mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Gratulerer så mye med spiren

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tusen takk, kjære degÅh gratulerer!!!
Håper veldig å joine deg i februar-gruppa om litt!Så fin stigning og!
Det håper virkelig jeg også! Heier og sender masse babystøv til deg 

Endret til 6+4!
4+0, IKM
5+0, grensen for kjemisk
6+4, tidlig ul4+0 / IKM
Da var IKM dagen her og jammen våkner jeg ikke og er litt kvalm og uggen. Tar det i mot med åpne armer, foreløpig
Så glad for dagens test også! Faktisk så mye at jeg bestilte meg tidlig UL.
Vi skal i bursdag til svigers om 2 uker, hvor det pleier å være et veldig lystig lag med godt i glasset. Det vil være umulig å snike seg unna. I tillegg så er det en veldig fint anledning å dele nyheten, selvom det er tidlig. Jeg vil være 6+0 den dagen.
Men før vi sier det, så har vi også veldig lyst til å få bekreftet liv på tidlig UL. Og jeg vil bare være 5+5 den dagen jeg har fått time. Jeg krysser fingrene for at det ikke er for tidlig til å se noe
Milepæler:
29.054+0, IKM
05.065+0, grensen for kjemisk
Ja, man vil jo gjerne vite så mye så fort som mulig. Hvert fall jegSå spennende med ultralyd! Skjønner godt at du trenger det! Blir så gøy å henge med deg i februarforumet fremover![]()

Åh, så koselig!! Tusen tusen takkHei! Jeg har sneket litt her inne helt siden du startet dagboken, og ville bare si gratulerer så mye med spirenEndelig!!

Hurra for passert ikm4+1
IKM er passert!
Milepæler:
29.054+0, IKM
05.065+0, grensen for kjemisk
17.066+4, tidlig ul

Hurra for nydelig test OG hodepine, selv om sistnevnte selvfølgelig er ikke helt ideelt - men det er et symptom!4+2
Jeg sa til meg selv at jeg skulle slutte med testingen når teststreken ble like sterk som kontrollstreken. Så – nå er det slutt!
Ellers våkner jeg med skikkelig hodepine i dag![]()
Håper det bedrer seg utover dagen
Tusen takk! Ja, den ble jeg veldig fornøyd med altsåHurra for nydelig test OG hodepine, selv om sistnevnte selvfølgelig er ikke helt ideelt - men det er et symptom!Håper det bedrer seg utover dagen
![]()
Satser på det Tusen takk!Gratulerer!!![]()