Dpo tråden! ❤

Begynner å miste håpet litt 13dpo, selv om jeg sist ikke så antydning til strek før ikm.

Vedlegg

• 451808FA-63A9-46FA-8205-3C07245C52D4.jpeg
    451808FA-63A9-46FA-8205-3C07245C52D4.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 177
Noen som ser noe ? Eller har jeg strek syn ? :nailbiting::oops:

Vedlegg

• 2F193A43-89FE-4FA1-B0CA-D4CFFA3CF2D9.jpeg
    2F193A43-89FE-4FA1-B0CA-D4CFFA3CF2D9.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 217
  • 2EBA51D9-94EF-42FD-979B-6D1124095042.jpeg
    2EBA51D9-94EF-42FD-979B-6D1124095042.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 221
Hei flotte damer! I dag er 9/10 DPO, og det er fristende å teste ettersom det er slitsomt å gå og lure på om symptomene kan bety det man håper, men samtidig så skummelt å skulle teste og måtte forholde seg til en negativ test som kanskje er reell eller kanskje er for tidlig …. men lurer på om jeg skal våge meg på en test i morgen …. ? :nailbiting: Sikkert mange i denne tråden i samme situasjon, når tør dere å begynne med testing?

3dpo. Endelig kan jeg bli med på praten her igjen ❤️❤️ Hehe. El symptomene og smertene ga seg på tirsdag kveld så grafen stemmer nok ❤️❤️
00A3DB5F-116A-4438-8094-43637DE3DC89.jpeg

16dpo. Tok i dag tidlig en stripstest fra babyplan som jeg anså som negativ. Gjennom dagen på jobb var jeg umåtelig kvalm og på vei til å kaste opp flere ganger.

Valgte til slutt å ta en cb test på kveldsurin. Anså den til å begynne med som negativ og ble sur så jeg gikk fra den. Usikker på hvor lang tid det tok før jeg så den tynne blå streken, men det sies jo at man ikke skal bry seg om resultatene som kommer ett 10 min. Men jeg aaaaaner jo ikke om resultater kom før eller etter det :facepalm::pompus::nailbiting::sorry: hjeeeelp

Vedlegg

• 1DC2EB3C-9F73-4523-B9B8-85B96A3CF36B.jpeg
    1DC2EB3C-9F73-4523-B9B8-85B96A3CF36B.jpeg
    534,4 KB · Visninger: 235
7 dpo og det begynner å klø veldig i testetrangen :wacky:

Hei flotte damer! I dag er 9/10 DPO, og det er fristende å teste ettersom det er slitsomt å gå og lure på om symptomene kan bety det man håper, men samtidig så skummelt å skulle teste og måtte forholde seg til en negativ test som kanskje er reell eller kanskje er for tidlig …. men lurer på om jeg skal våge meg på en test i morgen …. ? :nailbiting: Sikkert mange i denne tråden i samme situasjon, når tør dere å begynne med testing?
Jeg hadde ikke klart å vente!!:hilarious::happy:
Her er min 9dpo.
Denne testen kan du teste opptil 6 dager før mens.

3A4FA3E9-6F32-49C9-A2AA-96866E8AEE10.jpeg

Jeg hadde ikke klart å vente!!:hilarious::happy:
Her er min 9dpo.
Denne testen kan du teste opptil 6 dager før mens.

Vis vedlegget 378505

Oi, finnes digital som tidligtest også, det visste jeg ikke! ;) Takk for tips, så greit å slippe å lure! Forrige graviditet var en overraskelse, så da kjente jeg ikke etter og testet ikke før på dpo 17 eller så. Har lange lutealfaser (16 dager), og lurer derfor på om «tidligtesting» for meg tilsvarer noe annet (at jeg bør vente til seinere i dpo-forløpet) enn for dem som har kortere/vanligere lutealfaser (på sånn 13-14 dager?) - noen som vet? Det er ikm-dagen som teller, ikke dpo-dagen? :playful: Hvor lang lutealfase har du som testet positivt på dpo 9? :)

Last edited:
Næææi ff ombestemte seg!!! Grunnet den høye tempen i går som sikkert var et snev av sykdom så var den mye lavere i dag og da byttet den el til cd 14, som i og for seg er riktig ifølge syklusen min. Men er da heller 3 dpo i dag. :) blæææ. Men ok da:p
68C9B517-C530-4EFA-BABE-575F85A8860D.jpeg

Næææi ff ombestemte seg!!! Grunnet den høye tempen i går som sikkert var et snev av sykdom så var den mye lavere i dag og da byttet den el til cd 14, som i og for seg er riktig ifølge syklusen min. Men er da heller 3 dpo i dag. :) blæææ. Men ok da:pVis vedlegget 378519
Lyst å forklare det temp greiene? Blir tempen lavere før el? Og så stiger den?

Lyst å forklare det temp greiene? Blir tempen lavere før el? Og så stiger den?
Ja den er høyere etter el:) derfor den kan fange opp eggløsning:) du måler fra cd1 så kan man se den dagen den stiger over coverline. Da har el vært og den vil ligge høyere til tr er på vei og vil synke igjen noen dager før❤️

Oi, finnes digital som tidligtest også, det visste jeg ikke! ;) Takk for tips, så greit å slippe å lure! Forrige graviditet var en overraskelse, så da kjente jeg ikke etter og testet ikke før på dpo 17 eller så. Har lange lutealfaser (16 dager), og lurer derfor på om «tidligtesting» for meg tilsvarer noe annet (at jeg bør vente til seinere i dpo-forløpet) enn for dem som har kortere/vanligere lutealfaser (på sånn 13-14 dager?) - noen som vet? Det er ikm-dagen som teller, ikke dpo-dagen? :playful: Hvor lang lutealfase har du som testet positivt på dpo 9? :)
Hmmm. Vet du når eggløsning var? :happy:
Har det noe å Si hvor lang lutealfase man har om man vet når eggløsning var ?:pompus: Jeg aner ikke altså, men trodde man kunne teste om man viste når el var og utifra det og hvor mange dpo. jeg har 28 dagers syklus med eggløsning på ganske prikk 14 dager etter mens.

Hmmm. Vet du når eggløsning var? :happy:
Har det noe å Si hvor lang lutealfase man har om man vet når eggløsning var ?:pompus: Jeg aner ikke altså, men trodde man kunne teste om man viste når el var og utifra det og hvor mange dpo. jeg har 28 dagers syklus med eggløsning på ganske prikk 14 dager etter mens.

Temper ikke, men følger med på FF, EL test og EL smerter og EL var en plass mellom søndag 20/2 og tirsdag 22/2 etter alt å dømme - mest sannsynlig man/tirs heller enn søn :)

Back
Topp