Uff, nå er jeg redd ... Kom et tordenvær av smerter som lyn fra klar himmel i hele korsryggen og i livmoren. Måtte puste meg igjennom og ta paracet. Varte i kanskje 2 minutter. Kan ligamentsmerter være så vondt? Jeg blør ikke ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med mini dro jeg på legevakta midt på natta med det som viste seg å være ligamentsmerter. Jeg visste ikke engang at jeg var gravidUff, nå er jeg redd ... Kom et tordenvær av smerter som lyn fra klar himmel i hele korsryggen og i livmoren. Måtte puste meg igjennom og ta paracet. Varte i kanskje 2 minutter. Kan ligamentsmerter være så vondt? Jeg blør ikke ...
Åh, det var beroligende å høre. Det var altså så vondt. Huff! Håper det bare var ligamentsmerterMed mini dro jeg på legevakta midt på natta med det som viste seg å være ligamentsmerter. Jeg visste ikke engang at jeg var gravidså ja, det kan være så vondt

4+0, IKM
5+0, grensen for kjemisk
6+4, tidlig ul
Fra 82 til 669 på 4 dager (ja, fikk ikke kjørt standard med 2 dager i mellom, ble tre). Er ikke det litt heftig? Hjeeelp, tenk om det er fler inni der 
Høres kjempefint og normalt utHCG var på 669 på mandagFra 82 til 669 på 4 dager (ja, fikk ikke kjørt standar med 2 dager i mellom, ble tre). Er ikke det litt heftig? Hjeeelp, tenk om det er fler inni der
![]()
Hurraa! Jeg hadde 469 14dpo og 1100 16dpo (ca 1,5dg mellom målingene), bare én inni her
Åh fjoh. Ja, nei, men da er det vel bare å vente å seHøres kjempefint og normalt utHurraa! Jeg hadde 469 14dpo og 1100 16dpo (ca 1,5dg mellom målingene), bare én inni her
Men hvem vet
![]()
Så deilig med bra stigning!!HCG var på 669 på mandagFra 82 til 669 på 4 dager (ja, fikk ikke kjørt standard med 2 dager i mellom, ble tre). Er ikke det litt heftig? Hjeeelp, tenk om det er fler inni der
![]()
Ja, jeg er veldig lettet om ikke annetSå deilig med bra stigning!!

Tusen takk!Herlig!Dette virker veldig, veldig lovende! Gratulerer!

Tenk at det er et lite korn inni der ...

4+0, IKM
5+0, grensen for kjemisk
6+4, tidlig ul
4+0, IKM
5+0, grensen for kjemisk
6+4, tidlig ul
13+3, fosterdiagnostikk
I dag var også halsbrann med i miksen. Ellers er jeg super trøtt.
Krysser alt jeg har!Tuuusen takk <3Lykke til på UL i morgen![]()
Tusen takk! <3Masse lykke til!
Gleder meg så til det er min tur til å oppleve alt dette