Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skreiv feil ser jeg nå, jeg er 2 dpo3 DPO her og
neeeii, dpo tiden er lang nok som det er. Siden du skrev det er det forsent, nå sier vi at du er 3 DPO neida, satser på tiden går fort for ossJeg skreiv feil ser jeg nå, jeg er 2 dpo
Hahaha Jeg kan faktisk være alt fra 1-3 dpo ifølge tester og temp Begynner derfor å teste allerede på mandag Når tenker du å teste?neeeii, dpo tiden er lang nok som det er. Siden du skrev det er det forsent, nå sier vi at du er 3 DPO neida, satser på tiden går fort for oss
begynner å teste 15 DPOHahaha Jeg kan faktisk være alt fra 1-3 dpo ifølge tester og temp Begynner derfor å teste allerede på mandag Når tenker du å teste?
15 dpo?? ja jeg klarer absolutt ikke holde meg til 15begynner å teste 15 DPO
..(trolig 7 DPO eller tidligere så utålmodig jeg er)
Nei ikke jeg heller, men skulle ønske jeg kunne15 dpo?? ja jeg klarer absolutt ikke holde meg til 15
Min post før jeg laget bruker på forumet hehe. I dag er jeg 4+6 uker på veiDPO7. Positiv EL test med prøving 3 dager rundt den mest fertile perioden forrige uke. Krysser fingrene.
Kjent på litt murring i går og i dag (som en veldig mild mensenkrampe). Noen som merker symptomer i DPO land?
Kjenner meg veldig utålmodig å måtte vente til neste uke før testing
Gratulerer!Min post før jeg laget bruker på forumet hehe. I dag er jeg 4+6 uker på vei