Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det samme gjør jeg nå! Godt å få disse testene litt på avstand også - det blir litt «meget» med testing og luring her også. Men er enklere sagt enn gjort.8-9 DPO
Denne gangen tror jeg faktisk at jeg skal vente med å teste til IKM ... som er lørdag 29. mai!
Er så lei og sliten av å tyde tester så øynene går i kryss.
Jepp, sånn blir det denne gangen
Ja, jeg er helt enig! Man blir jo sprø av hele greia Satser på at jeg skal klare å holde meg. Takk, og i like måte Masse baby støv!Det samme gjør jeg nå! Godt å få disse testene litt på avstand også - det blir litt «meget» med testing og luring her også. Men er enklere sagt enn gjort.
Håper for deg
Tusen takk fine du!Finfin graf! Lykke til!
Håper for deg!I kveld har jeg litt brun utflod Ikke noe menssmerter. Hjeeeeelp. Kan det være festeblødning? Eller bare kroppen som tuller?
Aldri hatt det så tidlig som 8-9 DPO før
Ååå, fine deg! Jeg gråter! ❤ For en glede! La dette være en terminspire ❤❤Herregud!!!!!!!
Du er så fin! herregud, tenk om det er det!Ååå, fine deg! Jeg gråter! ❤ For en glede! La dette være en terminspire ❤❤
Tror det ikke før jeg får «se det» Men takk uansettSå gøy!!! hurra!! Gratulerer
Jeg og!Hurra! Håper det er en terminspire!
Tusen takk! Og til det ogsåHurra
Krysser alle fingrene og håper på terminspire for deg
Ååå, fine deg! Dette skal holde, og for en fin overraskelse9-10 DPO
Ny strek i dag! Om den ikke er sterkere er den hvert fall ikke svakere Spottingen har forsvunnet også.
Herregud ... skjer dette nå? Jeg klarer ikke helt å forstå det.
Har ikke sagt noe til mannen enda. Vi har egentlig fiktiv bryllupsdag på fredag, siden vi aldri fikk giftet oss. Så tenkte å si det da om spiren holder
Tusen takk søta! Jeg krysser alt jeg har for at det blir der inne til februarÅåå, fine deg! Dette skal holde, og for en fin overraskelse