Uff, nå er jeg redd ... Kom et tordenvær av smerter som lyn fra klar himmel i hele korsryggen og i livmoren. Måtte puste meg igjennom og ta paracet. Varte i kanskje 2 minutter. Kan ligamentsmerter være så vondt? Jeg blør ikke ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med mini dro jeg på legevakta midt på natta med det som viste seg å være ligamentsmerter. Jeg visste ikke engang at jeg var gravid så ja, det kan være så vondtUff, nå er jeg redd ... Kom et tordenvær av smerter som lyn fra klar himmel i hele korsryggen og i livmoren. Måtte puste meg igjennom og ta paracet. Varte i kanskje 2 minutter. Kan ligamentsmerter være så vondt? Jeg blør ikke ...
Åh, det var beroligende å høre. Det var altså så vondt. Huff! Håper det bare var ligamentsmerter Ikke vært noe mer vondt.Med mini dro jeg på legevakta midt på natta med det som viste seg å være ligamentsmerter. Jeg visste ikke engang at jeg var gravid så ja, det kan være så vondt
Høres kjempefint og normalt ut Hurraa! Jeg hadde 469 14dpo og 1100 16dpo (ca 1,5dg mellom målingene), bare én inni her Men hvem vetHCG var på 669 på mandag Fra 82 til 669 på 4 dager (ja, fikk ikke kjørt standar med 2 dager i mellom, ble tre). Er ikke det litt heftig? Hjeeelp, tenk om det er fler inni der
Åh fjoh. Ja, nei, men da er det vel bare å vente å seHøres kjempefint og normalt ut Hurraa! Jeg hadde 469 14dpo og 1100 16dpo (ca 1,5dg mellom målingene), bare én inni her Men hvem vet
Så deilig med bra stigning!!HCG var på 669 på mandag Fra 82 til 669 på 4 dager (ja, fikk ikke kjørt standard med 2 dager i mellom, ble tre). Er ikke det litt heftig? Hjeeelp, tenk om det er fler inni der
Ja, jeg er veldig lettet om ikke annetSå deilig med bra stigning!!
Tusen takk!Herlig! Dette virker veldig, veldig lovende! Gratulerer!
Tuuusen takk <3Lykke til på UL i morgen
Tusen takk! <3Masse lykke til!