Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testet igjen??Noen som ser noe ? Eller har jeg strek syn ?
Nei , jeg er på vei til Danmark for bryllup til min søster , dro fra alle testene for å prøve å la være å teste hele tiden enten så får jeg tr eller så får jeg teste igjen på søndag når jeg kommer hjemTestet igjen??
Jeg hadde ikke klart å vente!!Hei flotte damer! I dag er 9/10 DPO, og det er fristende å teste ettersom det er slitsomt å gå og lure på om symptomene kan bety det man håper, men samtidig så skummelt å skulle teste og måtte forholde seg til en negativ test som kanskje er reell eller kanskje er for tidlig …. men lurer på om jeg skal våge meg på en test i morgen …. ? Sikkert mange i denne tråden i samme situasjon, når tør dere å begynne med testing?
Jeg hadde ikke klart å vente!!
Her er min 9dpo.
Denne testen kan du teste opptil 6 dager før mens.
Vis vedlegget 378505
Jeg hadde ikke klart å vente!!
Her er min 9dpo.
Denne testen kan du teste opptil 6 dager før mens.
Vis vedlegget 378505
Når kan du teste?? Venter i spenning7 dpo og det begynner å klø veldig i testetrangen
Lyst å forklare det temp greiene? Blir tempen lavere før el? Og så stiger den?Næææi ff ombestemte seg!!! Grunnet den høye tempen i går som sikkert var et snev av sykdom så var den mye lavere i dag og da byttet den el til cd 14, som i og for seg er riktig ifølge syklusen min. Men er da heller 3 dpo i dag. blæææ. Men ok daVis vedlegget 378519
Ja den er høyere etter el derfor den kan fange opp eggløsning du måler fra cd1 så kan man se den dagen den stiger over coverline. Da har el vært og den vil ligge høyere til tr er på vei og vil synke igjen noen dager førLyst å forklare det temp greiene? Blir tempen lavere før el? Og så stiger den?
Hmmm. Vet du når eggløsning var?Oi, finnes digital som tidligtest også, det visste jeg ikke! Takk for tips, så greit å slippe å lure! Forrige graviditet var en overraskelse, så da kjente jeg ikke etter og testet ikke før på dpo 17 eller så. Har lange lutealfaser (16 dager), og lurer derfor på om «tidligtesting» for meg tilsvarer noe annet (at jeg bør vente til seinere i dpo-forløpet) enn for dem som har kortere/vanligere lutealfaser (på sånn 13-14 dager?) - noen som vet? Det er ikm-dagen som teller, ikke dpo-dagen? Hvor lang lutealfase har du som testet positivt på dpo 9?
Hmmm. Vet du når eggløsning var?
Har det noe å Si hvor lang lutealfase man har om man vet når eggløsning var ? Jeg aner ikke altså, men trodde man kunne teste om man viste når el var og utifra det og hvor mange dpo. jeg har 28 dagers syklus med eggløsning på ganske prikk 14 dager etter mens.