Hahaha! Veldig santLær litt av denne fyren
https://youtu.be/ju2Z38rN63g
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha! Veldig santLær litt av denne fyren
https://youtu.be/ju2Z38rN63g
Hmm, forstår det er mye å tenke på! Personlig ville jeg gått for baby, og eventuelt justert bryllup deretter. Men det er meg Du får kjenne på hva du føler du har «tid» til. Håper aller helst Clomifene gjør susen denne runden daCD 1
Da var TR her. Er jo ikke glad for det, men jeg er veldig spent og "gleder meg" til å prøve Clomifene
Samtidig så slites jeg litt mellom to standpunkter for tiden. Vi skulle gifte oss sommeren 2020, men måtte jo utsette pga Covid. Utsatte et år til 2021. Når vi skjønte at vi måtte utsette enda et år, altså til 2022, var da vi bestemte oss for å prøve på baby først. Klokka tikker jo
Tingen er at vi skal gifte oss i utlandet. Et godt stykke unna. Og det er ikke akkurat en barnevennlig by. Så – får vi barn først må vi jo så klart ta med oss baby. Og for hver prøveperiode som feiler, vil baby være mindre og mindre den dagen vi skal gifte oss. I tillegg er det mye mulig jeg ammer. Det er ting å ta stilling til i forhold til om baby er vaksinert eller ei (for barnesykdommer). Og sist, men ikke minst, skal jeg jo inn i en kjole. Egentlig ubetydelig oppi alt sammen – men en ganske relevant ting hva gjelder å gifte seg.
Og jeg merker at går det ikke denne pp her, så hadde jeg ikke vært komfortabel med å reise med baby for å gifte meg. Baby vil da være 4 mnd gammel bare. Tenk om h*n får kolikk? Eller andre sykdommer? Du er ganske bekymringsløs om du bare tror alt dette vil gå helt fint, tenker jeg. Og "du" i dette tilfellet er mannen. Eller er jeg overnervøs?
Så jeg sitter å lurer på om vi skal sette alt på vent, da ... Etter denne pp.
Aller mest har jeg egentlig lyst til å bare d**** i hele bryllupet. Og bare ta det en annen gang ... Gifte seg kan man jo gjøre når som helst ...
Håper det hjelper med en kaffe i dag. Hilsen PMS
Jeg vil det jeg også. Er bare så mye penger bundet til bryllupet (alt er jo kjøpt og betalt), samt at jeg føler ansvar for alle gjestene som allerede har måttet styre med flybilletter, hotell osv .. Så daaaa går kverna i hodet for å si det sånn Men ja. En ting om gangen kanskje!Hmm, forstår det er mye å tenke på! Personlig ville jeg gått for baby, og eventuelt justert bryllup deretter. Men det er meg Du får kjenne på hva du føler du har «tid» til. Håper aller helst Clomifene gjør susen denne runden da
Håper virkelig Clomiphene gjør susen! Blir spennende å se når eggløsning kommer denne månedenCD 7 – PP4
Siste dagen med Clomiphene i dag og jeg begynner å tempe igjen. Har fått en bivirkning og det er hetetokter I følge FF så er det vanlig med forhøyet temperatur ved bruk av klomid, men det vil gå tilbake til normalen i god tid for å finne eggløsning. Så det er jo bra
Ellers så har jeg fått tilbake sexlyst. Den har vært fraværende noen måneder. Det betyr vel at hormonene er mer i balanse, noe som er helt herlig
Hurra! Håper det er ett gullegg!CD 10 – PP4
Da har jeg vært på kontroll hos gyn! Og Clomiphene har fungert, så jeg slapp å ta noe eggløsningssprøyte. Woho! Utrolig glad for det og bare på enkel dose i tillegg.
Det var derimot flere egg som var på 12-13 mm. Håper det er ett som tar ledelsen snart da jeg skal være ærlig å si at jeg foretrekker én og ikke flerlinger i første omgang
Ellers så var livmorsslimhinnen på 6,5 cm og det er jo kjempe bra! Hvert fall med tanke på at den forrige gang var på 4 og egget var 15mm. Så håper den blir enda litt tykkere og et perfekt sted for en liten spire å feste seg
Sååå dersom eggene fortsetter å modnes i normalt tempo så kan jeg vel spå EL om ca 7-10 dager
Dette høres såå lovende ut! Glad det hjalp med litt hjelpCD 10 – PP4
Da har jeg vært på kontroll hos gyn! Og Clomiphene har fungert, så jeg slapp å ta noe eggløsningssprøyte. Woho! Utrolig glad for det og bare på enkel dose i tillegg.
Det var derimot flere egg som var på 12-13 mm. Håper det er ett som tar ledelsen snart da jeg skal være ærlig å si at jeg foretrekker én og ikke flerlinger i første omgang
Ellers så var livmorsslimhinnen på 6,5 cm og det er jo kjempe bra! Hvert fall med tanke på at den forrige gang var på 4 og egget var 15mm. Så håper den blir enda litt tykkere og et perfekt sted for en liten spire å feste seg
Sååå dersom eggene fortsetter å modnes i normalt tempo så kan jeg vel spå EL om ca 7-10 dager
Det håper jeg ogHurra! Håper det er ett gullegg!
Ja, ingenting er bedre enn det!Dette høres såå lovende ut! Glad det hjalp med litt hjelp
Så deilig når det endelig skjer noe!!CD 10 – PP4
Ellers så var livmorsslimhinnen på 6,5 mm og det er jo kjempe bra! Hvert fall med tanke på at den forrige gang var på 4 og egget var 15mm. Så håper den blir enda litt tykkere og et perfekt sted for en liten spire å feste seg
Hurra! Heia gullegg!... og med det er testen positiv! På CD18! Sååå deilig Aldri hatt eggløsning så tidlig før. Hurra!