En første gang for alt – gravid med nr. 2 <3

:D:D:D:D Måtte bare!

Får jo ikke gjort en shit på hjemmekontor i dag :hilarious:

Vedlegg

• 3DFB1B5C-A4A1-4C7F-AA75-030D6849D84B.jpeg
    3DFB1B5C-A4A1-4C7F-AA75-030D6849D84B.jpeg
    603,7 KB · Visninger: 193
Kan vel si GRATULERER nå!!! SÅ spennende! Dette skal holde til mål :Heartpink
Tuuusen takk fine deg! Veldig spennende :bag: Nå håper jeg også du følger etter asap :Heartred

SÅ gøy!! Håper for dere :Heartpink:Heartpink jeg har IKM samme dag som deg, men har ikke turt å teste enda - fordi jeg har dårlig troa.. men, nå ble jeg veldig fristet!!

SÅ gøy!! Håper for dere :Heartpink:Heartpink jeg har IKM samme dag som deg, men har ikke turt å teste enda - fordi jeg har dårlig troa.. men, nå ble jeg veldig fristet!!
Tusen takk kjære deg! Jeg hadde ikke testet før IKM hadde det ikke vært for den lille spottingen. Sjokkert over at det var så tydelig strek 9 DPO! Så alle er forskjellige - noen får sent utslag, mens andre tidligere tydeligvis.

Vet godt hvordan det er å være fristet altså! :bag: Jeg skal følge med på dagboken din og sende masse babystøv i din retning :Heartred:Heartred:Heartred

Herregud, gratulerer!! :Heartred:Heartred

3+4 / 11DPO

Dagens test :woot: Så glad for å se en stigning. Lille frø har bare å fortsette å klamre seg fast :Heartred

Ellers merker jeg nada niks på kroppen. Litt menssmerter kanskje og litt tørst. Drikker mye vann.

Har også hatt noen syke drømmer de siste nettene, men det har visst mannen og :p

Jeg mener jeg er 11 DPO, mens FF mener 10. Kommer til å slutte å tempe. Vet ikke om jeg gidder å holde på til IKM. Vil ikke skape stress :) Kanskje så lenge jeg uansett våkner til «tempe tid»!

Det begynner å synke inn nå, sakte, men sikkert :Heartred

Vedlegg

• D102B2D3-DB02-4389-AE15-8292A7AFF5BC.jpeg
    D102B2D3-DB02-4389-AE15-8292A7AFF5BC.jpeg
    245,9 KB · Visninger: 148
  • 35A8B5BE-65F3-4D9D-8F4D-E35FC46107AA.jpeg
    35A8B5BE-65F3-4D9D-8F4D-E35FC46107AA.jpeg
    471,1 KB · Visninger: 157
3+4 / 11DPO
Dagens test :woot: Så glad for å se en stigning. Lille frø har bare å fortsette å klamre seg fast :Heartred

Ellers merker jeg nada niks på kroppen. Litt menssmerter kanskje og litt tørst. Drikker mye vann.

Har også hatt noen syke drømmer de siste nettene, men det har visst mannen og :p

Jeg mener jeg er 11 DPO, mens FF mener 10. Kommer til å slutte å tempe. Vet ikke om jeg gidder å holde på til IKM. Vil ikke skape stress :) Kanskje så lenge jeg uansett våkner til «tempe tid»!

Det begynner å synke inn nå, sakte, men sikkert :Heartred
Nydelig stigning:Heartred tror det er smart å slutte og tempe. Best å fjerne sånne stressorer! Selv måtte jeg slutte å gå med klokken, for da pulsen innimellom sank fem slag fikk jeg helt hetta. I tillegg sluttet jeg å teste på ikm tror jeg deg var. Fikk tips om disse fine spm å stille meg selv:
Blør jeg? Nei.
Har jeg smerter? Nei.
Da er jeg gravid.
Hurraaa, du er graviiiid!:wav

Nydelig stigning:Heartred tror det er smart å slutte og tempe. Best å fjerne sånne stressorer! Selv måtte jeg slutte å gå med klokken, for da pulsen innimellom sank fem slag fikk jeg helt hetta. I tillegg sluttet jeg å teste på ikm tror jeg deg var. Fikk tips om disse fine spm å stille meg selv:
Blør jeg? Nei.
Har jeg smerter? Nei.
Da er jeg gravid.
Hurraaa, du er graviiiid!:wav
Ja, ikke sant? Forferdelig å bli stresset/bekymret over noe som ikke betyr noen ting :Heartred Jeg tenkte ta en digital på IKM – satser på å få 2-3 da. Også har jeg så lyst til å få 3+ også :hilarious: Bare får å ha opplevd det.

