Havfrua
Flørter med forumet
Takk har et helt nytt år og starte og ta av 2023Så synd å høre Bedre lykke neste pp ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk har et helt nytt år og starte og ta av 2023Så synd å høre Bedre lykke neste pp ❤
Hvor mange dpo er du nå da? Burde klare å tenke meg til det, men jeg spør fordetHar testet siden 7 dpo, ca 3 tester om dagen Hatt masse murring, vondt i korsrygg, strekk og stikking.. Idag har jeg ikke hatt noen form symtomer.. Så jeg har liksom kommet der at jeg har mistet trua.. Blir lei av meg selv..
Første pp på lenge jeg droppet å teste etter El.. Tenkte å slappe mere av denne pp .. (Det gikk over når murring kom dpo 5) Også har clue appen var ganske presis for meg..Bare 1 dag fra eller til Den mener jeg skal ha hatt El 9.2.. så er da på 9dpo idag Har ikke gitt opp håpet, men kjenner at jeg må forbedre meg på en skuffelseHvor mange dpo er du nå da? Burde klare å tenke meg til det, men jeg spør fordet
Bare husk at det er mange som ikke tester positivt før ikm!
Har du testet etter el? Man kan jo ha det senere enn man tror noenganger også
Så merkelig Kanskje det ligger noe i det!!Ligger på siden på sofan og hoster, får så vondt i livmoren. Kjennes ut som den er på vei ut. Men det er være når jeg ligger på siden en på ryggen.. merkelig
Håper virkelig det, for har kun vært sånn ved tidligere graviditeterSå merkelig Kanskje det ligger noe i det!!
Jeg krysser fingrene for deg!!Første pp på lenge jeg droppet å teste etter El.. Tenkte å slappe mere av denne pp .. (Det gikk over når murring kom dpo 5) Også har clue appen var ganske presis for meg..Bare 1 dag fra eller til Den mener jeg skal ha hatt El 9.2.. så er da på 9dpo idag Har ikke gitt opp håpet, men kjenner at jeg må forbedre meg på en skuffelse
Jeg krysser fingrene for deg!!
Har du barn fra før?
Jeg har vært heldig og blitt gravid på første forsøk med begge gutta som er født i 13’ og 10’…
Visste ikke engang da at el tester var ett alternativ. Rakk heller ikke sette meg inn i det.
Denne gangen tok jeg ut spiralen i august, ble gravid i september. Mistet i sa like fort. Gravid igjen i oktober og det endte med utenfor livmora og operasjon 1 november. Fjerna heldigvis bare en eggleder. Så fikk jeg prolaps kastet på meg og måtte starte på prevensjon så jeg kunne operere 8. februar!!
Så nå håper jeg alle gode ting er 3, med ny mann også så vil så gjerne ha en sammen
Tusentakk! Jeg håper virkelig det jeg også!Du har hatt masse å stri med i det siste ❤ ❤ Det hadde jo vært fint for deg om det satt på første forsøk denne gangen også Og at den klorer seg fast
Jeg har ingen barn.. 28 år.. Gift med mann som jeg har vært sammen med i 7 år.. Vi har liksom ventet med barn til vi er 1000 % sikker på at det skal bli oss for alltid.. Ihvertfall så godt som det går an å være sikker.. Ble gravid I september etter å ha sluttet på p pillen i juli.. Endte I SA.. Når jeg endelig sluttet å blø så fikk vi begge 2 delta varianten av korona, så ble utslått i 2 uker uten noen aksjer den pp.. Så dette er da andre pp etter SA'et da... Krysser fingrene for testen jeg skal ta nå snart..
Er vel hværtfall ei i som ble gravid tross corona for bare ett par uker sidenFikk positiv test da…… corona test !!! Da er vel denne pp ødelagt for min del ? Eller har noen her blitt gravide selv om dem har fått corona ?
Det er helt sant ❤ Glemmer dem litt av og til under denne prøvingen.. Vi er heldige ❤Tusentakk! Jeg håper virkelig det jeg også!
Krysser fingrene for at spiren sitter hos oss begge to!
Jeg tenker som så at vi skal jo være kjempeglade for at vi matcher med mennene våres og blir gravide med akkurat dem! Det skal man ikke ta forgitt vi er heldige !
Det fikk jeg også idagFikk positiv test da…… corona test !!! Da er vel denne pp ødelagt for min del ? Eller har noen her blitt gravide selv om dem har fått corona ?
Jeg testet selv positivt på torsdagFikk positiv test da…… corona test !!! Da er vel denne pp ødelagt for min del ? Eller har noen her blitt gravide selv om dem har fått corona ?
God bedringDet fikk jeg også idag
God bedringJeg testet selv positivt på torsdag
Håper og tror ikke det har noe betydning! Fikk det rett etter EL. Tiden vil vise