Dpo tråden! ❤

Ja, det er befriende å kan prate med andre likesinnede i prøveperioden:shy: er jo gjærne slik at det kan være litt altoppslukende i tankene og:angelic:
Altoppslukende er det så absolutt :hilarious: Går hele dagen å tenker og leter etter flere som føler det likt som meg.. Veldig fint med ett slikt forum nå kjenner jeg ❤

Nesten så jeg ikke tør å skrive noe, men murringer startet i går 6 DPO, hvilepulsen gikk opp, men ikke mye.. Vondt i nederst i magen livmor område når jeg hoster. Trøtt, oppblåst, murrer av å på.. men kan jo like gjerne være TR..

Last edited:
Nesten så jeg ikke tør å skrive noe, men murringer startet i går 6 DPO, hvilepulsen gikk opp i fagområder mye.. Vondt i nederst i magen livmor område når jeg hoster. Trøtt, oppblåst, murrer av å på.. men kan jo like gjerne være TR..
Krysser fingrene :love7 Da er vi på samme dag:happy:.. Jeg har ikke fått noe festblødning.. Jeg ser veldig mange skriver at dem får dette.. Vil det si at jeg mest sannsynlig ikke trenger å håpe noe mere denne pp ?:sorry:

Krysser fingrene :love7 Da er vi på samme dag:happy:.. Jeg har ikke fått noe festblødning.. Jeg ser veldig mange skriver at dem får dette.. Vil det si at jeg mest sannsynlig ikke trenger å håpe noe mere denne pp ?:sorry:
De færreste får festeblødning er min oppfattelse, så all håp er langt fra ute:shy::shy:

Har kun hatt det en gang når jeg har vært gravid, så tenker at det ikke er så vanlig å få. Ikke for min del i hvertfall. Ja, x for oss begge to. Har tatt to tester alt.

Har kun hatt det en gang når jeg har vært gravid, så tenker at det ikke er så vanlig å få. Ikke for min del i hvertfall. Ja, x for oss begge to. Har tatt to tester alt.
Okei, det er ikke all håp ute xsmile9Også tatt 2 tester, begge negativ.. Men blir vell til å fortsette å teste hver dag nå frem til tr evt kommer :hungover:

God morgen alle! Har sovet helt sinnsykt lenge. :angelic: Men våknet 2 ganger i natt av at jeg hadde så vonde murringer. Gikk på do og var helt sikker på at jeg ville se blod. Men neida! Tok en test, som viste negativ.. 8 dpo idag.. :dead: Føler mindre murring nå.. For min del så bygger det seg opp utover dagen. Hvordan er dagen deres? ❤

Jeg kjente et par stikk nederst i magen i går kveld og var litt øm når jeg prøvde å trekke inn magen.Har også de siste nettene drømt helt kaotiske rare drømmer. Jeg husker aldri drømmer ellers stort sett men nå drømmer jeg rotete og rart hver natt. Når jeg var gravid med trillingene før jul så opplevde jeg også mye rare drømmer. Så kanskje det er håp for et lite knøtt nå?
I tillegg drikker jeg plutselig mye melk. Det gjorde jeg også med trillingene. Drakk melk hele tiden fordi jeg bare måtte ha melk. Det starta veldig tidlig og nå har jeg begynt å drikke melk igjen. Lurer på om det kan være noe på gang

Jeg kjente et par stikk nederst i magen i går kveld og var litt øm når jeg prøvde å trekke inn magen.Har også de siste nettene drømt helt kaotiske rare drømmer. Jeg husker aldri drømmer ellers stort sett men nå drømmer jeg rotete og rart hver natt. Når jeg var gravid med trillingene før jul så opplevde jeg også mye rare drømmer. Så kanskje det er håp for et lite knøtt nå?
I tillegg drikker jeg plutselig mye melk. Det gjorde jeg også med trillingene. Drakk melk hele tiden fordi jeg bare måtte ha melk. Det starta veldig tidlig og nå har jeg begynt å drikke melk igjen. Lurer på om det kan være noe på gang
Så spennede xsmile9 Melk er jo en okei ting å bli dilla på da !!:playful: Hvor mange dpo er du idag ?

God morgen alle! Har sovet helt sinnsykt lenge. :angelic: Men våknet 2 ganger i natt av at jeg hadde så vonde murringer. Gikk på do og var helt sikker på at jeg ville se blod. Men neida! Tok en test, som viste negativ.. 8 dpo idag.. :dead: Føler mindre murring nå.. For min del så bygger det seg opp utover dagen. Hvordan er dagen deres? ❤
Sover som ett dovendyr nå om nettene, grusomt å stå opp i dag :hilarious:
Var rundt å handlet i går og lå på sofaen i hele går kveld.

