Da er vi 2.. Har tatt 2 stk idag.. Klarer ikke dy meg.. Kommer sikkert til å ta en i kveld også..Så gikk jeg på en testesmell Sa til meg selv at det er alt for tidlig og helt bortkasta men så bare gjorde jeg det Negativ og helt blendahvit såklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi 2.. Har tatt 2 stk idag.. Klarer ikke dy meg.. Kommer sikkert til å ta en i kveld også..Så gikk jeg på en testesmell Sa til meg selv at det er alt for tidlig og helt bortkasta men så bare gjorde jeg det Negativ og helt blendahvit såklart
Spennede Satse på at det er festblødning.. Har du noen andre symptomer enn murring?11 dpo. Hadde en liten blødning i går som ga seg fort. Har hatt rare murringer i hele dag, men hadde helt blenda test til morgenen i dag. IKM er på lørdag. Krysser alt jeg har!
Er kvalm, men det har jeg vært en uke, har dårlig matlyst, og tidvis stikkinger i magen.Spennede Satse på at det er festblødning.. Har du noen andre symptomer enn murring?
Får håpe det er en liten spire Hold oss oppdatert!Er kvalm, men det har jeg vært en uke, har dårlig matlyst, og tidvis stikkinger i magen.
Det kan like gjerne være mensen som er på vei... Umulig å si.
Jeg også.. Det er nok fortidlig for oss.. Men hadde vært så deilig å bare få en lyserosa strekk idag.. Slik at hode kan slappe litt av dpo 8.. Blir nok til å teste mere uansett!Tok en test som var blendahvit, men var en Normal strimmel test..
På Normal får du en pakke med 5 stk strimmel for 50 kr. Det er ikke for tidlig testing. Men er helt fine, noen er fornøyde noen ikke, men har ikke opplevd skygge på de.Jeg også.. Det er nok fortidlig for oss.. Men hadde vært så deilig å bare få en lyserosa strekk idag.. Slik at hode kan slappe litt av dpo 8.. Blir nok til å teste mere uansett!
Hva mener du med normal strimmel test? At det ikke er "tidlig test" ?
Åja okei.. Jøss, det selges jo gravidtester overalt nå.. Kjøpte 10 pak med strimmel idag.. Har aldri prøvd det før.. Alltid brukt CB, men nå vil jeg også være med på "se etter svak strek" klubbenPå Normal får du en pakke med 5 stk strimmel for 50 kr. Det er ikke for tidlig testing. Men er helt fine, noen er fornøyde noen ikke, men har ikke opplevd skygge på de.
Noen som har aktivitets klokke med puls? Jeg følger jo med på den, har gjort det lenge og det er mange som har sett at de er gravide pga av den. Jeg er jo helt opphengt i den hver dpo, men det tar aldri feil
Hadde ikke puls klokke sist jeg var gravid for er så mange år siden, men nå har jeg det så er spent på om det stemmer. Akkurat nå er jeg syk(korona) så kan vel ikke stole helt på den.Jeg merker også på pulsen min de gangene jeg har vært gravid. Jeg får skyhøy puls av å gjøre lite på jobb, og hjertebank så en veldig fin indikator for min del i grunn
Så du har 3 barn fra før?3/4dpo, Premom og FF er ikke enige.. sjokker
Er trøttere enn normalt nå i dpo land
Var litt ufin med gubben i går, for minstemann på 8mnd tuller så sykt med søvnen som gjør oss begge slitne.
fikk kalde føtter og sa at hvis jeg er gravid nå må vi seriøst vurdere om vi skal gjennomføre dette og om vi kanskje dropper å prøve på en sistemann
men skylder på veldig lite søvn i 2uker og generelt lite de siste 2mnd
Jeg vet jo at en siste baby er drømmen for oss begge, men akkurat nå føles det så tungt bare med tanken.. for krapylet har så mye som plager han om dagene…
må og si at jeg fikk ekstremt dårlig samvittighet over at jeg under hele tatt vurderte å ikke få flere. For jeg vet hvor stor glede det gir, og hvor fantastisk det blir for minstemann å vokse opp med en bror eller søster som er jevngammel. De andre barna er jo 15 og 10år
beklager, måtte bare blåse ut