Dpo tråden! ❤

Jeg tester i et kjør siden jeg får skygger på alle tester nå:hilarious: hva tenker vi her?

1791AB91-1273-47CE-B5C9-FBF5F641A04B.jpeg

Jeg også ser streker over alt:):hilarious: tar du en test i kveld? :D
Kan jo liksågodt ta den siste?! Også hvis TR mirakuløst ikke kommer på tirsdag så brenner jeg av en digital på onsdag :rolleyes::woot: haha

Jeg føler jeg har mere kontroll nå enn tidligere. Har prøvd å ikke stresse meg opp og prøvd å sysselsette meg mer med andre ting for å få litt annet å tenke på. Har egentlig begynt å forberede meg på at vi ikke kommer til å rekke å bli gravide før det er for sent pga min alder også. Så nå har jeg begynt å tenke at jeg nok ikke blir mamma på nytt også får det bli en bonus og overraskelse hvis det lykkes. Føler meg roligere når jeg har senka forventningene.
Tok en test på mårran i dag og har ikke tatt flere iløpet av dagen. Det å teste ved hver tissetur gir meg stress så har bestemt meg for å kun ta en om dagen.

0840B3FA-CBCF-4A16-8EB3-7355AD9E2E30.jpeg

Får sveiseblink av alle negative testene :blackeye:

Ååååå.....jeg er så kvalm i dag :bag: Men er ikke det ille tidlig? 7 eller 8 dpo i dag. Var konstant kvalm hver dag fra ca 15 dpo med trillingene i november men om det er klaff nå så er vel dette altfor tidlig å gå å være kvalm? Tok test på mårran i dag og den var negativ.

11 dpo og negativ test❤️ Så da kan tr komme❤️ Blir glad om den kommer på dag 28:):)

Jeg føler jeg har mere kontroll nå enn tidligere. Har prøvd å ikke stresse meg opp og prøvd å sysselsette meg mer med andre ting for å få litt annet å tenke på. Har egentlig begynt å forberede meg på at vi ikke kommer til å rekke å bli gravide før det er for sent pga min alder også. Så nå har jeg begynt å tenke at jeg nok ikke blir mamma på nytt også får det bli en bonus og overraskelse hvis det lykkes. Føler meg roligere når jeg har senka forventningene.
Tok en test på mårran i dag og har ikke tatt flere iløpet av dagen. Det å teste ved hver tissetur gir meg stress så har bestemt meg for å kun ta en om dagen.
Deilig å føle at man har funnet en rytme i hverdagen som passer enn bedre ❤ Også håper vi at det dukker opp en overraskelse uansett ❤

11 dpo og negativ test❤️ Så da kan tr komme❤️ Blir glad om den kommer på dag 28:):)
Fant makesure tester på butikken i dag, så tok en nå nettopp.. testegal :banghead: negativ her også… 12/13 dpo i dag så venter TR mandag eller tirsdag :dead: jaja… ❤️ Klem ❤️

Nå har testegalskapen tatt meg igjen :hungover: Nå går det av en test hver gang jeg må på do :rolleyes: :wacky: Klarer ikke la de ligge :dance018

Fant makesure tester på butikken i dag, så tok en nå nettopp.. testegal :banghead: negativ her også… 12/13 dpo i dag så venter TR mandag eller tirsdag :dead: jaja… ❤️ Klem ❤️
Klem til deg også❤️ Jeg tr onsdag forhåpentligvis ❤️ Krysser alt for enda en stabil syklus. For da er vi i rute igjen siden fødsel ❤️❤️:)

Pleier du ha det mellom el og ikm??
Nei, aldri.. Fikk det sist månde og overbeviste med selv på at det var en spire! Hadde masse stikking osv :dead: Men så kom Tr 2 dager for tidlig.. Så kanskje det bare er en ny normal :confused: Ååhhe, blir så frustrert, kjenner ikke kroppen min lengre o_O

Fortsatt blendatester her :oops: Men i natt våkna jeg av et skikkelig stikk, mye skarpere enn det jeg hadde tidligere i uka. Har litt murring nederst i magen nå. Pleier ikke ha stikk før ikm men kroppen min finner på så mye rart at jeg blir ikke helt klok på hva som er normalt lenger. 8 dpo i dag og hadde håpa på en liten svak antydning til strek hvertfall :rolleyes:

Æææææ......nå er jeg bare LITT stressa. Var på do nettopp og tok test nr 2 i dag. Den første må formiddagen var blank men nå kunne jeg innen kort tid se anntidning til strek :woot: Svak vel og merke men den var ikke blank som de andre. Er 8 dpo i dag. Håper så inderlig at dette ikke er skyggestrek :nailbiting:

Back
Topp