Dpo tråden! ❤

Oi.. Men jeg skjønner ikke! Hvordan gikk det ? ❤
Nei hun sa æ ble gravid og mistet på samme tid evt. jeg skal ta ny test neste uke for dobbelsjekke og da med blod prøver evt.. men er færdig med blødning så jm sa jaja bare peis på så holder vi kontakt men litt surt når d va nesten 40 dager siden siste mens

Nei hun sa æ ble gravid og mistet på samme tid evt. jeg skal ta ny test neste uke for dobbelsjekke og da med blod prøver evt.. men er færdig med blødning så jm sa jaja bare peis på så holder vi kontakt men litt surt når d va nesten 40 dager siden siste mens
Okei, jeg skjønner! Trist å høre at det ble slik denne gangen! Men godt å hoppe rett inn i ny pp med motet oppe ❤ :)

Okei, jeg skjønner! Trist å høre at det ble slik denne gangen! Men godt å hoppe rett inn i ny pp med motet oppe ❤ :)
Ja vi prøvde bAke og oppskiften satt ikke denne gangen så vi får prøve med høyere varme på ovnen at den blir perfekt stekt og ikke havn i søpla

9dpo , fortsatt negativ :sour:

Vedlegg

• 0A0F3AEE-E707-485F-B615-30ABDFA70069.jpeg
    0A0F3AEE-E707-485F-B615-30ABDFA70069.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 85
6 dpo idag og dagene til nå har gått sååå sakte.. :( Hatt murringer hver eneste dag siden positiv eggløsningstest, og har de to siste dagene hatt skikkelig blødningsfølelse.. Har lite tro på at det går veien, og veldig lite tålmodighet når det kommer til å ta første test.. :angelic: Å teste allerede imorgen på 7 dpo er vel i grunnen bortkastet.. :confused005

Heihei, ny I tråden.
Er I dag 12dpo. Tok rfsu I dag tidlig, muligens skygge, flere som ser det samme..

Ikm om 4 dager.

Har hatt sterke murringer og kramper siden 5dpo. Har også hatt såre brystvorter og mye utflod. I morges kom også litt gult utflod.
Disse symptomene har jeg aldri hatt tidligere! Har så sterkt ønske om at det her skal gå! :Heartred

Heihei, ny I tråden.
Er I dag 12dpo. Tok rfsu I dag tidlig, muligens skygge, flere som ser det samme..

Ikm om 4 dager.

Har hatt sterke murringer og kramper siden 5dpo. Har også hatt såre brystvorter og mye utflod. I morges kom også litt gult utflod.
Disse symptomene har jeg aldri hatt tidligere! Har så sterkt ønske om at det her skal gå! :Heartred

Spennende! :love2 Har hørt det er mange skygger ute og går for tiden.. Fikk selv skygge med MakeSure-test siste PP - skikkelig kjipt :(

Hvordan gikk det? Kom tr? ❤️
Stole på prosessen har jeg gitt opo for lengst.. :hilarious:
Tr er nå kommet.. 1 uke forsein.. Første gang noen sinne! Jaja! Klar for en ny pp ! .. ❤:dead: Da er det bare en ny ting jeg må forholde meg til.. Tr kan muligens komme 1 uke forseint :pompus: Jeg holder på å lage en ny handlekurv på billigtester.no.. :joyful: Hvordan går det med deg ? ❤

Skimter jeg en strek her eller har jeg blitt gal? :anyone
10 dpo

Vedlegg

• 1B1539E4-1D35-4C93-827A-F39C6C65DD09.jpeg
    1B1539E4-1D35-4C93-827A-F39C6C65DD09.jpeg
    1.016,7 KB · Visninger: 189
  • 46EAD2F7-095C-4FC1-90E2-6147FB194D45.jpeg
    46EAD2F7-095C-4FC1-90E2-6147FB194D45.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 190
Tr er nå kommet.. 1 uke forsein.. Første gang noen sinne! Jaja! Klar for en ny pp ! .. ❤:dead: Da er det bare en ny ting jeg må forholde meg til.. Tr kan muligens komme 1 uke forseint :pompus: Jeg holder på å lage en ny handlekurv på billigtester.no.. :joyful: Hvordan går det med deg ? ❤

Såpass.. kjipt om det skal bli en vane, så satser på det var en engangs hendelse ❤️ her har heldigvis dagen gått i et.. men nå kverner alle mulige tanker :yuck: for lav temp, for lite ømme pupper, for mye murringer.. altså, snakk om å være kokko 6 dpo.. :banghead:

Såpass.. kjipt om det skal bli en vane, så satser på det var en engangs hendelse ❤️ her har heldigvis dagen gått i et.. men nå kverner alle mulige tanker :yuck: for lav temp, for lite ømme pupper, for mye murringer.. altså, snakk om å være kokko 6 dpo.. :banghead:
Får håpe det ❤ .. 6 dpo ja.. Det er enda litt tidlig,.. Det er ca den tiden jeg også er mest utålmodig :hilarious::hilarious: Du får prøve å finne noe å drive med de neste 2-3 dagene, slik at det går liiiitt fortere :angelic:

Back
Topp