Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strek men jeg ser strek på alt har trua da!!!Jeg tester i et kjør siden jeg får skygger på alle tester nå hva tenker vi her?
Vis vedlegget 378912
Jeg også ser streker over alt tar du en test i kveld?Ser strek men jeg ser strek på alt har trua da!!!
Kan jo liksågodt ta den siste?! Også hvis TR mirakuløst ikke kommer på tirsdag så brenner jeg av en digital på onsdag hahaJeg også ser streker over alt tar du en test i kveld?
Ser ut som om det er noe der?
Deilig å føle at man har funnet en rytme i hverdagen som passer enn bedre ❤ Også håper vi at det dukker opp en overraskelse uansett ❤Jeg føler jeg har mere kontroll nå enn tidligere. Har prøvd å ikke stresse meg opp og prøvd å sysselsette meg mer med andre ting for å få litt annet å tenke på. Har egentlig begynt å forberede meg på at vi ikke kommer til å rekke å bli gravide før det er for sent pga min alder også. Så nå har jeg begynt å tenke at jeg nok ikke blir mamma på nytt også får det bli en bonus og overraskelse hvis det lykkes. Føler meg roligere når jeg har senka forventningene.
Tok en test på mårran i dag og har ikke tatt flere iløpet av dagen. Det å teste ved hver tissetur gir meg stress så har bestemt meg for å kun ta en om dagen.
Fant makesure tester på butikken i dag, så tok en nå nettopp.. testegal negativ her også… 12/13 dpo i dag så venter TR mandag eller tirsdag jaja… Klem11 dpo og negativ test Så da kan tr komme Blir glad om den kommer på dag 28
Klem til deg også Jeg tr onsdag forhåpentligvis Krysser alt for enda en stabil syklus. For da er vi i rute igjen siden fødselFant makesure tester på butikken i dag, så tok en nå nettopp.. testegal negativ her også… 12/13 dpo i dag så venter TR mandag eller tirsdag jaja… Klem
Kjenner meg såååå igjenNå har testegalskapen tatt meg igjen Nå går det av en test hver gang jeg må på do Klarer ikke la de ligge
Pleier du ha det mellom el og ikm??Å der kom murringen... Dpo 4.. hmm! Gjorde det sist måned også.. Så da blir det vell ikkeno
Nei, aldri.. Fikk det sist månde og overbeviste med selv på at det var en spire! Hadde masse stikking osv Men så kom Tr 2 dager for tidlig.. Så kanskje det bare er en ny normal Ååhhe, blir så frustrert, kjenner ikke kroppen min lengrePleier du ha det mellom el og ikm??