Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
neeeii, dpo tiden er lang nok som det er. Siden du skrev det er det forsent, nå sier vi at du er 3 DPOJeg skreiv feil ser jeg nå, jeg er 2 dpo![]()
![]()
neida, satser på tiden går fort for ossHahahaneeeii, dpo tiden er lang nok som det er. Siden du skrev det er det forsent, nå sier vi at du er 3 DPOneida, satser på tiden går fort for oss
Jeg kan faktisk være alt fra 1-3 dpo ifølge tester og temp
Begynner derfor å teste allerede på mandag
Når tenker du å teste?begynner å teste 15 DPOHahahaJeg kan faktisk være alt fra 1-3 dpo ifølge tester og temp
Begynner derfor å teste allerede på mandag
Når tenker du å teste?

15 dpo??begynner å teste 15 DPO
..(trolig 7 DPO eller tidligere så utålmodig jeg er)![]()
ja jeg klarer absolutt ikke holde meg til 15
Nei ikke jeg heller, men skulle ønske jeg kunne15 dpo??ja jeg klarer absolutt ikke holde meg til 15
![]()

Min post før jeg laget bruker på forumet hehe. I dag er jeg 4+6 uker på veiDPO7. Positiv EL test med prøving 3 dager rundt den mest fertile perioden forrige uke. Krysser fingrene.
Kjent på litt murring i går og i dag (som en veldig mild mensenkrampe). Noen som merker symptomer i DPO land?
Kjenner meg veldig utålmodig å måtte vente til neste uke før testing

Gratulerer!Min post før jeg laget bruker på forumet hehe. I dag er jeg 4+6 uker på vei![]()