Det var to veldig smarte spørsmål å stille seg selv for å få seg selv ned på jorda igjen. Takk for tips!

Jaaa, hurra :woot::woot::woot:

Testene hittl, men tørket :)

Vedlegg

• IMG_3224-kopi.jpg
    IMG_3224-kopi.jpg
    484,6 KB · Visninger: 165
3+5 / 12 DPO

I dag skal jeg til legen og ta blodprøver. Vil gjerne få bekreftet sunn HCG-stigning. Nå får jeg ikke dratt tilbake igjen før på mandag, da. Men det får gå :) Jeg tror fortsatt ikke på dette? Tar meg selv i å planlegge lørdagsmiddagen samt hvilken vin vi skal drikke :hilarious:

Jeg har dog en utrolig god følelse i kroppen. Jeg kjenner ro og at dette her skal gå bra! Håper den følelsen varer :Heartred
Har også en liten stigning på testene i dag, noe jeg ikke forventet. Det er jo også veldig beroligende :shy:

Ellers så kan jeg melde om følgenge "symptomer":
- Tørst
- Hyppig vannlatning
- Ekstremt varm om natten
- Mye energi på morgenen
- Akutt trøtt på ettermiddagen

Vedlegg

• IMG_3229.jpg
    IMG_3229.jpg
    811,6 KB · Visninger: 124
  • IMG_3230-kopi.jpg
    IMG_3230-kopi.jpg
    445,1 KB · Visninger: 115
  • Skjermbilde 2021-05-27 kl. 08.22.07.png
    Skjermbilde 2021-05-27 kl. 08.22.07.png
    176,1 KB · Visninger: 124
3+5 / 12 DPO

I dag skal jeg til legen og ta blodprøver. Vil gjerne få bekreftet sunn HCG-stigning. Nå får jeg ikke dratt tilbake igjen før på mandag, da. Men det får gå :) Jeg tror fortsatt ikke på dette? Tar meg selv i å planlegge lørdagsmiddagen samt hvilken vin vi skal drikke :hilarious:

Jeg har dog en utrolig god følelse i kroppen. Jeg kjenner ro og at dette her skal gå bra! Håper den følelsen varer :Heartred
Har også en liten stigning på testene i dag, noe jeg ikke forventet. Det er jo også veldig beroligende :shy:

Ellers så kan jeg melde om følgenge "symptomer":
- Tørst
- Hyppig vannlatning
- Ekstremt varm om natten
- Mye energi på morgenen
- Akutt trøtt på ettermiddagen
Herlig!!:D

Så fine tester! Lykke til med hcg-prøvene! Håper det er en terminspire :)

3+6 /13 DPO

I morgen er IKM :nailbiting: Og jeg har nå sluttet å tempe.

Blitt inspirert av flere her inne som har laget en liste med milepæler! Så tenkte å gjøre det samme :)

Ellers så har jeg tenkt til å ta en ny digital i morgen hvor jeg håper på 2-3. Kommer kun til å ta den hvis strimmeltesten er tydelig sterkere, ellers så venter jeg til søndag :angelic:

Jeg har også tenkt til å bestille tidlig UL i morgen hvis testene fortsetter trenden! Vi skal i bursdag til svigers om 2 uker og det pleier å være lystig lag med godt i glasset. Det vil ikke være mulig å snike seg unna. Derfor har vi lyst til å si det da og vil gjerne få bekreftet liv på UL før vi gjør det. Håper det ikke er for tidlig å kunne se noe hvis det er liv :Heartred

Milepæler:
29.05 :Heartred 4+0, IKM
05.06 :Heartred 5+0, grensen for kjemisk

Vedlegg

• 1A987FAB-53C7-46B0-842B-2F7A18B9FC2F.jpeg
    1A987FAB-53C7-46B0-842B-2F7A18B9FC2F.jpeg
    944,7 KB · Visninger: 111
Fått svar på HCG i dag og det er på 82. Det er innenfor normalen :woot: Ekstremt glad for det! Spent på målingen til mandag :Heartred

Back
Topp