WannabeSuperMamma

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Hei dere flotte kvinner! :happy:

Håper det er flere som blir gal av ventingen, trenger å ha noen som går igjennom det samme å snakke med og vil dele sine symptomer her!

Jeg er selv 7 dpo, helt ny til dette forumet, og forum rent generelt! Kjenner at jeg er besatt av å få tiden til å gå og snakke med andre som er i samme sko.

Hvor mange dpo's er du ? Hva er dine symtomer? ❤
 
14 dpo og ikm :) blenda test og ikke tr (ennå hvertfall)❤️ Håper den kommer i dag da er syklusen tilbake til 28 dager :joyful:
 
Jeg er 4 dpo i dag og syns denne ventinga er skikkelig vanskelig. Tiden går så innmari sakte.
 
Det er virkelig en prøvelse :dead: Har du fått noen spennende symtomer? :happy:
Ja det er en skikkelig prøvelse. Har bestemt meg for at jeg ikke skal begynne å teste før på lørdag når jeg er 7dpo. Tror ikke jeg klarer å vente lenger enn det altså :woot: Har ikke noe symptomer ennå som jeg klarer å kjenne.
 
Ja det er en skikkelig prøvelse. Har bestemt meg for at jeg ikke skal begynne å teste før på lørdag når jeg er 7dpo. Tror ikke jeg klarer å vente lenger enn det altså :woot: Har ikke noe symptomer ennå som jeg klarer å kjenne.

Det er skikkelig vanskelig å la være å teste :hilarious: Testet igår (6 dpo) den var negativ, men det er jo litt tidlig da.. kommer nok til å teste imorgen tidlig :happy: (8 dpo) .. Siden jeg har mye symptomer, så håper jeg at hcg nivået kommer kjapt :troll:
 
2 dpo! Og egentlig bare glad for å slippe ventinga på eggløsning. Det er så innmari stress! :facepalm: Men når den først er lokalisert og jeg kommer i dpo-land, så kan jeg slappe av :shy: På søndag og 6 dpo ryker første test! :chicken: Ingen forventninger så tidlig vel og merke :hilarious: men er tilfredsstillende å dyppe pinner i urin :hilarious:
 
2 dpo! Og egentlig bare glad for å slippe ventinga på eggløsning. Det er så innmari stress! :facepalm: Men når den først er lokalisert og jeg kommer i dpo-land, så kan jeg slappe av :shy: På søndag og 6 dpo ryker første test! :chicken: Ingen forventninger så tidlig vel og merke :hilarious: men er tilfredsstillende å dyppe pinner i urin :hilarious:

Hehehehe, fantastisk! Der lo jeg godt :hilarious: Det må dyppes litt ja :rolleyes: Du får si fra om du kjenner noen forandringer i kroppen du vil dele :) Veldig spennende!
 
1-2dpo :shy: kjenner meg frustrert da vaksine klusja med syklusen denne mnd og syklus som til vanlig er lang nok med 33-35 dager er denne gangen 43 dager:sorry:
Men skal vente til onsdag neste uke før jeg slipper testetøsa ut, er planen hvertfall:hilarious::hilarious::hilarious: håper jeg klarer å holde meg sterk:angelic:

Har du barn fra før eller er det første?
 
Til lykke neste pp ❤ 2 uker pause fra å lete etter symptomer xsmile9 (Eller kanskje du bare tenger mere Hcg i kroppen :angelic:)
Ja vi får se for nå fikk jeg plutselig eggehvite utflod på ikm dagen. Det har aldri skjedd før:hilarious: pluss litt mens murring. Så vi får se:shy: håper bare tr kommer nå :) eller så har jeg plutselig el snart:p skjønner meg ikke på kroppen om dagen:p
 
Jeg er 6 dpo (tror jeg, kanskje) og jeg har skikkelig mensmage og luft i magen i dag, i tillegg til rosa utflod. :nailbiting: Vet ikke om jeg har bommet helt på EL og at TR kommer hvert øyeblikk eller om det kan være festeblødning. Hvem vet... :bored:

Denne runden har jeg prøvd å ikke tenke for mye på om det blir å klaffe eller ikke og jeg har vært mer avslappa. Fant heller ikke noe peak på EL-testinga, så har kun gått etter symptomer. Så jeg tenker at det som skjer.. det skjer. :joyful: Forventningene er lave, for å ikke bli skuffa.
 
