Gratulerer så mye!!!!!!!
Tuuuusen takk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!!!!!!
Jeg synes denne har farge! Håper den er sterkere i morgen8 DPO i dag , hva tenker dere ? Skygge ? Åpna testen for var så vanskelig å ta bilde
Jeg og 1 dpo i dag. (Tror jeg da) har ikke testa. Men når jeg tenker meg om har jeg litt smerter fortsatt? Hmmm men skal hatt el i går. Så jeg går ut fra appen å sier 1 dpoFlytter inn her igjen 1 dpo i dag. Er godt fornøyd med aksjelegginga så håper det klaffer
Blir spennende å seJeg synes denne har farge! Håper den er sterkere i morgen
Det er skikkelig vanskelig å la være å teste Testet igår (6 dpo) den var negativ, men det er jo litt tidlig da.. kommer nok til å teste imorgen tidlig (8 dpo) .. Siden jeg har mye symptomer, så håper jeg at hcg nivået kommer kjapt
Får fullt i kviser mellom el og tr utrolig plagsomt, var ikke plaga med det før jeg ble 30 men sist gang jeg ble gravid så forsvant kvisene når jeg ble noen uker på vei. Men fikk ikke noe mere enn vanlig. Er veldig forskjellig fra person til person også. Men om du stresser mye så kan det også føre til ett lite kviseutbrudd.Andre som har får kviser i dpo land? Både før mensen kommer og når de har vært gravide? *håper* håper at kvisene ikke bare er tegn på mensen her... 9 dpo, eller 10 nå som det er bikket midnatt
Om du fikk svak positiv test 5 dpo så ville jeg tenkt at det er en skyggestrek. Embryoet blir til en blastocyst først 5 dpo og kan så klekke og feste seg. Da tidligst 5/6 dpo. Deretter tar det ca 48 timer før hcg kan påvises.Jeg er vel ca 12 dpo i dag. Har en lang syklus og hadde el på dag 8 i syklus denne gangen. Jeg vet ikke helt når jeg skal ha tr for syklusen min har vært rotete etter jeg tok vaksina. Men ligger på alt fra 26-30 dager i en syklus. Så mao ca 5 dager igjen. Kjenner jeg får litt småangst,og denne ventinga til å få en test som viser sterk positiv gjør meg smågal jeg hadde en svak positiv test 5 dpo. Jeg begyte å føle meg skikkeli kvalm 3 dpo så da tok jeg likesågreit en test, det skulle jeg ønske nå at jeg ikke gjorde. For etter den testen har jeg også hatt negative tester. Jeg har symptomene på graviditet. Jeg er kvalm, vondt i brystene og har veldig humørsvingninger. Men usikkerheita er der. Er jeg gravid eller ikke? Legen ville at jeg skulle vente to uker etter el før jeg tar en ny test. Og i dag er det akkurat to uker siden jeg fikk smilefjes på cb el test. Prøver ut en ny test i dag metode tidlig test, den viser en så svak strek at jeg knapt kan se den. Blir så usikker. Og denna usikkerheita spiser meg opp. Og jeg hater at jeg har så lang syklus har også mye mareritt om nettern. Så lite søvn.
Ja syns alt er så rart. Jeg hadde ikke tatt den testen om jeg ikke var så kvalm. Kvalmen varte konstant i flere dager. Mange tanker som svirrer i hode. Tenkte at jeg kunne jo kansje hatt en spontanabort, men da skulle vel kansje ikke fått EL så tidlig etter? Men jeg har tatt mange tester tidligere, og jeg har aldri opplevd skygge på testene. Di testene jeg brukte nå har jeg jo også brukt flere ganger før,aldri fått skygge strek på. Så blir bare så forvirra.Om du fikk svak positiv test 5 dpo så ville jeg tenkt at det er en skyggestrek. Embryoet blir til en blastocyst først 5 dpo og kan så klekke og feste seg. Da tidligst 5/6 dpo. Deretter tar det ca 48 timer før hcg kan påvises.
Eller så har du hatt eggløsning tidligere, men rart det også siden du skriver el på CD 8
Jeg får alltid kviser rundt tr. Da jeg ble gravid sist og under hele svangerskapet hadde jeg den reneste og bruneste hudfargen ever ikke en eneste kvise på sikkert 1,5 år. Nå som kroppen er tilbake til normalen så kommer det alltid noen dager før tr så ikke noe godt tegn for megAndre som har får kviser i dpo land? Både før mensen kommer og når de har vært gravide? *håper* håper at kvisene ikke bare er tegn på mensen her... 9 dpo, eller 10 nå som det er bikket midnatt
Jeg får alltid kviser rundt tr. Da jeg ble gravid sist og under hele svangerskapet hadde jeg den reneste og bruneste hudfargen ever ikke en eneste kvise på sikkert 1,5 år. Nå som kroppen er tilbake til normalen så kommer det alltid noen dager før tr så ikke noe godt tegn for meg
Ja skjønner godt du er forvirra. Håper du får en oppklaring snartJa syns alt er så rart. Jeg hadde ikke tatt den testen om jeg ikke var så kvalm. Kvalmen varte konstant i flere dager. Mange tanker som svirrer i hode. Tenkte at jeg kunne jo kansje hatt en spontanabort, men da skulle vel kansje ikke fått EL så tidlig etter? Men jeg har tatt mange tester tidligere, og jeg har aldri opplevd skygge på testene. Di testene jeg brukte nå har jeg jo også brukt flere ganger før,aldri fått skygge strek på. Så blir bare så forvirra.