Dpo tråden! ❤

Nei, men man er jo ikke rasjonell oppi dette. Din strategi ga jo nokså fort payoff, da! :happy: Nå murrer det og ordner, og jeg skifter mellom å være 100 % sikker på at det er mens på vei, til å tenke at jammen jeg bruker jo ikke å vondt før mens og det er litt tidlig, så kanskje, kanskje …. :wtf:
Det er virkelig sant!!:happy::p Jeg er optimistisk på dine vegne!!:woot::happy:

Da kom det litegranne blodfarge i utfloden nå, som men er utypisk for meg ettersom mens alltid pleier å begynne med et brak. Blir spennende å se om det kommer noe mer nå da, men tyder vel på at det er mindre grunn til optimisme …. :eek:
Ååå nei:(:Heartred
Åssen går det nå? Ser det er noen timer siden du skrev her!:love7

Ååå nei:(:Heartred
Åssen går det nå? Ser det er noen timer siden du skrev her!:love7

Foreløpig har dette fortont seg utypisk - masse murresmerter som jeg ikke pleier å ha, og bare brunt/lyst blod i ganske liten mengde fram til nå, mens mensen pleier alltid å begynne med et brak og massiv, mørkerød blødning første dagen. Men antar at dette er mensen som er i gang, bare på en rar måte. :cat: Ikke uventa, men litt leit allikevel. Takk for at du spør :happy:

Nå kom krysset i ff, den mener el var 4/3, jeg tror 3/3, men en dag til eller fra spiller ingen rolle, jeg er glad vi rakk å legge inn aksjer fort da sambo var bortreist på jobb til den 3:hilarious:
6A6A3E35-53AA-40EF-8486-3C7778B0BEB6.jpeg

Hei peepz:hilarious: jeg er 7 dpo og jeg tror jeg ser noe på denne :):hilarious: men ingen har så godt streksyn som meg da :hilarious: jeg vet jeg er crazy:pflere som ser noe? Det er ikke redigert:D
8B2842BC-6046-45CD-B7D7-D18431746DF5.jpeg

Nå kom krysset i ff, den mener el var 4/3, jeg tror 3/3, men en dag til eller fra spiller ingen rolle, jeg er glad vi rakk å legge inn aksjer fort da sambo var bortreist på jobb til den 3:hilarious:
Vis vedlegget 378751
Deilig å endelig få kryss. Er en digg følelse. Da vet man liksom at man har eggløsning :)❤️ Heier på at egget ble befruktet og at du får positiv test om et par dager ❤️❤️❤️

Ladies, I'm back ! ❤:flower Dpo 1 idag! Nå har vi lagt inn så mange aksjer at det mååå jo sitte :sign17:sign19 Hvordan er deres Dpo dager ? Svirrer det mye tanker, eller har dere alt under kontroll ? :bounce

Ladies, I'm back ! ❤:flower Dpo 1 idag! Nå har vi lagt inn så mange aksjer at det mååå jo sitte :sign17:sign19 Hvordan er deres Dpo dager ? Svirrer det mye tanker, eller har dere alt under kontroll ? :bounce
Nice ❤️ Jeg venter på at denne blir positiv:) 9dpo i dag:) spennende tider da.
5E65B05E-A1AD-49F0-BBD5-146CEF7C354C.jpeg

6/7 dpo i dag, testen i går etter kl 00 var (ikke overraskende) negativ:hilarious: Tror ikke jeg tar noen test før tidligst i morgen etter jobb, da er jeg 7/8 dpo. Kjenner jeg virkelig har null peiling på om det var nok eller ikke denne runden:hilarious:

Henger litt her igjen :happy: 5/6 dpo i dag. Så går bare å tripper etter å kunne begynne testinga :woot:
Jeg spurte mannen i går om vi skulle hoppe over en pp hvis det ikke lykkes denne runden, med tanke på at det da kan hende det blir fødsel midt i julestria. Men han syns vi skal kjøre på og fortsette uavhengig når på året det blir. Så da instiller jeg meg på videre prøving dersom det ikke lykkes denne runden heller :happy: Det er så godt å endelig ha en mann som ønsker dette like mye som meg og som viser at han er engasjert og bryr seg :happy: :Heartred

Henger litt her igjen :happy: 5/6 dpo i dag. Så går bare å tripper etter å kunne begynne testinga :woot:
Jeg spurte mannen i går om vi skulle hoppe over en pp hvis det ikke lykkes denne runden, med tanke på at det da kan hende det blir fødsel midt i julestria. Men han syns vi skal kjøre på og fortsette uavhengig når på året det blir. Så da instiller jeg meg på videre prøving dersom det ikke lykkes denne runden heller :happy: Det er så godt å endelig ha en mann som ønsker dette like mye som meg og som viser at han er engasjert og bryr seg :happy: :Heartred
Da er vi tilbake begge to ❤ Jeg skjønner godt hva du tenkte angående julestria, jeg har tenkt akkurat det samme.. Også har mannen min bursdag den 9 januar.. Men vi ble også enig om at vi ikke hopper over noen pp ❤ Ett sååå ønsket barn fra begge foreldre er bare den beste følelsen :):smiley-angelic001 Har du fått noe symptomer enda da ?

Da er vi tilbake begge to ❤ Jeg skjønner godt hva du tenkte angående julestria, jeg har tenkt akkurat det samme.. Også har mannen min bursdag den 9 januar.. Men vi ble også enig om at vi ikke hopper over noen pp ❤ Ett sååå ønsket barn fra begge foreldre er bare den beste følelsen :):smiley-angelic001 Har du fått noe symptomer enda da ?
Her har mannen bursdag 9.desember og syns ikke det er problematisk å ha bursdag sent på året, så han ville gjerne prøve videre selv om det evt blir julestribarn :happy: Håper jo det sitter denne runden men jeg har liksom ikke helt trua.
Har ingen symptomer ennå bortsett fra noen stikkinger nederst i magen tidligere i uka.

12 dpo :blackeye:
Fortsatt ingen positiv test her i gården, hvis ikke TR kommer mellom søndag - tirsdag så Tar jeg en test. Men ikke særlig optimistisk :shifty:
God dpo-dag til dere :happy:

12 dpo :blackeye:
Fortsatt ingen positiv test her i gården, hvis ikke TR kommer mellom søndag - tirsdag så Tar jeg en test. Men ikke særlig optimistisk :shifty:
God dpo-dag til dere :happy:
Krysser fingrene ❤ Så flink du er til å ikke tester hele tiden .. :happy: Jeg må jo nesten teste annenhver gang jeg tisser etter Dpo 7 :dead:

Her har mannen bursdag 9.desember og syns ikke det er problematisk å ha bursdag sent på året, så han ville gjerne prøve videre selv om det evt blir julestribarn :happy: Håper jo det sitter denne runden men jeg har liksom ikke helt trua.
Har ingen symptomer ennå bortsett fra noen stikkinger nederst i magen tidligere i uka.
Jeg skjønner :happy::happy: håper at denne stikkingen er en spire da :love017

Back
Topp