Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for deg!CD 19
Tror jammen meg egget slapp en gang i dag mellom kl 6:30 og 11. Hadde ikke tempøkning nemlig - så da blir det spennende å se i morgen. Krysser fingrene
Jeg testet ikke tidligere enn den første i går, så vet ikke om den var positiv tidligere på dagen .. jeg satser på at du har rett!Se imorgen, du hadde positiv test igår? Det kan slippe iløpet av dagen idag
Min temp blir ikke særlig høy før det har gått 2-3 dager etter positiv test, så ikke mist håpetCD 20
Søren altså .. ser ikke ut som egget har sluppet mtp. tempen
Premom mener jo da at el var i går, men det synes jeg jo ikke det ser ut som. Tok en test som var tilnærmet blenda i går kveld, men la den bare ikke inn. Så jeg skjønner fint lite ...
Hadde stigning i dag, så det ble sånn med meg denne gangenMin temp blir ikke særlig høy før det har gått 2-3 dager etter positiv test, så ikke mist håpet
Hurra! Da krysser vi fingrene for at det blir mer stigning og at den holder seg fremover!Hadde stigning i dag, så det ble sånn med meg denne gangen
Ja, det gjør vi!Hurra! Da krysser vi fingrene for at det blir mer stigning og at den holder seg fremover!
Ja, hurra! «Små» gleder i hverdagenHurra for stigning!!! Og kryss i FF
Dette er så spennende! Gøy med nye symptomer3-4 DPO
4 DPO i følge PreMom og 3 DPO i følge FF! Så da sier vi vel 3,5 DPO?
Håper uken går raskt! Aldri hatt så såre nipler i forbindelse med el før, så satser på at det var en bra el
Your test line on CD 18 is the darkest! It would be your peak. Have you had sex on CD 18 and 19? Baby dust to you!CD 20
Søren altså .. ser ikke ut som egget har sluppet mtp. tempen
Premom mener jo da at el var i går, men det synes jeg jo ikke det ser ut som. Tok en test som var tilnærmet blenda i går kveld, men la den bare ikke inn. Så jeg skjønner fint lite ...
Ett eller annet har skjedd i kroppen i hvert fall, om det er det at egget bare «skikkelig» har sluppet og progesteronproduksjonen har virkelig slått inn, eller om det er pga en liten spire blir jo veeeldig spennende å se da Når ryker testen?5-6 DPO
Altså, jeg holder på å koke over om natten. Fikk hetetokter mens jeg tok Clomifen, men de gikk jo over når jeg sluttet på de, så det kan jo umulig henge igjen. Aaaaaldri hatt så høy temp. Jeg er så spent på hva dette betyr – om det betyr noe, da
Ja, det tenkter jeg også! At noe er det i alle fall og det er mest sannsynlig positivt Testen ryker 9DPO!Ett eller annet har skjedd i kroppen i hvert fall, om det er det at egget bare «skikkelig» har sluppet og progesteronproduksjonen har virkelig slått inn, eller om det er pga en liten spire blir jo veeeldig spennende å se da Når ryker testen?