En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

CD 40

Da peker alle tegn på at eggløsning er i dag og at jeg straks entrer det o så fantastiske, men også nervepirrende DPO-land! Gleder meg og er SÅ klar.

Hatt markante el-smerter siden søndag og har det i dag også. Håper på temphopp i morgen :D Har vært litt slurvete med tempingen i det siste, for det er jo ikke akkurat sånn at man ikke får eggløsning hvis man ikke temper. Så har rett og slett ikke giddet og heller unnet meg litt ekstra søvn. I disse dager derimot så er jo det noe av det mest spennende!

Ellers så skal det ikke stå på aksjeleggingen. Mannen er så gira og har så utrolig lyst på en mini. Så det er jeg takknemlig for. Det vi har gjort de to forrige PP er derimot å "slutte" med sex fra og med 1 dpo – vi er i alle fall rimelig tilfredsstilt innen da :hilarious: Men nå tenker vi å legger inn aksjer i morgen også til forskjell. Kan jo ikke skade :rolleyes:

Vedlegg

• Skjermbilde 2021-04-13 kl. 14.44.05.png
    Skjermbilde 2021-04-13 kl. 14.44.05.png
    112,8 KB · Visninger: 87
  • IMG_2887.jpg
    IMG_2887.jpg
    39,3 KB · Visninger: 83
CD 40

Da peker alle tegn på at eggløsning er i dag og at jeg straks entrer det o så fantastiske, men også nervepirrende DPO-land! Gleder meg og er SÅ klar.

Hatt markante el-smerter siden søndag og har det i dag også. Håper på temphopp i morgen :D Har vært litt slurvete med tempingen i det siste, for det er jo ikke akkurat sånn at man ikke får eggløsning hvis man ikke temper. Så har rett og slett ikke giddet og heller unnet meg litt ekstra søvn. I disse dager derimot så er jo det noe av det mest spennende!

Ellers så skal det ikke stå på aksjeleggingen. Mannen er så gira og har så utrolig lyst på en mini. Så det er jeg takknemlig for. Det vi har gjort de to forrige PP er derimot å "slutte" med sex fra og med 1 dpo – vi er i alle fall rimelig tilfredsstilt innen da :hilarious: Men nå tenker vi å legger inn aksjer i morgen også til forskjell. Kan jo ikke skade :rolleyes:
Hurraaa! Spennende:angel8

Lit
CD 40

Litt ekstra aksjer skader vel aldri laughing6 håper dette er deres måned :Heartred

CD 42 – 2 DPO

2 DPO i dag :woot: Lurer på om pms symptomene melder seg allerede ... var så hormonell i går kveld. Kan bli noen morsomme dager :hilarious:

Vedlegg

• D96C74B4-EFD1-49B9-84E0-D1416B2C57E6.jpeg
    D96C74B4-EFD1-49B9-84E0-D1416B2C57E6.jpeg
    33,8 KB · Visninger: 60
5 DPO

Dagene snegler seg forbi som de alltid gjør i DPO-land :wacky:

I går fikk jeg en skikkelig ligament-type smerte når jeg reise meg litt fort og brått opp av stolen. Ikke hatt det før og betyr mest sannsynlig ingenting :hilarious: Men det noteres i alle fall.

Ellers så måtte jeg kansellere temping i dag. Jeg er ekstremt avhengig av å hente meg inn (både kropp og sjel) ved å få sovet nok og det har jeg ikke klart i det siste. Da sier kroppen min godt i fra og jeg havner ned i et lite hull. Så alarm på 6:30 ble prioritert bort :)

Tok uansett tempen når jeg våknet og den var skyhøy. Den teller jo så klart ikke, da. Håper ikke jeg er på vei til å bli syk :bag:

Vedlegg

• 23CE2874-487D-49F0-9353-61FF7BAA7C72.jpeg
    23CE2874-487D-49F0-9353-61FF7BAA7C72.jpeg
    233 KB · Visninger: 68
Du kan prøve å justere tempen om du googler basal temp adjuster :) da justerer den tempen til ca det den ville vært om du tok den til vanlig tid. Håper for deg!

Du kan prøve å justere tempen om du googler basal temp adjuster :) da justerer den tempen til ca det den ville vært om du tok den til vanlig tid. Håper for deg!
Takk for tips! :D

7 DPO

Sov dårlig i natt og var oppe 2 timer før alarmen ringte for å tisse. Man skal vel helst ha hatt 4 timer sammenhengende søvn? Så tempen er nok ikke helt korrekt i dag heller. Men men!

I morgen ryker første test. Vet at det er alt for tidlig, men jeg får rett og slett ro i kroppen av å teste. Testesuget trenger å bli tilfredsstilt! De første dagene i dpo-land var jeg sikker på at det måtte ha klaffet, men nå tror jeg ikke det lenger :hilarious: Begynte å få menssmerter i går og det er 2 dager tidligere enn sist. Vet mange får det selvom de er gravide, men ... Ja, har bare ikke troa :wacky: Håper virkelig ikke at lutealfasen min fortsetter å forkorte seg! Det blir spennende å se.

