Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok testen rett før jeg la meg nå!! Jeg ble litt overrasket gitt
Nei ingen symptomer tror jeg, ikke som jeg har merket hvertfallHar du hatt noen symptomer i DPO-land som skilte seg litt ut?
Får håpe det ❤ .. 6 dpo ja.. Det er enda litt tidlig,.. Det er ca den tiden jeg også er mest utålmodig Du får prøve å finne noe å drive med de neste 2-3 dagene, slik at det går liiiitt fortere
2 dpo… og dette er første gang på prøvetiden at jeg kjenner på at jeg gir opp. Vi har prøvd snart to år og er over 40 år. Siste året prøvd hardere, dvs med eltester og truffet el hver gang, spist ekstra vitaminer osv. Har el hver måned men svært uregelmessige sykluser. Dette har jeg alltid hatt også som ung. Fikk to barn etter endel prøving tidligere , veldig vanskelig med el som kommer alt fra cd 15 til cd 35. Nå gir jeg opp føler jeg, dersom det ikke klaffer denne gang. Har kanskje lyst til å prøve privat ivf men det er jo kostbart , samt har ikke snakket med mannen om det. Tror kanskje han Ikke vil bruke tid og penger på det. Han mener det ikke er så farlig siden vi har to. Jeg har også tenkt det. Hele veien disse to årene. Tenkt at vi har to, går det ikke så går det ikke. Men nå skriker jeg innvendig etter en siste baby. Jeg ønsker så sårt en til. Gruer meg Så til å ra den ivf praten med mannen, så redd for å bli skuffet. måtte bare få ut litt triste tanker nå…
7 dpo og fortsatt like utålmodig murrer godt i dag, pleier egentlig ikke gjøre det
Har heldigvis planer hver kveld tom torsdag kveld så håper det setter en stopper for alle mulige tanker..
Veldig lurt å ha litt på planen ja egentlig.. Jeg er 8 dpo idag og er kjeeempeutålmodig.. Testa positivt på 9 dpo med det første barnet.. Det blir spennende å se imorgen tidlig
Godt det er flere utålmodige var ikke slik som dette de andre gangene jeg har vært gravid.. tok alt med knusende ro, sjekket ikke etter el, hadde bare sex når vi ville å vips barn på første forsøk
Spent på dine vegne på morgendagen nå usikker på når jeg skal teste nå
Det er sant. Jeg MÅ fortelle han om tankene mine.. må bare få samlet meg. Normalt sett prater jeg jo om alt, men akkurat dette ble litt tøffere … er så redd for å bli skuffet. Og forstår han jo og. Vi var jo enige om å bare «se hva som skjer» og være fornøyd enten vi ble gravide Eller Ikke…Huff - ingen erfaring eller gode råd å komme med sånn egentlig, føler jeg.. Tenker at det er viktig at du i alle fall er åpen og ærlig med mannen din om hvordan du virkelig har det og forteller han akkurat hvordan du føler det.. Det er ingen god følelse å føle at man er alene i alle fall! Sender deg mange gode tanker!
Enn om det kunne vært sånn hver gang
Det er sant. Jeg MÅ fortelle han om tankene mine.. må bare få samlet meg. Normalt sett prater jeg jo om alt, men akkurat dette ble litt tøffere … er så redd for å bli skuffet. Og forstår han jo og. Vi var jo enige om å bare «se hva som skjer» og være fornøyd enten vi ble gravide Eller Ikke…
Sant. Takk for svarFå samlet deg litt først ja - det er alltid lurt! Men, vær ærlig på det at det ble litt tøffere enn du så for deg, og at ønsket om et barn til har vokst seg mye større enn du forventet - ting forandrer seg jo!
Grugleda meg sånn til idag tidlig - er 9 dpo idag. Gråt en skvett før jeg dyppa testen, da jeg var så redd for å bli skuffa. Men hallo - se her da!
Gratulerer så mye!!!!!!!Tok en til på kveldsurin bare for å dobbeltsjekke - grei stigning fra idag tidlig!!