Dpo tråden! ❤

Så du har 3 barn fra før?

jeg har fem fra før. Ble gravid i desember og trodde jeg skulle DØ av sjokk. «Vi kan jo ikke ha flere» sa jeg til mannen. Han var helt uenig !!
Vi mistet spiren i desember. Da kom tårer og stor skuffelse - så nå prøver vi på «ordentlig»
Jeg har privat en gutt på 15 og ei jente på10,5 og mannen har en gutt på 10,5 OG sammen har vi en på 8mnd;):angelic:
Hærlig med stor flokk da:shy:
vi har vel prøvd å bli gravide siden september, men hr så sykt lange sykluser siden jeg ammer enda og vekta et alt for høy:rolleyes: men hormonan i kroppen min nekter meg å gå ned i vekt så lenge jeg ammer, så vi får se hvordan jeg klarer å løse det:shy:

Jeg har privat en gutt på 15 og ei jente på10,5 og mannen har en gutt på 10,5 OG sammen har vi en på 8mnd;):angelic:
Hærlig med stor flokk da:shy:
vi har vel prøvd å bli gravide siden september, men hr så sykt lange sykluser siden jeg ammer enda og vekta et alt for høy:rolleyes: men hormonan i kroppen min nekter meg å gå ned i vekt så lenge jeg ammer, så vi får se hvordan jeg klarer å løse det:shy:
Åh, så herlig med stor gjeng! Jeg virkelig elsker det! (Slitsomt til tider, så klart…)
Jeg håper vi får det til alle sammen! Krysser fingrene for oss!

Så gøy med dpo-tråd
Kan jeg bli med dere her?

5dpo i dag. Puppene mine har aldri vært mindre de bruker vanligvis å vokse litt (helt fantastisk) før mensen, men ikke nå
Såklart, hvor flere hvor bedre xsmile9

Jeg hadde masse murring i natt men ingenting etter klokken 08:00.. dpo 9 idag! Negativ test.. :dead: vet det er tidlig å miste håpet, men gjør det litt likevell..:yuck:

Er ikke normalt å få 102 i puls når man henger opp klær, enten så skjer det noe eller så er det pga formen min. Er spent nå!
Jeg har det, etter el. Ser alltid på pulsen min når el er på vei. Å ha sex gir garantert høy puls i dpo land hadde selv 165 i puls under sex i går har hatt 175 en annen gang i dpo land. Før eggløsning er den Ikke så høy

Jeg har det, etter el. Ser alltid på pulsen min når el er på vei. Å ha sex gir garantert høy puls i dpo land hadde selv 165 i puls under sex i går har hatt 175 en annen gang i dpo land. Før eggløsning er den Ikke så høy
Oj, det var veldig høyt. Min har aldri vært i nærheten av det nr der. Får som regel 100 tallet når heg er bare langtur og trener. Men ikke eller, har høyere puls i dpo land. Hvilepulsen min er 50, i dpo lang så går den opp til 57-58

Jeg har hatt murringer i 4 dager. Oppblåst også:hilarious:
Meeeen det er jo altfor tidlig ! :p:wacky:
Håper så inderlig den sitter denne mnd. Har gått noen mnd gravid siden september uten hell, så krysser fingra for november bebis:happy:
Jeg også fikk murring skikkelig tidlig denne pp.. Aldri hatt det før.. Håper det en bebis på hver av oss xsmile9xsmile9

Hei dere flotte kvinner! :happy:

Håper det er flere som blir gal av ventingen, trenger å ha noen som går igjennom det samme å snakke med og vil dele sine symptomer her!

Jeg er selv 7 dpo, helt ny til dette forumet, og forum rent generelt! Kjenner at jeg er besatt av å få tiden til å gå og snakke med andre som er i samme sko.

Hvor mange dpo's er du ? Hva er dine symtomer? ❤
4+2/3 symtomer er ømmepupper kvalm strekk nede i magen tørr ikke og glede meg er 39 har barn 20-12 i april har luska 24 t i oktober gruppa tengte bedre og vente luske hær.har tatt 2 tester fra kiwi men de var neg kjøpte en clerblue med uke ind på apoteket i håp at mensen ikke kommer i morgen så skal vi prøve siste mens var 21/1 skulle ha 16/2

Oiii! Men da er du jo nære prøving ??!:happy::wideyed::nailbiting:
Ikke før 2/3..:wtf:
Har testet siden 7 dpo, ca 3 tester om dagen :hilarious:Hatt masse murring, vondt i korsrygg, strekk og stikking.. Idag har jeg ikke hatt noen form symtomer.. Så jeg har liksom kommet der at jeg har mistet trua..:facepalm::dead::dead: Blir lei av meg selv.. :pompus:

4+2/3 symtomer er ømmepupper kvalm strekk nede i magen tørr ikke og glede meg er 39 har barn 20-12 i april har luska 24 t i oktober gruppa tengte bedre og vente luske hær.har tatt 2 tester fra kiwi men de var neg kjøpte en clerblue med uke ind på apoteket i håp at mensen ikke kommer i morgen så skal vi prøve siste mens var 21/1 skulle ha 16/2
Velkommen til den gærne vente gruppen ❤ Dette er jo veldig spennende.. :happy::happy: Krysser fingrene for at det er sein hcg stigning, og at CB viser positiv imorgen :woot: Hold oss oppdatert?

Back
Topp