Utrolig kjedelig tester du etter EL? Jeg skal starte med det nå....føler med deg
. Jeg testet idag.. Blenda.. Dpo 9.. Såå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig kjedelig tester du etter EL? Jeg skal starte med det nå....føler med deg
. Jeg testet idag.. Blenda.. Dpo 9.. Såå
Ja, jeg bruker CB sin.. fjes som blinker når det er på vei oppover, også ett smilefjes som står stille når det er eggløsning.. 3 gang jeg bruker den nå.. Synes egentlig det bare er godt for det urolige hodet mitt å vite hvilken dag jeg kan regne ut fra Men jeg ser noen sier at selve eggløsningen er dagen etter prostiv eggløsnings test.. Så er litt usikker på om jeg er Dpo 8 eller 9 da..Utrolig kjedelig tester du etter EL? Jeg skal starte med det nå.
Etter hva jeg har forstått så skal den komme ca 48 timer etter positiv test, når hadde du positiv test? Er så usikker på EL selv denne mnd, men tror helt sikkert at den var 9 mars. Hadde EL smerter 7 og 9 mars..Ja, jeg bruker CB sin.. fjes som blinker når det er på vei oppover, også ett smilefjes som står stille når det er eggløsning.. 3 gang jeg bruker den nå.. Synes egentlig det bare er godt for det urolige hodet mitt å vite hvilken dag jeg kan regne ut fra Men jeg ser noen sier at selve eggløsningen er dagen etter prostiv eggløsnings test.. Så er litt usikker på om jeg er Dpo 8 eller 9 da..
Åja.. Testen viste positivt 8/3 Da ligger vi ganske likt an da ❤ har testetøsa i deg begynt da ?Etter hva jeg har forstått så skal den komme ca 48 timer etter positiv test, når hadde du positiv test? Er så usikker på EL selv denne mnd, men tror helt sikkert at den var 9 mars. Hadde EL smerter 7 og 9 mars..
Akkurat som sist Nei, venter å ser om tanta kommer. Hun er så presis hver mnd. Hadde blitt veldig glad om hun ikke kom neste uke, føler meg ikke så veldig sosialÅja.. Testen viste positivt 8/3 Da ligger vi ganske likt an da ❤ har testetøsa i deg begynt da ?
Heheh, veldig lite lyst på besøk jeg også Mem enda en blenda test igjen idagAkkurat som sist Nei, venter å ser om tanta kommer. Hun er så presis hver mnd. Hadde blitt veldig glad om hun ikke kom neste uke, føler meg ikke så veldig sosial
Kjenner igjen meg selv i at det blir vanskeligere og vanskeligere ettersom tiden går uten babylykke. Ikke lett å være sosial når ting er tungt. Jeg er aktiv litt periodevis av samme grunn som deg. Jeg er ofte inne å leser for å følge med og holde meg litt oppdatert, men har lite motivasjon til å skrive så mye når det uansett ikke går min vei. Håper du snart føler deg bedreJeg klarer ikke å være så aktiv på forumet om dagen!! Kjenner jeg mister både mot og håp får hver pp det ikke sitter.. Jeg har ikke fått Tr enda, men hu kommer nok imorgen som er ikm dagen min.. Har bare fått blenda tester..! Bestilt meg en lege time.. bare for å ta noen tester.. Jeg kommer inn å leser hver dag! Håper jeg klarer å bli mere sosial! For oboy hvor sunt det er Håper det kommer noen positive tester på alle dere Om ikke, så er jeg her neste pp dpo dager ❤ Gir aldri opp!
Gratulerer så mye ❤❤Fikk positiv test i dag
TakkGratulerer så mye ❤❤
Litt godt å høre at det er flere som føler på de samme følelsene ❤ Vi får satse på en nydelig 2023 baby ❤Kjenner igjen meg selv i at det blir vanskeligere og vanskeligere ettersom tiden går uten babylykke. Ikke lett å være sosial når ting er tungt. Jeg er aktiv litt periodevis av samme grunn som deg. Jeg er ofte inne å leser for å følge med og holde meg litt oppdatert, men har lite motivasjon til å skrive så mye når det uansett ikke går min vei. Håper du snart føler deg bedre
Oi.. Men jeg skjønner ikke! Hvordan gikk det ? ❤Testet pos på mandag mistet på tirsdag fikk tlf fra jm i dag ar blodprøven viste 3%vi kjøre på igjen