Dpo tråden! ❤

Utrolig kjedelig :wtf: tester du etter EL? Jeg skal starte med det nå.
Ja, jeg bruker CB sin.. Smilefjes som blinker når det er på vei oppover, også ett smilefjes som står stille når det er eggløsning.. 3 gang jeg bruker den nå.. Synes egentlig det bare er godt for det urolige hodet mitt å vite hvilken dag jeg kan regne ut fra :woot: Men jeg ser noen sier at selve eggløsningen er dagen etter prostiv eggløsnings test.. Så er litt usikker på om jeg er Dpo 8 eller 9 da.. :wtf:

Ja, jeg bruker CB sin.. Smilefjes som blinker når det er på vei oppover, også ett smilefjes som står stille når det er eggløsning.. 3 gang jeg bruker den nå.. Synes egentlig det bare er godt for det urolige hodet mitt å vite hvilken dag jeg kan regne ut fra :woot: Men jeg ser noen sier at selve eggløsningen er dagen etter prostiv eggløsnings test.. Så er litt usikker på om jeg er Dpo 8 eller 9 da.. :wtf:
Etter hva jeg har forstått så skal den komme ca 48 timer etter positiv test, når hadde du positiv test? Er så usikker på EL selv denne mnd, men tror helt sikkert at den var 9 mars. Hadde EL smerter 7 og 9 mars..

Etter hva jeg har forstått så skal den komme ca 48 timer etter positiv test, når hadde du positiv test? Er så usikker på EL selv denne mnd, men tror helt sikkert at den var 9 mars. Hadde EL smerter 7 og 9 mars..
Åja.. Testen viste positivt 8/3 :happy: Da ligger vi ganske likt an da :cat:❤ har testetøsa i deg begynt da ? :wtf:

Åja.. Testen viste positivt 8/3 :happy: Da ligger vi ganske likt an da :cat:❤ har testetøsa i deg begynt da ? :wtf:
Akkurat som sist ❤️ Nei, venter å ser om tanta kommer. Hun er så presis hver mnd. Hadde blitt veldig glad om hun ikke kom neste uke, føler meg ikke så veldig sosial :wacky:

Fikk friskt blod på papiret for et døgn siden og ikke noe mer, trodde det kunne være festeblødning, men etter denne tempen hører jeg den haisommerlyden :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20220318-094143_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220318-094143_My Calendar.jpg
    331,3 KB · Visninger: 48
Hei vi prøver igjen❤️Er på syklys dag 31‍♀️4+4 og ikke fått blødning eller mensen, skulle ha mens den 16 mars. I feb så satt den ikke da jeg skulle ha mensen og var i syklus dag 29. og skulle ha den 16/17 feb fikk den 18 feb Ikke rart hode blir helt sprø men i morgen er d 4+5 lov og håpe jenter.

Jeg klarer ikke å være så aktiv på forumet om dagen!! Kjenner jeg mister både mot og håp får hver pp det ikke sitter.. :sour::facepalm: Jeg har ikke fått Tr enda, men hu kommer nok imorgen som er ikm dagen min.. Har bare fått blenda tester..! Bestilt meg en lege time.. bare for å ta noen tester.. Jeg kommer inn å leser hver dag! Håper jeg klarer å bli mere sosial! For oboy hvor sunt det er :) Håper det kommer noen positive tester på alle dere :dummy: Om ikke, så er jeg her neste pp dpo dager ❤ Gir aldri opp!

EL i går, så da er jeg.....0 dpo i dag? Eller 1 dpo?:hilarious:Blir jo aldri klok på dette:joyful: Gyn sa i dag at egget hadde sluppet. EL-test var jo positiv i går morgen (men falt fort på testene utpå formiddagen), så når tror vi da at egget har sluppet? I går natt? :rolleyes: Jeg er litt dårlig på logikken her..

Vet heller ikke hvordan jeg skal få dpo-dagene til å gå - allerede spent :eek: Men er på 7 pp, så har ingen forhåpning. Men én dag må den jo sitte..

Jeg klarer ikke å være så aktiv på forumet om dagen!! Kjenner jeg mister både mot og håp får hver pp det ikke sitter.. :sour::facepalm: Jeg har ikke fått Tr enda, men hu kommer nok imorgen som er ikm dagen min.. Har bare fått blenda tester..! Bestilt meg en lege time.. bare for å ta noen tester.. Jeg kommer inn å leser hver dag! Håper jeg klarer å bli mere sosial! For oboy hvor sunt det er :) Håper det kommer noen positive tester på alle dere :dummy: Om ikke, så er jeg her neste pp dpo dager ❤ Gir aldri opp!
Kjenner igjen meg selv i at det blir vanskeligere og vanskeligere ettersom tiden går uten babylykke. Ikke lett å være sosial når ting er tungt. Jeg er aktiv litt periodevis av samme grunn som deg. Jeg er ofte inne å leser for å følge med og holde meg litt oppdatert, men har lite motivasjon til å skrive så mye når det uansett ikke går min vei. Håper du snart føler deg bedre :Heartred

Kjenner igjen meg selv i at det blir vanskeligere og vanskeligere ettersom tiden går uten babylykke. Ikke lett å være sosial når ting er tungt. Jeg er aktiv litt periodevis av samme grunn som deg. Jeg er ofte inne å leser for å følge med og holde meg litt oppdatert, men har lite motivasjon til å skrive så mye når det uansett ikke går min vei. Håper du snart føler deg bedre :Heartred
Litt godt å høre at det er flere som føler på de samme følelsene ❤ Vi får satse på en nydelig 2023 baby ❤:happy:

Tr 1 dag sein... Men bare blenda babyplan strips... Jeg er jo ikke gravid.. Men når Tr er sein, noe den aldri er, så begynner hode i svirre... "kan det være noe galt med babyplan gravistestene" "kan egget ha festet seg veldig seint, slik at det ikke gir utslag enda" "skal jeg nå ha ustabil menstruasjon fremover" .... TANTE RØD bare kom... Slik at jeg kan starte en ny pp... Jeg er jo tydeligvis gæren, for det er jo bare gått 1 dag.. :blackeye:

Ingen tr idag heller.. og negativ test.. Litt slitsomt..

Jeg har mye utflod.. Går på do hele tiden å tenker "oi, nå kom mensen vell".. men også nei.. Noen opplevd det før ?

Back
Topp