En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

Kjøpte Metode tidligtest og den var blenda, gitt. Er nok bare skygger nok en gang! Og fått menssmerter i dag pluss ryggverk. Jaja. Vet 10DPO er tidlig, men føler aaaaalle har fått positiv test innen da. Da blir det et par glass rødvin i helgen og klar for Clomifene neste syklus :p

Kjøpte Metode tidligtest og den var blenda, gitt. Er nok bare skygger nok en gang! Og fått menssmerter i dag pluss ryggverk. Jaja. Vet 10DPO er tidlig, men føler aaaaalle har fått positiv test innen da. Da blir det et par glass rødvin i helgen og klar for Clomifene neste syklus :p
Krysser fingrene for at spiren sitter raskt! Jeg hadde ryggsmerter som første symptom :p før testen ble positiv ;)

Krysser fingrene for at spiren sitter raskt! Jeg hadde ryggsmerter som første symptom :p før testen ble positiv ;)
Tusen takk! Håpet er vel ikke ute før TR kommer :smug:

11 DPO

Jeg har klart det folkens!

*trommevrimmel*

Jeg har herved klart å få skyggestreker på alle tester som finnes :hilarious: Er det mulig altså. Mon tro det generelt er noe muffens med morgenurinen min o_O

Ellers er tempen litt ned i dag! Det som er, er at jeg ikke vet helt hvilke temperaturer jeg skal forholde meg til. Det første bilde er reelle temperaturer, selvom jeg våknet en time tidligere 8, 9 og 10 DPO. I dag våknet jeg når jeg skulle.

Bilde nr to har jeg brukt en bbt adjuster på 8, 9 og 10 DPO, som skal justere til riktig temperatur hvis man våkner til et annet tidspunkt.

Vet ikke hvilket som er mest riktig, men pytt pytt.

Vedlegg

• D9AC8A64-C9D6-4692-B6E7-AA5C1DE886B2.jpeg
    D9AC8A64-C9D6-4692-B6E7-AA5C1DE886B2.jpeg
    143 KB · Visninger: 129
  • 9676651C-086F-4C97-914A-05BDCE0359A1.jpeg
    9676651C-086F-4C97-914A-05BDCE0359A1.jpeg
    153,7 KB · Visninger: 125
  • 1C8C5C73-6E40-478F-9359-B2F6FEE6F003.jpeg
    1C8C5C73-6E40-478F-9359-B2F6FEE6F003.jpeg
    279 KB · Visninger: 124
Uansett er tempen høy og fin :)

Jeg fatter ikke :hilarious: har aldri fått så mye som antydning til skygge på noen som helst test! Virker som noen alltid får skygger, veldig rart. Men om det ikke er noe her, så får du forhåpentligvis litt kortere syklus neste gang!

Jeg fatter ikke :hilarious: har aldri fått så mye som antydning til skygge på noen som helst test! Virker som noen alltid får skygger, veldig rart. Men om det ikke er noe her, så får du forhåpentligvis litt kortere syklus neste gang!
Det er helt snålt! Begynner å lure på om jeg gjør noe feil :hilarious: Ja, det har du rett i :woot:

Hei! Så spennende å lese om reisen din!! Ville bare si at da jeg ble gravid i 2017, så testet jeg veldig negativt 11dpo, såpass at jeg spiste rød biff og drakk rødvin, for så å teste veldig positivt 13dpo :rolleyes: Så det trenger ikke bety noe ;)

Hei! Så spennende å lese om reisen din!! Ville bare si at da jeg ble gravid i 2017, så testet jeg veldig negativt 11dpo, såpass at jeg spiste rød biff og drakk rødvin, for så å teste veldig positivt 13dpo :rolleyes: Så det trenger ikke bety noe ;)
Det var oppmuntrende å høre! Og takk for hyggelig kommentar :woot::Heartred

12 DPO

Full pupp på tempen i dag og, gitt! IKM i morgen. Fortsatt negativ test :wacky:

Om ikke annet, ser det i alle fall ut som at det ikke er noe i veien med progesteronproduksjonen min med det første, da. Veldig happy for å ikke ha fått kortere lutealfase :)

Vedlegg

• 9949A208-CBC9-4E92-AA00-07494CC48D52.jpeg
    9949A208-CBC9-4E92-AA00-07494CC48D52.jpeg
    154,4 KB · Visninger: 70
Er denne defekt? Streken er jo litt rar? Første bildet er etter fem minutter og andre bilde er etter 10 minutter.