1-2dpo :shy: kjenner meg frustrert da vaksine klusja med syklusen denne mnd og syklus som til vanlig er lang nok med 33-35 dager er denne gangen 43 dager:sorry:
Men skal vente til onsdag neste uke før jeg slipper testetøsa ut, er planen hvertfall:hilarious::hilarious::hilarious: håper jeg klarer å holde meg sterk:angelic:

Har du barn fra før eller er det første?

Testetøsa er vanskelig å styre :hilarious: Hun er helt fri hos meg nå! Men viktig å prøve å styre henne litt :angelic: Har ingen barn. Hatt 2 SA. Håper så inderlig at det sitter nå. Kjenner jeg får tårer i øynene når jeg tenker for mye på det :dead:
 
Testetøsa er vanskelig å styre :hilarious: Hun er helt fri hos meg nå! Men viktig å prøve å styre henne litt :angelic: Har ingen barn. Hatt 2 SA. Håper så inderlig at det sitter nå. Kjenner jeg får tårer i øynene når jeg tenker for mye på det :dead:
Uff, skjønner kjempegodt at det er vanskelig å tenke på uten å få noen følelser til det:Heartred som prøver er det myyyye følelser og prøvelser. Jeg har alltid vært åpen med mine nærmeste om prøving, det har hjolpe på at jeg ikke skal være så «ensom» i det. Men og fordi jeg ville hatt behov om å prate om det hvis jeg hadde vært gjennom en sa:Heartred

har selv 3 barn og prøver på aller siste nå:shy: men har på nr 2 2,5år med prøving, og er nå på 4mann 4PP bak meg snart:bag: så utålmodig som f:hilarious::hilarious:
 
1 dpo her… aaaaaltfor tidlig å si:hilarious:
Sittet på alle 4 forsøkene før.. har to gutter fra tidligere forhold på 12 og snart 9år:Heartred
Så har jeg blitt gravid med ny mann to ganger nå men første pp endte i sa og andre pp ble svangerskap utenfor livmoren med fjerning av eggleder :Heartred
Håper alle gode ting er 3 nå:love7
 
Uff, skjønner kjempegodt at det er vanskelig å tenke på uten å få noen følelser til det:Heartred som prøver er det myyyye følelser og prøvelser. Jeg har alltid vært åpen med mine nærmeste om prøving, det har hjolpe på at jeg ikke skal være så «ensom» i det. Men og fordi jeg ville hatt behov om å prate om det hvis jeg hadde vært gjennom en sa:Heartred

har selv 3 barn og prøver på aller siste nå:shy: men har på nr 2 2,5år med prøving, og er nå på 4mann 4PP bak meg snart:bag: så utålmodig som f:hilarious::hilarious:

Jeg har kun mannen min å prate med. Ingen andre som vet at vi prøver. Derfor jeg følte for å bli medlem av dette forumet nå. ❤ Trenger litt "dameprat" :happy:

Så spennede da!! Håper det sitter for deg denne gangen :) Jeg sitter å venter på å kunne gå på do og teste litt igjen :hilarious:
 
1 dpo her… aaaaaltfor tidlig å si:hilarious:
Sittet på alle 4 forsøkene før.. har to gutter fra tidligere forhold på 12 og snart 9år:Heartred
Så har jeg blitt gravid med ny mann to ganger nå men første pp endte i sa og andre pp ble svangerskap utenfor livmoren med fjerning av eggleder :Heartred
Håper alle gode ting er 3 nå:love7

Takk som deler ❤ Det får vi håpe!!

Husker du om du hadde noen tidlige symtomer i dine tidligere svangerskap? :)
 
Jeg har kun mannen min å prate med. Ingen andre som vet at vi prøver. Derfor jeg følte for å bli medlem av dette forumet nå. ❤ Trenger litt "dameprat" :happy:

Så spennede da!! Håper det sitter for deg denne gangen :) Jeg sitter å venter på å kunne gå på do og teste litt igjen :hilarious:
Ja, det er befriende å kan prate med andre likesinnede i prøveperioden:shy: er jo gjærne slik at det kan være litt altoppslukende i tankene og:angelic:
 
Back
Topp