Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan vel si GRATULERER nå!!! SÅ spennende! Dette skal holde til målMåtte bare!
Får jo ikke gjort en shit på hjemmekontor i dag
Tuuusen takk fine deg! Veldig spennende Nå håper jeg også du følger etter asapKan vel si GRATULERER nå!!! SÅ spennende! Dette skal holde til mål
Tusen takk kjære deg! Jeg hadde ikke testet før IKM hadde det ikke vært for den lille spottingen. Sjokkert over at det var så tydelig strek 9 DPO! Så alle er forskjellige - noen får sent utslag, mens andre tidligere tydeligvis.SÅ gøy!! Håper for dere jeg har IKM samme dag som deg, men har ikke turt å teste enda - fordi jeg har dårlig troa.. men, nå ble jeg veldig fristet!!
Nydelig stigning tror det er smart å slutte og tempe. Best å fjerne sånne stressorer! Selv måtte jeg slutte å gå med klokken, for da pulsen innimellom sank fem slag fikk jeg helt hetta. I tillegg sluttet jeg å teste på ikm tror jeg deg var. Fikk tips om disse fine spm å stille meg selv:3+4 / 11DPO
Dagens test Så glad for å se en stigning. Lille frø har bare å fortsette å klamre seg fast
Ellers merker jeg nada niks på kroppen. Litt menssmerter kanskje og litt tørst. Drikker mye vann.
Har også hatt noen syke drømmer de siste nettene, men det har visst mannen og
Jeg mener jeg er 11 DPO, mens FF mener 10. Kommer til å slutte å tempe. Vet ikke om jeg gidder å holde på til IKM. Vil ikke skape stress Kanskje så lenge jeg uansett våkner til «tempe tid»!
Det begynner å synke inn nå, sakte, men sikkert
Ja, ikke sant? Forferdelig å bli stresset/bekymret over noe som ikke betyr noen ting Jeg tenkte ta en digital på IKM – satser på å få 2-3 da. Også har jeg så lyst til å få 3+ også Bare får å ha opplevd det.Nydelig stigning tror det er smart å slutte og tempe. Best å fjerne sånne stressorer! Selv måtte jeg slutte å gå med klokken, for da pulsen innimellom sank fem slag fikk jeg helt hetta. I tillegg sluttet jeg å teste på ikm tror jeg deg var. Fikk tips om disse fine spm å stille meg selv:
Blør jeg? Nei.
Har jeg smerter? Nei.
Da er jeg gravid.
Hurraaa, du er graviiiid!
Herlig!!3+5 / 12 DPO
I dag skal jeg til legen og ta blodprøver. Vil gjerne få bekreftet sunn HCG-stigning. Nå får jeg ikke dratt tilbake igjen før på mandag, da. Men det får gå Jeg tror fortsatt ikke på dette? Tar meg selv i å planlegge lørdagsmiddagen samt hvilken vin vi skal drikke
Jeg har dog en utrolig god følelse i kroppen. Jeg kjenner ro og at dette her skal gå bra! Håper den følelsen varer
Har også en liten stigning på testene i dag, noe jeg ikke forventet. Det er jo også veldig beroligende
Ellers så kan jeg melde om følgenge "symptomer":
- Tørst
- Hyppig vannlatning
- Ekstremt varm om natten
- Mye energi på morgenen
- Akutt trøtt på ettermiddagen
Tuuusen takkåh, for en fin stigning! Gratulerer sååå mye !!
Tusen takkSå fine tester! Lykke til med hcg-prøvene! Håper det er en terminspire