Vedlegg

• Skjermbilde 2021-04-20 kl. 08.29.39.png
    Skjermbilde 2021-04-20 kl. 08.29.39.png
    196,6 KB · Visninger: 54
8 DPO

Våknet en time før i dag og fikk 36,64 på temp, opp fra i går. Prøvde den basal temp converter og fikk da 36,74. Vet ikke om det kan stoles på, men er uansett opp :)

Første test er også tatt og den er som den alltid pleier - litt skyggete :hilarious: Så blenda med andre ord.

Våknet av at jeg hadde halsbrann, hater det. Har det fra tid til annen så tar det ikke som noe tegn.

Vedlegg

• CEC197AC-1144-423E-AF18-608031850143.jpeg
    CEC197AC-1144-423E-AF18-608031850143.jpeg
    29,1 KB · Visninger: 94
  • 46C3563F-4964-44DE-A0ED-DE8031A027C8.jpeg
    46C3563F-4964-44DE-A0ED-DE8031A027C8.jpeg
    65 KB · Visninger: 94
8 DPO

Våknet en time før i dag og fikk 36,64 på temp, opp fra i går. Prøvde den basal temp converter og fikk da 36,74. Vet ikke om det kan stoles på, men er uansett opp :)

Første test er også tatt og den er som den alltid pleier - litt skyggete :hilarious: Så blenda med andre ord.

Våknet av at jeg hadde halsbrann, hater det. Har det fra tid til annen så tar det ikke som noe tegn.
Jeg ser noe her! Men som du sier, så har du jo pleid å ha skyggestreker. Blir spennende å følge testene dine fremover, måtte streken bli sterkere og sterkere for hver dag :D

Jeg ser noe her! Men som du sier, så har du jo pleid å ha skyggestreker. Blir spennende å følge testene dine fremover, måtte streken bli sterkere og sterkere for hver dag :D
Ja, jeg vet. Bra husk på deg da, frøken :woot: Tusen takk kjære deg!

9 DPO

Tempen fortsetter å stige :bag: Testen er lik som i går, om ikke hvitere. Merker jeg er spent på i morgen :nailbiting:

Vedlegg

• 797B0250-F8D1-4221-9596-3F818F1398B7.jpeg
    797B0250-F8D1-4221-9596-3F818F1398B7.jpeg
    30,6 KB · Visninger: 95
  • 9B424C3C-D576-493E-81AF-AE7B5E1BDEBA.jpeg
    9B424C3C-D576-493E-81AF-AE7B5E1BDEBA.jpeg
    178,4 KB · Visninger: 91
9 DPO

Tempen fortsetter å stige :bag: Testen er lik som i går, om ikke hvitere. Merker jeg er spent på i morgen :nailbiting:
Veldig spennende temp! Jeg fikk mye tydeligere strek ettermiddagen 9dpo:rolleyes:

Veldig spennende temp! Jeg fikk mye tydeligere strek ettermiddagen 9dpo:rolleyes:
Ja, det var da veldig og :eek: Har bare én tidligtest igjen ..... Haha. Så jeg tror jeg skal prøve å spare den til i morgen :rolleyes: Wish me luck :hilarious:

10 DPO

Altså, hva skjer med tempen? :eek: Skyggen er tilbake og jeg har ingen tidligtester igjen. Samtidig føler jeg at denne skyggen er annerledes enn mine tidligere skygger :nailbiting: Eller kanskje hodet spiller meg et puss?

Har ikke fått menssmerter enda heller, de pleier å melde seg 8 DPO ...

Jeg må ut og kjøpe tester i dag hvert fall, det er helt sikkert.

Åååh, merker jeg blir ekstremt håpefull. Orker ikke å bli skuffa :arghh:

Vedlegg

• D0179E71-E00C-4EDC-B7E1-684D35138C81.jpeg
    D0179E71-E00C-4EDC-B7E1-684D35138C81.jpeg
    601,3 KB · Visninger: 117
  • 6E99EF7B-1CDA-4DCC-955D-CCB6D8B1CE77.jpeg
    6E99EF7B-1CDA-4DCC-955D-CCB6D8B1CE77.jpeg
    144,7 KB · Visninger: 117
Spennende :D

10 DPO
Altså, hva skjer med tempen? :eek: Skyggen er tilbake og jeg har ingen tidligtester igjen. Samtidig føler jeg at denne skyggen er annerledes enn mine tidligere skygger :nailbiting: Eller kanskje hodet spiller meg et puss?

Den var ganske tydelig til å være en skyggestrek da! Håper virkelig det er en babystrek :woot:

10 DPO

Veldig spennende! Kom streken raskt?

Spennende:joyful: Krysser fingrene for at det er babystrek:Heartred

Back
Topp