I dag har jeg vært små kvalm, stikkinger/murring og litt uggen oppblåst mage.
Så kan jo være noe som skjer !
Kvalmen var der litt i går også. Hadde pizza på menyen i går og ble så dårlig av vanlig porsjon som jeg ellers klarer spise :arghh: så har skjedd noe med magen :hungover:

men spennende nå som du er 8 dpo, plutselig er det kanskje en rosa søt strek på testen i morgen eller en av dagene som kommer:eek::D:Heartpink

God formiddag! :joyful: 7 dpo her. Her er det mensmurringer og veldig øm/sår mage enda. Vi hadde samleie tidligere i dag og det gjorde så fryktelig vondt nedi magen og underlivet! Det har jeg brukt å kjenne litt av før TR, men vanligvis dagen før og ikke så vondt. Men første mensen etter fødsel kan vel være litt heftig?

Forventer å se blod, men så langt ingenting.. Krysser fingrene. :happy:

Sover som ett dovendyr nå om nettene, grusomt å stå opp i dag :hilarious:
Var rundt å handlet i går og lå på sofaen i hele går kveld.

I dag har jeg vært små kvalm, stikkinger/murring og litt uggen oppblåst mage.
Så kan jo være noe som skjer !
Kvalmen var der litt i går også. Hadde pizza på menyen i går og ble så dårlig av vanlig porsjon som jeg ellers klarer spise :arghh: så har skjedd noe med magen :hungover:

men spennende nå som du er 8 dpo, plutselig er det kanskje en rosa søt strek på testen i morgen eller en av dagene som kommer:eek::D:Heartpink
Så spennede!! Høres ut som at det skjer noe da:woot: Pleier du å ha noe slikt mellom eggløsning og TR ?

Jeg også føler meg så oppblåst, føler meg flere kilo tyngre, men vekta sier det samme.. :hungry: hvilken dpo er du idag?

Jeg kjøpte denne boken idag.. Satt nettopp å så igjennom den med tårer å øyene! Gleder meg såå til å begynne å skrive :love7:smiley-angelic001:sad010Kjøpt på Norli!
20220217_122358.jpg

:D
Så spennede!! Høres ut som at det skjer noe da:woot: Pleier du å ha noe slikt mellom eggløsning og TR ?

Jeg også føler meg så oppblåst, føler meg flere kilo tyngre, men vekta sier det samme.. :hungry: hvilken dpo er du idag?
Ja veldig spennende :) jeg pleier ikke legge merke til det hvertfall :p

Jeg er 10 dpo i dag, tok test med svak strek som kom frem etter 5-7 min:wideyed: makesure sine… så redd det er skygge ….men får vente 2 dager å se:shifty:
Mulig noe HCG som jobber kanskje i kroppen din :p
Hvor mange dpo er du da ? :D

:D
Ja veldig spennende :) jeg pleier ikke legge merke til det hvertfall :p

Jeg er 10 dpo i dag, tok test med svak strek som kom frem etter 5-7 min:wideyed: makesure sine… så redd det er skygge ….men får vente 2 dager å se:shifty:
Mulig noe HCG som jobber kanskje i kroppen din :p
Hvor mange dpo er du da ? :D
Okei, har lest at make sure sine ikke er så bra! Men har ingen erfaring selv altså! Skal du teste noe mere idag.. Jeg sitter å venter på å kunne tisse igjen :pompus: Jeg kjøpte 10 nye tester i sted.. Prøver ett nytt merke, det er apotek 1 sin 10 pakk med tidlig test. Har du erfaring med disse ?

Jeg venter på noen i posten, men de kommer nok ikke før lørdag, og det blir for lenge for denne testetøsa her :angelic::hungover: Jeg er dpo 8 idag. Kjenner fortsatt greit med murring og stikking. Kjennes som at jeg må tisse heletiden..:pompus:

Ikke for å lage en novelle, men jeg gjør det likevell... Jeg tenker, hvis ikke jeg er gravid nå så skjønner jeg ingenting.. Pleier aldri å ha murring utenom akkurat de 3 dagene jeg har mensen, egentlig bare første dagen av den 3 dagers perioden også.. Så hvis jeg ikke er gravid nå, så er det jo virkelig ingen måte å kjenne kroppen sin på :shifty::hilarious:

Så gikk jeg på en testesmell:rolleyes: Sa til meg selv at det er alt for tidlig og helt bortkasta men så bare gjorde jeg det :hungover: Negativ og helt blendahvit såklart :knegg:

Back
Topp