Dpo tråden! ❤

Flytter inn her igjen :happy: 1 dpo i dag. Er godt fornøyd med aksjelegginga så håper det klaffer :D

8 DPO i dag , hva tenker dere ? Skygge ? Åpna testen for var så vanskelig å ta bilde

Vedlegg

• 7026E3E6-5663-4DC9-857A-7568112D4ADD.jpeg
    7026E3E6-5663-4DC9-857A-7568112D4ADD.jpeg
    213,9 KB · Visninger: 160
Dpo 8 og kun blenda tester :arghh:

Vedlegg

• 516CE5DD-239B-485E-9879-6E7590E7D200.jpeg
    516CE5DD-239B-485E-9879-6E7590E7D200.jpeg
    783,2 KB · Visninger: 93
Flytter inn her igjen :happy: 1 dpo i dag. Er godt fornøyd med aksjelegginga så håper det klaffer :D
Jeg og 1 dpo i dag. (Tror jeg da) har ikke testa. Men når jeg tenker meg om har jeg litt smerter fortsatt? Hmmm men skal hatt el i går. Så jeg går ut fra appen å sier 1 dpo:p

Det er skikkelig vanskelig å la være å teste :hilarious: Testet igår (6 dpo) den var negativ, men det er jo litt tidlig da.. kommer nok til å teste imorgen tidlig :happy: (8 dpo) .. Siden jeg har mye symptomer, så håper jeg at hcg nivået kommer kjapt :troll:

Samme her, mensen er 6 dager forsinket. Testet igår og idag men negativt så langt. Ømme bryst og hatt en del murring, men ikke kjent på noe mer murring i dag. Men har aldri hatt forsinket mens med 6 dager før eller uteblitt mens. Så denne er litt ny.

Andre som har får kviser i dpo land? Både før mensen kommer og når de har vært gravide? *håper* :rolleyes: håper at kvisene ikke bare er tegn på mensen her... 9 dpo, eller 10 nå som det er bikket midnatt :hilarious:

For en natt :hungover::wtf:o_O Kroppen er så sykt urolig at jeg bare ligger å vrir meg. Føles ut som en million maur som kryper rundt inni meg så jeg bare ikke klarer å ligge i ro. Måtte til slutt stå opp ved 3 tida for å ikke vekke mannen av mine uroligheter, for han skal opp 5 for å dra på jobb.
Men altså.....at det går ann å ha så mye uro i seg :rolleyes: Prøvde å ligge rolig men det bygga seg bare opp mer og mer kribling som gjorde at jeg tilslutt bare måtte bevege på meg.

Får prøve å få litt søvn når mannen drar på jobb om en time.

2 dpo i dag :happy:

Andre som har får kviser i dpo land? Både før mensen kommer og når de har vært gravide? *håper* :rolleyes: håper at kvisene ikke bare er tegn på mensen her... 9 dpo, eller 10 nå som det er bikket midnatt :hilarious:
Får fullt i kviser mellom el og tr :hilarious: utrolig plagsomt, var ikke plaga med det før jeg ble 30 :hilarious: men sist gang jeg ble gravid så forsvant kvisene når jeg ble noen uker på vei. Men fikk ikke noe mere enn vanlig. Er veldig forskjellig fra person til person også. Men om du stresser mye så kan det også føre til ett lite kviseutbrudd.

Jeg er vel ca 12 dpo i dag. Har en lang syklus og hadde el på dag 8 i syklus denne gangen. Jeg vet ikke helt når jeg skal ha tr for syklusen min har vært rotete etter jeg tok vaksina. Men ligger på alt fra 26-30 dager i en syklus. Så mao ca 5 dager igjen. Kjenner jeg får litt småangst,og denne ventinga til å få en test som viser sterk positiv gjør meg smågal :arghh: jeg hadde en svak positiv test 5 dpo. Jeg begyte å føle meg skikkeli kvalm 3 dpo så da tok jeg likesågreit en test, det skulle jeg ønske nå at jeg ikke gjorde. For etter den testen har jeg også hatt negative tester. Jeg har symptomene på graviditet. Jeg er kvalm, vondt i brystene og har veldig humørsvingninger. Men usikkerheita er der. Er jeg gravid eller ikke? Legen ville at jeg skulle vente to uker etter el før jeg tar en ny test. Og i dag er det akkurat to uker siden jeg fikk smilefjes på cb el test. Prøver ut en ny test i dag metode tidlig test, den viser en så svak strek at jeg knapt kan se den. Blir så usikker. Og denna usikkerheita spiser meg opp. Og jeg hater at jeg har så lang syklus :wtf: har også mye mareritt om nettern. Så lite søvn.

