2 dpo Er så godt å vite at jeg faktisk er i dpo-land og at det ikke bare er gjetting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, kan ikke helt tro det Kan hoppe mellom februar å mars, har termin 4 mars! Vet jo aldri når den lille bestemmer seg for og komme til verdenFantastisk Gratulerer så mye! Gjerne stepp innom februar forumet, selvom du sikkert skal inn i mars
Skikkelig deilig følelse Håper den klorer seg fast!! Jeg har 30 januar, men er mest i februar forumet merker jegTusen takk, kan ikke helt tro det Kan hoppe mellom februar å mars, har termin 4 mars! Vet jo aldri når den lille bestemmer seg for og komme til verden
Gratulerer så myeJeg vet ikke dpo, da jeg ikke har testet etter el denne mnd. Men nå er det ingen tvil! Jeg ble litt redd da jeg tok strimmeltesten i stad (på 1 times urin), fordi streken ble så hakkete. Men CBD slår aldri feil.
Takk!Gratulerer så mye
Gratulerer så myeJeg vet ikke dpo, da jeg ikke har testet etter el denne mnd. Men nå er det ingen tvil! Jeg ble litt redd da jeg tok strimmeltesten i stad (på 1 times urin), fordi streken ble så hakkete. Men CBD slår aldri feil.
Gratulerer så mye Takk for detHeihei, jeg fikk svak strekk 10 dpo denne gangen men spørs hva slags test du tester med.. Dette var med en vanlig 15 hcg test Lykke til!!
Jeg har hatt en god del av de vanlige DPO-land symptomene mine, eneste forskjellen var at jeg spydde 9DPO. Fikk knallpositiv test i dag 12DPO!Er det noen av dere som har mensenlignende symptomer, men har fått positiv test? Vært litt uggen i dag, og føler jeg kjenner igjen det som mensensymptomer
Gratulerer så myeJeg har hatt en god del av de vanlige DPO-land symptomene mine, eneste forskjellen var at jeg spydde 9DPO. Fikk knallpositiv test i dag 12DPO!
Spennende! Lykke til og hold oss oppdatert8 DPO i dag. Tenkte å ta en test i morgen Blir spennende. Har et par symptomer, men usikker på om de er reelle eller om det er jeg som overanalyserer