mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Gratulerer så mye med spiren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!!Gratulerer så mye med spiren
Tusen takk, kjære deg Det håper virkelig jeg også! Heier og sender masse babystøv til degÅh gratulerer!!!
Håper veldig å joine deg i februar-gruppa om litt! Så fin stigning og!
4+0 / IKM
Da var IKM dagen her og jammen våkner jeg ikke og er litt kvalm og uggen. Tar det i mot med åpne armer, foreløpig
Så glad for dagens test også! Faktisk så mye at jeg bestilte meg tidlig UL.
Vi skal i bursdag til svigers om 2 uker, hvor det pleier å være et veldig lystig lag med godt i glasset. Det vil være umulig å snike seg unna. I tillegg så er det en veldig fint anledning å dele nyheten, selvom det er tidlig. Jeg vil være 6+0 den dagen.
Men før vi sier det, så har vi også veldig lyst til å få bekreftet liv på tidlig UL. Og jeg vil bare være 5+5 den dagen jeg har fått time. Jeg krysser fingrene for at det ikke er for tidlig til å se noe
Milepæler:
29.05 4+0, IKM
05.06 5+0, grensen for kjemisk
Ja, man vil jo gjerne vite så mye så fort som mulig. Hvert fall jeg I like måteSå spennende med ultralyd! Skjønner godt at du trenger det! Blir så gøy å henge med deg i februarforumet fremover
Åh, så koselig!! Tusen tusen takkHei! Jeg har sneket litt her inne helt siden du startet dagboken, og ville bare si gratulerer så mye med spiren Endelig!!
Hurra for passert ikm4+1
IKM er passert!
Milepæler:
29.05 4+0, IKM
05.06 5+0, grensen for kjemisk
17.06 6+4, tidlig ul
Takk!Hurra for passert ikm! Og lykke til med ny hcg imorgen!
Takk!Hurra for passert ikm
Hurra for nydelig test OG hodepine, selv om sistnevnte selvfølgelig er ikke helt ideelt - men det er et symptom! Håper det bedrer seg utover dagen4+2
Jeg sa til meg selv at jeg skulle slutte med testingen når teststreken ble like sterk som kontrollstreken. Så – nå er det slutt!
Ellers våkner jeg med skikkelig hodepine i dag
Tusen takk! Ja, den ble jeg veldig fornøyd med altså Satser på detHurra for nydelig test OG hodepine, selv om sistnevnte selvfølgelig er ikke helt ideelt - men det er et symptom! Håper det bedrer seg utover dagen
Tusen takk!Gratulerer!!