Jeg er vel ca 12 dpo i dag. Har en lang syklus og hadde el på dag 8 i syklus denne gangen. Jeg vet ikke helt når jeg skal ha tr for syklusen min har vært rotete etter jeg tok vaksina. Men ligger på alt fra 26-30 dager i en syklus. Så mao ca 5 dager igjen. Kjenner jeg får litt småangst,og denne ventinga til å få en test som viser sterk positiv gjør meg smågal :arghh: jeg hadde en svak positiv test 5 dpo. Jeg begyte å føle meg skikkeli kvalm 3 dpo så da tok jeg likesågreit en test, det skulle jeg ønske nå at jeg ikke gjorde. For etter den testen har jeg også hatt negative tester. Jeg har symptomene på graviditet. Jeg er kvalm, vondt i brystene og har veldig humørsvingninger. Men usikkerheita er der. Er jeg gravid eller ikke? Legen ville at jeg skulle vente to uker etter el før jeg tar en ny test. Og i dag er det akkurat to uker siden jeg fikk smilefjes på cb el test. Prøver ut en ny test i dag metode tidlig test, den viser en så svak strek at jeg knapt kan se den. Blir så usikker. Og denna usikkerheita spiser meg opp. Og jeg hater at jeg har så lang syklus :wtf: har også mye mareritt om nettern. Så lite søvn.
Om du fikk svak positiv test 5 dpo så ville jeg tenkt at det er en skyggestrek. Embryoet blir til en blastocyst først 5 dpo og kan så klekke og feste seg. Da tidligst 5/6 dpo. Deretter tar det ca 48 timer før hcg kan påvises.
Eller så har du hatt eggløsning tidligere, men rart det også siden du skriver el på CD 8

Om du fikk svak positiv test 5 dpo så ville jeg tenkt at det er en skyggestrek. Embryoet blir til en blastocyst først 5 dpo og kan så klekke og feste seg. Da tidligst 5/6 dpo. Deretter tar det ca 48 timer før hcg kan påvises.
Eller så har du hatt eggløsning tidligere, men rart det også siden du skriver el på CD 8
Ja syns alt er så rart. Jeg hadde ikke tatt den testen om jeg ikke var så kvalm. Kvalmen varte konstant i flere dager. Mange tanker som svirrer i hode. Tenkte at jeg kunne jo kansje hatt en spontanabort, men da skulle vel kansje ikke fått EL så tidlig etter? Men jeg har tatt mange tester tidligere, og jeg har aldri opplevd skygge på testene. Di testene jeg brukte nå har jeg jo også brukt flere ganger før,aldri fått skygge strek på. Så blir bare så forvirra.

Jeg får alltid kviser rundt tr. Da jeg ble gravid sist og under hele svangerskapet hadde jeg den reneste og bruneste hudfargen ever :D ikke en eneste kvise på sikkert 1,5 år. Nå som kroppen er tilbake til normalen så kommer det alltid noen dager før tr:shifty: så ikke noe godt tegn for meg:hilarious:

6 dpo og første test er tatt. Ikke mye å skryte av og jeg ler av meg selv. Gleder meg til imorgen tidlig :D
74E42780-B44B-4AB1-ABDF-C2BEC95A8461.jpeg

Ja syns alt er så rart. Jeg hadde ikke tatt den testen om jeg ikke var så kvalm. Kvalmen varte konstant i flere dager. Mange tanker som svirrer i hode. Tenkte at jeg kunne jo kansje hatt en spontanabort, men da skulle vel kansje ikke fått EL så tidlig etter? Men jeg har tatt mange tester tidligere, og jeg har aldri opplevd skygge på testene. Di testene jeg brukte nå har jeg jo også brukt flere ganger før,aldri fått skygge strek på. Så blir bare så forvirra.
Ja skjønner godt du er forvirra. Håper du får en oppklaring snart :Heartred

Back
Topp