Sparte så klart ikke på urinen, men fikk skviiiisa ut litt for å ta den siste Metode tidligtesten :hilarious: Og der ser jeg ingenting altså :confused:

Vedlegg

• F4C57CB8-4A25-46E8-B1FB-776DE665EB97.jpeg
    F4C57CB8-4A25-46E8-B1FB-776DE665EB97.jpeg
    294,3 KB · Visninger: 122
  • 103273FC-BF32-40EE-BD74-4018566E7788.jpeg
    103273FC-BF32-40EE-BD74-4018566E7788.jpeg
    306,7 KB · Visninger: 124
  • BFD04964-7745-4A11-8E5F-D19AD064B81C.jpeg
    BFD04964-7745-4A11-8E5F-D19AD064B81C.jpeg
    497,8 KB · Visninger: 123
13 DPO

IKM i dag og tempen deiset ned! Fortsatt godt over cover line, men regner med at det betyr at TR er på vei. Negativ test i dag også. Så da tenker jeg at heksa er velkommen, slik at jeg kan starte på Clomifene.

Altså, tenk om det fungerer og jeg får EL rundt CD 15? Det hadde vært helt magisk :woot: Håper håper!

Vedlegg

• 212282DB-9389-4B5A-B78E-D813AD032D08.jpeg
    212282DB-9389-4B5A-B78E-D813AD032D08.jpeg
    167,8 KB · Visninger: 80
Lykke til! Krysser fingrene for deg

CD 1

Da var TR her. Er jo ikke glad for det, men jeg er veldig spent og "gleder meg" til å prøve Clomifene :)

Samtidig så slites jeg litt mellom to standpunkter for tiden. Vi skulle gifte oss sommeren 2020, men måtte jo utsette pga Covid. Utsatte et år til 2021. Når vi skjønte at vi måtte utsette enda et år, altså til 2022, var da vi bestemte oss for å prøve på baby først. Klokka tikker jo :meh:

Tingen er at vi skal gifte oss i utlandet. Et godt stykke unna. Og det er ikke akkurat en barnevennlig by. Så – får vi barn først må vi jo så klart ta med oss baby. Og for hver prøveperiode som feiler, vil baby være mindre og mindre den dagen vi skal gifte oss. I tillegg er det mye mulig jeg ammer. Det er ting å ta stilling til i forhold til om baby er vaksinert eller ei (for barnesykdommer). Og sist, men ikke minst, skal jeg jo inn i en kjole. Egentlig ubetydelig oppi alt sammen – men en ganske relevant ting hva gjelder å gifte seg.

Og jeg merker at går det ikke denne pp her, så hadde jeg ikke vært komfortabel med å reise med baby for å gifte meg. Baby vil da være 4 mnd gammel bare. Tenk om h*n får kolikk? Eller andre sykdommer? Du er ganske bekymringsløs om du bare tror alt dette vil gå helt fint, tenker jeg. Og "du" i dette tilfellet er mannen. Eller er jeg overnervøs?

Så jeg sitter å lurer på om vi skal sette alt på vent, da ... Etter denne pp.

Aller mest har jeg egentlig lyst til å bare d**** i hele bryllupet. Og bare ta det en annen gang ... Gifte seg kan man jo gjøre når som helst ...

Håper det hjelper med en kaffe i dag. Hilsen PMS :grumpy:

Vi skulle gifte seg 6 uker før termin :p mini tappet vannet dagen før, så det ble istedenfor bryllup da han var 7 uker :) kirkebryllupet og festen venter vi fortsatt på, har utsatt 2 ganger pga corona, og nå ser det ut som det blir kombinasjon av barnedåp og bryllup :p

Vi skulle gifte seg 6 uker før termin :p mini tappet vannet dagen før, så det ble istedenfor bryllup da han var 7 uker :) kirkebryllupet og festen venter vi fortsatt på, har utsatt 2 ganger pga corona, og nå ser det ut som det blir kombinasjon av barnedåp og bryllup :p
Oisann! Der kan du se, ting går jo som regel ikke som planlagt :wideyed: Fint med kombinasjon av dåp og bryllup. Har vært i det en gang og det var kjempe fine seremonier :happy:

Oisann! Der kan du se, ting går jo som regel ikke som planlagt :wideyed: Fint med kombinasjon av dåp og bryllup. Har vært i det en gang og det var kjempe fine seremonier :happy:
Nettopp :) så tilpass ting om noe skjer, kanskje trenger det ikke å bli slik du ser for deg nå, men resultatet blir likevel bra

Nettopp :) så tilpass ting om noe skjer, kanskje trenger det ikke å bli slik du ser for deg nå, men resultatet blir likevel bra
Ja :Heartred Tar bare ofte på meg andres bekymringer og stress og tenker at jeg skal fikse alt og alltid ha en løsning. Kanskje jeg bare må bli flinkere til å ta ting som det kommer :)

Back
Topp