11 dpo, fortsatt ingen ømme pupper.. skjønner ingenting kan kanskje kjenne litt ubehag i ene siden om jeg klemmer skikkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser helt klart antydning til noe der ja Håper det er babystrek Blir spennende å følge med de neste dagene8 dpo. Er dette er strek eller skygge? Jeg eier ikke streksyn og jeg ser noe her..
Vis vedlegget 379833
Kjører koffeinfriHva gjør dere andre dpo-ere vedrørende kaffe i dpo-land? Jeg har kjørt 2 kopper max per dag og håper det er godt nok. Veldig vanskelig å skulle avstå helt ….
Kjører koffeinfri
Tror nok 2 kopper med koffein er innafor uansett. Er jo samme mengde de anbefaler ved graviditet.Flink du er! Sant nok, jeg kunne prøve å bytte it den ene koppen med koffeinfri, kanskje …..
Tror jeg drikker 2 liter kaffe hver dag uansett Og et glass rødvin til maten Hehe. Og snus Men nå tenker jeg at jeg lever kun 1 gang og jeg koser meg til jeg får positiv test skjønner de som vil være forsiktige. Men jeg tenker at det ikke er noe vits for meg.Hva gjør dere andre dpo-ere vedrørende kaffe i dpo-land? Jeg har kjørt 2 kopper max per dag og håper det er godt nok. Veldig vanskelig å skulle avstå helt ….
Tror jeg drikker 2 liter kaffe hver dag uansett Og et glass rødvin til maten Hehe. Og snus Men nå tenker jeg at jeg lever kun 1 gang og jeg koser meg til jeg får positiv test skjønner de som vil være forsiktige. Men jeg tenker at det ikke er noe vits for meg.
Kaffe må man ha jeg er avhengig.Ja, alle må ta sine egne valg. For min del er 2 kopper max-regelen til å leve med - men mindre enn det vil være utfordrende
Var bare skygge Jaja, må vel bli snartJeg ser helt klart antydning til noe der ja Håper det er babystrek Blir spennende å følge med de neste dagene
Så deilig å endelig være i dpo land ❤ Håper ar det sitter for deg denne gangen!Da er jeg endelig i DPO-land. Jeg har ventet en stund på det. Jeg har tatt letrozol og provera for å sette i gang syklusen min.
Jeg fikk positiv test på søndag (cd 16) og antar da at el var i går. Vi la inn aksjer torsdag, fredag, lørdag og mandag.
Men, jeg har en del symptomer allerede. Har veldig rare og ømme brystvorter. Jeg tisser hele tiden, blir andpusten av ingenting, føler meg generelt sliten og har vondt i hodet hele tiden. Kan dette være symptomer på eggløsning? Eller noe annet? Jeg er dpo 1 liksom, så om jeg er gravid så er det vel alt for tidlig for symptomer.