En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

Gratulerer så mye med spiren:wav:love7:Heartred

Åh gratulerer!!!:love017:hug007
Håper veldig å joine deg i februar-gruppa om litt!:angel8 Så fin stigning og!

Åh gratulerer!!!:love017:hug007
Håper veldig å joine deg i februar-gruppa om litt!:angel8 Så fin stigning og!
Tusen takk, kjære deg :shy: Det håper virkelig jeg også! Heier og sender masse babystøv til deg :Heartred

4+0 / IKM

Da var IKM dagen her og jammen våkner jeg ikke og er litt kvalm og uggen. Tar det i mot med åpne armer, foreløpig :hilarious:

Så glad for dagens test også! Faktisk så mye at jeg bestilte meg tidlig UL.

Vi skal i bursdag til svigers om 2 uker, hvor det pleier å være et veldig lystig lag med godt i glasset. Det vil være umulig å snike seg unna. I tillegg så er det en veldig fint anledning å dele nyheten, selvom det er tidlig. Jeg vil være 6+0 den dagen.

Men før vi sier det, så har vi også veldig lyst til å få bekreftet liv på tidlig UL. Og jeg vil bare være 5+5 den dagen jeg har fått time. Jeg krysser fingrene for at det ikke er for tidlig til å se noe :bag:

Edit: tok til fornuft og skjønte at det ikke kan være smart å dra på tidlig UL så tidlig som 5+5 :hilarious: Endret til 6+4!

Milepæler:
29.05 :Heartred 4+0, IKM
05.06 :Heartred 5+0, grensen for kjemisk
17.06 :Heartred 6+4, tidlig ul

Vedlegg

• B7F2A56A-4B0E-4E3A-B602-08EBBCA2F086.jpeg
    B7F2A56A-4B0E-4E3A-B602-08EBBCA2F086.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 121
  • 22C8B7DB-7AA7-4721-A02B-1599F6A06BF4.jpeg
    22C8B7DB-7AA7-4721-A02B-1599F6A06BF4.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 118
Last edited:
4+0 / IKM

Da var IKM dagen her og jammen våkner jeg ikke og er litt kvalm og uggen. Tar det i mot med åpne armer, foreløpig :hilarious:

Så glad for dagens test også! Faktisk så mye at jeg bestilte meg tidlig UL.

Vi skal i bursdag til svigers om 2 uker, hvor det pleier å være et veldig lystig lag med godt i glasset. Det vil være umulig å snike seg unna. I tillegg så er det en veldig fint anledning å dele nyheten, selvom det er tidlig. Jeg vil være 6+0 den dagen.

Men før vi sier det, så har vi også veldig lyst til å få bekreftet liv på tidlig UL. Og jeg vil bare være 5+5 den dagen jeg har fått time. Jeg krysser fingrene for at det ikke er for tidlig til å se noe :bag:

Milepæler:

Så spennende med ultralyd! Skjønner godt at du trenger det! Blir så gøy å henge med deg i februarforumet fremover ❤️

Last edited:
Hei! Jeg har sneket litt her inne helt siden du startet dagboken, og ville bare si gratulerer så mye med spiren:Heartred:Heartred Endelig!!

Så spennende med ultralyd! Skjønner godt at du trenger det! Blir så gøy å henge med deg i februarforumet fremover ❤️
Ja, man vil jo gjerne vite så mye så fort som mulig. Hvert fall jeg :p I like måte :Heartred

Hei! Jeg har sneket litt her inne helt siden du startet dagboken, og ville bare si gratulerer så mye med spiren:Heartred:Heartred Endelig!!
Åh, så koselig!! Tusen tusen takk :shy::Heartred

4+1

IKM er passert! :Heartred

Milepæler:
17.06 :Heartred 6+4, tidlig ul

Vedlegg

• 4E29CE58-9374-4E6B-ABAB-0D7BE44AA4E6.jpeg
    4E29CE58-9374-4E6B-ABAB-0D7BE44AA4E6.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 89
Hurra for passert ikm! Og lykke til med ny hcg imorgen!

4+2

Jeg sa til meg selv at jeg skulle slutte med testingen når teststreken ble like sterk som kontrollstreken. Så – nå er det slutt! :)

Ellers våkner jeg med skikkelig hodepine i dag :hungover:

Vedlegg

• 6E879814-157F-4D0D-BEB4-1AB2E499E05A.jpeg
    6E879814-157F-4D0D-BEB4-1AB2E499E05A.jpeg
    574,2 KB · Visninger: 132
4+2
Jeg sa til meg selv at jeg skulle slutte med testingen når teststreken ble like sterk som kontrollstreken. Så – nå er det slutt! :)

Ellers våkner jeg med skikkelig hodepine i dag :hungover:
Hurra for nydelig test OG hodepine, selv om sistnevnte selvfølgelig er ikke helt ideelt - men det er et symptom!:joyful: Håper det bedrer seg utover dagen:Heartred

Hurra for nydelig test OG hodepine, selv om sistnevnte selvfølgelig er ikke helt ideelt - men det er et symptom!:joyful: Håper det bedrer seg utover dagen:Heartred
Tusen takk! Ja, den ble jeg veldig fornøyd med altså :woot: Satser på det :)

4+3

Formen i dag er helt normal igjen! Hodepinen varte i hele går så endte opp med å ta Paracet.

Jeg venter spent på svar på hcg-måling nr. 2 som jeg tok i går. Håper det kommer snart! :angelic:
Ellers så har jeg en del mensmurringer i dag, noe jeg blir litt sånn ... nervøs av kanskje. Selvom jeg vet det er helt normalt. Er bare det at man forbinder det med TR så den umiddelbare reaksjonen oppi hodet er jo dårlig. Håper det bare betyr at det er noe som vokser inni der :Heartred

Back
Topp