Dpo tråden! ❤

Fantastisk ❤️ ❤️ :D :D Gratulerer så mye! Gjerne stepp innom februar forumet, selvom du sikkert skal inn i mars :D
Tusen takk, kan ikke helt tro det ❤️ Kan hoppe mellom februar å mars, har termin 4 mars! Vet jo aldri når den lille bestemmer seg for og komme til verden ❤️

Jeg vet ikke dpo, da jeg ikke har testet etter el denne mnd. Men nå er det ingen tvil! Jeg ble litt redd da jeg tok strimmeltesten i stad (på 1 times urin), fordi streken ble så hakkete. Men CBD slår aldri feil. ❤️

Vedlegg

• 53F00A0D-F493-449B-8E78-BF9140C18CB4.jpeg
    53F00A0D-F493-449B-8E78-BF9140C18CB4.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 143
Jeg vet ikke dpo, da jeg ikke har testet etter el denne mnd. Men nå er det ingen tvil! Jeg ble litt redd da jeg tok strimmeltesten i stad (på 1 times urin), fordi streken ble så hakkete. Men CBD slår aldri feil. ❤️
Gratulerer så mye ❤️

Jeg vil gjerne være med i denne tråden☺️ Hadde en tidlig SA i slutten av juni. Begynte å teste etter el når blødninga var ferdig. Tror jeg hadde el cd 23, så hvis det stemmer er jeg 5 dpo i dag☺️ Hva er det tidligste dere har sett antydning til positiv test?

Heihei, jeg fikk svak strekk 10 dpo denne gangen :joyful: men spørs hva slags test du tester med.. Dette var med en vanlig 15 hcg test ❤️ Lykke til!!

CD 52, 13 dpo. Eneste «symptomet» jeg har hatt, er at jeg drømte i natt at jeg var så uggen og tenkte i drømmen at «Det var sånn det føltes å være så uggen igjen», våknet var så uggen og brakk meg på vei til jobb! Merkelig. Men har hatt negative tester hittil, så regner med å få tanta i morgen! Så da er det bare å vente 32-45 lange dager til neste EL.. :arghh: PP4 her kommer vi :Heartred

Er det noen av dere som har mensenlignende symptomer, men har fått positiv test?☺️ Vært litt uggen i dag, og føler jeg kjenner igjen det som mensensymptomer

Er det noen av dere som har mensenlignende symptomer, men har fått positiv test?☺️ Vært litt uggen i dag, og føler jeg kjenner igjen det som mensensymptomer
Jeg har hatt en god del av de vanlige DPO-land symptomene mine, eneste forskjellen var at jeg spydde 9DPO. Fikk knallpositiv test i dag 12DPO!

Back
Topp