12 dpo, fortsatt negativ
Test og bilde tatt i dag tidlig
Synst jeg ser en skygge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 dpo, fortsatt negativ
Test og bilde tatt i dag tidlig
Nei gud serr??Synst jeg ser en skygge
Oo, vi ligger likt Noe drit å vente, men blir spennende de kommene dagene12 dpo og blenda test i dag. Begynner å lure på om syklusen er på ville veier nå
Er vel fortsatt tidlig så får smøre meg med tålmodighet noen dager til vel
Oo, vi ligger likt Noe drit å vente, men blir spennende de kommene dagene
Har trua8/9dpo på meg i dag. Ingen synlig strek enda
Ja , ser den godt , blir spennende å se på dem neste testene dineNei gud serr??
Det var siste strimmel, nå må jeg kjøpe nye Har en digital igjen, men bruker ikke den før jeg ser strek på strimmel
Jeg ser!Noen som skimter noe her eller har jeg begynt å få streksyn?
Krysser fingre for at den kommer i morgen!Jeg tror jeg har negativ i dag også 13 dpo
Blir spennende å se i morgen da!Jeg ser!
Jeg tror jeg har negativ i dag også 13 dpo
Jeg er 4 dpo og har risling/murring i eggstokkene gjennom hele dagen. Kan ikke huske jeg hadde det etter EL forrige måned når vi ikke hadde begynt å prøve enda. Håper det er et godt tegn for oss.4-5 dpo og vondt i puppene! Eller rettere sagt i niplene…
Håper dette er ett godt tegn!
Har også hatt vondter i magen siden eggløsning .. dette mååå jo bare være noe!
Samme her!Jeg er 4 dpo og har risling/murring i eggstokkene gjennom hele dagen. Kan ikke huske jeg hadde det etter EL forrige måned når vi ikke hadde begynt å prøve enda. Håper det er et godt tegn for oss.
Denne var jo tydeligere enn den sistJeg tror jeg har negativ i dag også 13 dpo
Åå? Jeg tror jeg bare ikke tørr å håpe på noeDenne var jo tydeligere enn den sist
Hadde jeg fått en sånn strek ville jeg tatt en asapÅå? Jeg tror jeg bare ikke tørr å håpe på noe