Dpo tråden! ❤

neeeii, dpo tiden er lang nok som det er. Siden du skrev det er det forsent, nå sier vi at du er 3 DPO :laughing001 neida, satser på tiden går fort for oss
Hahaha :laughing001 Jeg kan faktisk være alt fra 1-3 dpo ifølge tester og temp :laughing021 Begynner derfor å teste allerede på mandag :bag: Når tenker du å teste?

8 dpo. Har hatt blaff av kvalme i hele dag som minner såå mye om sist jeg var gravid. Har ikke testa i dag, men tror kanskje den siste tidligtesten i skuffa ryker i morgen. Prøver å psyke meg ned og tenke at mensen sikkert kommer, men det er veldig vanskelig. Redd for å bli skikkelig lei meg hvis/når den kommer.

DPO7. Positiv EL test med prøving 3 dager rundt den mest fertile perioden forrige uke. Krysser fingrene.

Kjent på litt murring i går og i dag (som en veldig mild mensenkrampe). Noen som merker symptomer i DPO land?

Kjenner meg veldig utålmodig å måtte vente til neste uke før testing

Så koselig å se at dere får positive tester :love017

9 DPO her (tror jeg) og negativ test i dag. Kjenner jeg blir veldig motløs av disse negative testene. Sluttet på p-piller etter nyttår og kjenner tydeligvis ikke kroppen min da den oppfører seg helt annerledes av prevensjon. Gått på prevensjon i lang tid. PMS-plager er mye verre, og alt kjennes ut som graviditet :schocked028

DPO7. Positiv EL test med prøving 3 dager rundt den mest fertile perioden forrige uke. Krysser fingrene.

Kjent på litt murring i går og i dag (som en veldig mild mensenkrampe). Noen som merker symptomer i DPO land?

Kjenner meg veldig utålmodig å måtte vente til neste uke før testing
Min post før jeg laget bruker på forumet hehe. I dag er jeg 4+6 uker på vei :love017

Back
Topp