, men jeg ser :D
Takk for tips, for da tror jeg jammen at jeg skimter antydning til strek også :eek: Dette er spennende!

CD30 – 9DPO

Resterende halvdel av dagen i går gikk alt rett igjennom meg. Tenker det er nervøs mage :hilarious:
En del stikking i livmor føles det som også, når jeg lå på ryggen.

Tror dog ikke på halvparten av det jeg føler, da det meste sikkert bare sitter i hodet mitt :banghead:

Tok selvfølgelig ny test i dag! Kan skimte en skygge om jeg legger godvilja til. Kan tiden bare gå fort så jeg enten kan glede meg/bekymre meg enda mer, eller starte med blanke ark - vær så snill :smiley-angelic001

Vedlegg

• 33942252-B863-4C61-B8C1-751219517573.jpeg
    33942252-B863-4C61-B8C1-751219517573.jpeg
    26,6 KB · Visninger: 270
CD30 – 9DPO

Resterende halvdel av dagen i går gikk alt rett igjennom meg. Tenker det er nervøs mage :hilarious:

Tror dog ikke på halvparten av det jeg føler, da det meste sikkert bare sitter i hodet mitt :banghead:

Tok selvfølgelig ny test i dag! Kan skimte en skygge om jeg legger godvilja til. Kan tiden bare gå fort så jeg enten kan glede meg/bekymre meg enda mer, eller starte med blanke ark - vær så snill :smiley-angelic001
Jeg ser skyggen jeg også!! Dette er spennende :D

CD30 – 9DPO

Dette ser jo kjempelovende ut! Jeg har aldri fått skygge innenfor tiden på babyplan sine tester, så jeg har troen på at om tester viser noe, så er det reelt :D

CD30 – 9DPO

Syns jeg skimter noe svakt her.. Veldig spennende ❤️

Dette ser jo kjempelovende ut! Jeg har aldri fått skygge innenfor tiden på babyplan sine tester, så jeg har troen på at om tester viser noe, så er det reelt :D
Åh, så hyggelig melding å få. Det håper virkelig jeg også :love7

CD31 – 10DPO

Tempen gjorde et hopp fra 36,4 (som den har ligget på de to siste dagene) til 36,5, men jeg har sovet dårlig så det kan jo så klart ha en innvirkning :dead:

Ryggverkingen kan ikke være et symptom på hverken graviditet eller TR for jeg har måttet ligge med varmeflaske i natt og det kjennes ut som en nerve som ligger i klem. Au!

Synes testen i dag er lik som i går. Så i et svakt øyeblikk falt jeg for å justere lysstyrken på bildet. Ja, jeg vet - det er ikke så fornuftig å gjøre, fordi strek er strek. Men jeg er ikke fornuftig i utgangspunktet i DPO-land :hilarious: Blir jo små gæren.

Så fy på meg, men da ser jeg jo noe. Det er jo så dumt for skuffelsen blir jo enda større om det viser seg at ting ikke gikk veien. MEN dette er min PP1 og jeg tenker at de valgene jeg tar denne perioden må jeg bare lære av til de neste PP, som det jo er stor sjans for at det blir :) Om det er reelt eller ei får bare dagene fremover vise!

Legger ved både uredigert og redigert.

Snart helg folkens :D

Vedlegg

• BB098F98-E6DF-4F74-A593-55C02C54C638.jpeg
    BB098F98-E6DF-4F74-A593-55C02C54C638.jpeg
    42,3 KB · Visninger: 241
  • C514BAA1-F297-4D7C-8B2A-5B5657CE03B3.jpeg
    C514BAA1-F297-4D7C-8B2A-5B5657CE03B3.jpeg
    55,5 KB · Visninger: 241
CD31 – 10DPO

Tempen gjorde et hopp fra 36,4 (som den har ligget på de to siste dagene) til 36,5, men jeg har sovet dårlig så det kan jo så klart ha en innvirkning :dead:

Ryggverkingen kan ikke være et symptom på hverken graviditet eller TR for jeg har måttet ligge med varmeflaske i natt og det kjennes ut som en nerve som ligger i klem. Au!

Synes testen i dag er lik som i går. Så i et svakt øyeblikk falt jeg for å justere lysstyrken på bildet. Ja, jeg vet - det er ikke så fornuftig å gjøre, fordi strek er strek. Men jeg er ikke fornuftig i utgangspunktet i DPO-land :hilarious: Blir jo små gæren.

Så fy på meg, men da ser jeg jo noe. Det er jo så dumt for skuffelsen blir jo enda større om det viser seg at ting ikke gikk veien. MEN dette er min PP1 og jeg tenker at de valgene jeg tar denne perioden må jeg bare lære av til de neste PP, som det jo er stor sjans for at det blir :) Om det er reelt eller ei får bare dagene fremover vise!

Jeg fikk korsryggsmerte i dpo land og fikk svak svak strek 11dpo samtidig som 1-2 på digital. Dette blir veldig spennende! Ser jo streken jeg og :D

CD31 – 10DPO

Jeg ser strek på både redigert og uredigert. :smiley-bounce022
Tar jo 48 timer fra implantasjon til man får nok hcg til at det plukkes opp og 10 DPO er fortsatt tidlig med tanke på at implantasjon typisk skjer mellom 6-12 DPO, så nå må jo bare streken bli sterkere :happy:

Last edited:
Jeg ser strek på både redigert og uredigert. :smiley-bounce022
Tar jo 48 timer fra implantasjon til man får nok hcg til at det plukkes opp og 10 DPO er fortsatt tidlig med tanke på at impnatasjon typisk skjer mellom 6-12 DPO, så nå må jo bare streken bli sterkere :happy:
Åh, jeg håper håper håper du har rett :smiley-angelic001 Og takk for litt digg fakta midt oppi alt dette! Deilig å bli minnet på det, så har man noen bokser å sortere følelsene i :hilarious:

CD31 – 11DPO

Hm, jeg synes egentlig den mystiske streken har forsvunnet? Kanskje det bare var skyggestrek?

Mannen og jeg reiser på en liten get away på fjellet i dag og kommer hjem søndag kveld. Kommer ikke til å ta noen test før jeg er hjemme igjen. Hvis TR har kommet innen da så er det jo greit :hilarious: Har IKM på mandag i følge PreMom.

Har et skikkelig drop i tempen i dag og - fra 36,5 i går til 36,1 i dag :wideyed: Også fått er lite kviseutbrudd på haken :shifty: Da håper jeg denne murringen nederst i magen som har vart flere dager kan gå og legge seg (ikke menssmerter) dersom den ikke har tenkt å resultere i noe godt :hilarious:

På den positive siden, kan jeg nyte god vin hele helgen! Hehe :D

Jeg blir ikke skuffet om det ikke klaffer denne gangen – det er den første PP og min første syklus etter pilleslutt.

Må nok inn å snoke i forumet i løpet av helgen, da! Er jo så mye spennende å følge med på :nailbiting::shy:

Vedlegg

• CF81B92D-4D99-499B-B260-4EC777A458CD.jpeg
    CF81B92D-4D99-499B-B260-4EC777A458CD.jpeg
    42,6 KB · Visninger: 186
Back
Topp