Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dessverre ingenting..God morgen 14 dpo i dag, ingen TR i dag heller. Tok en test, lurer på om jeg kan se noe ultrasvakt på den ser dere noe?
Vis vedlegget 378202 Vis vedlegget 378203
Jeg ser en prikk testet idag?Noen som skimter noe her eller har jeg begynt å få streksyn?
Ser bare litt farge som har sklidd utover :/God morgen 14 dpo i dag, ingen TR i dag heller. Tok en test, lurer på om jeg kan se noe ultrasvakt på den ser dere noe?
Vis vedlegget 378202 Vis vedlegget 378203
Jeg ser en prikk testet idag?
Det er jo n o e derjapp, ser enkelte ganger noe i dag. Men ikke hver gang jeg sjekker
Det er jo n o e der
Krysser fingrene for degIkke godt å si, men håper jo selvsagt
Hvor mange dpo er du?Blenda
Det er der teststreken skal komme. Så denne er jo tydelig negativ. Denne ‘gropen’ er veldig synlig på babyplan sine strips.Nå er det en «tydelig» strek der, men den er blank. Hva betyr det??
Åååja, takk for svar! Har ikke skjedd på noen av de andre nemligDet er der teststreken skal komme. Så denne er jo tydelig negativ. Denne ‘gropen’ er veldig synlig på babyplan sine strips.
Er litt usikker , men IKM skal være på tirsdag som kommerHvor mange dpo er du?
*klapp*Kan noen klappe til meg i bakhue og si jeg dkal slutte å kjenne etter symptomer?
Har for mange av dem til at det skal være sant.. 8(eller 9) dpo
ikke har jeg tester tilgjengelig heller, desidert billigst på den måten..