Dpo tråden! ❤

Dpo 12 tror jeg, kjøpt inn eggløsningstester så jeg klarer og følge med bedre fra neste syklus:D

Jeg blir gal av meg selv… Hadde sex for gøy (verken prøver eller forhindrer baby) 5 dager før jeg fikk positiv (fast smiley) på CB el test, altså EL 17 eller 18 mars. Mensen skulle kommet nå på onsdag (30mars). Så i dag er jeg vel 15(?) dpo, mensen er 2 dager forsinket og alle graviditetstester i løpet av de siste dagene har vært negative.

Fikk baby i slutten av september (på keiserlig vis), mens kom tilbake 17 desember.

Syklus hittil har vært rimelig stabil, mensen har i år kommet på dag 24, 26, 27, og nå er jeg på dag 29!

Har vært mye uggen, og verk i korsrygg men det er vel det. Usj, liker ikke å ikke vite. Venting er generelt sett ikke min styrke.

Det er jo ikke helt aktuelt med ny graviditet kun 6mnd etter keisersnitt, men har vært hos lege og tatt ultralyd og alt ser bra ut.

Får bare vente videre…

Har noen her fått sent positiv test? Altså 2-3++ dager etter forventet mens?

8 dpo. Er dette er strek eller skygge? Jeg eier ikke streksyn og jeg ser noe her.. :bag:

6D5B612C-8868-4409-AA40-487356D24A98.jpeg

Hvilke graviditetstester anbefaler dere hvis man skal bestille en del før man begynner å prøve? :)

Hva gjør dere andre dpo-ere vedrørende kaffe i dpo-land? Jeg har kjørt 2 kopper max per dag og håper det er godt nok. Veldig vanskelig å skulle avstå helt …. :nailbiting:

Hva gjør dere andre dpo-ere vedrørende kaffe i dpo-land? Jeg har kjørt 2 kopper max per dag og håper det er godt nok. Veldig vanskelig å skulle avstå helt …. :nailbiting:
Tror jeg drikker 2 liter kaffe hver dag uansett☺️ Og et glass rødvin til maten ❤️ Hehe. Og snus❤️ Men nå tenker jeg at jeg lever kun 1 gang og jeg koser meg til jeg får positiv test:) skjønner de som vil være forsiktige. Men jeg tenker at det ikke er noe vits for meg.

Tror jeg drikker 2 liter kaffe hver dag uansett☺️ Og et glass rødvin til maten ❤️ Hehe. Og snus❤️ Men nå tenker jeg at jeg lever kun 1 gang og jeg koser meg til jeg får positiv test:) skjønner de som vil være forsiktige. Men jeg tenker at det ikke er noe vits for meg.

Ja, alle må ta sine egne valg. For min del er 2 kopper max-regelen til å leve med - men mindre enn det vil være utfordrende :dead:

Da er jeg endelig i DPO-land. Jeg har ventet en stund på det. Jeg har tatt letrozol og provera for å sette i gang syklusen min.
Jeg fikk positiv test på søndag (cd 16) og antar da at el var i går. Vi la inn aksjer torsdag, fredag, lørdag og mandag.
Men, jeg har en del symptomer allerede. Har veldig rare og ømme brystvorter. Jeg tisser hele tiden, blir andpusten av ingenting, føler meg generelt sliten og har vondt i hodet hele tiden. Kan dette være symptomer på eggløsning? Eller noe annet? Jeg er dpo 1 liksom, så om jeg er gravid så er det vel alt for tidlig for symptomer.

Da er jeg endelig i DPO-land. Jeg har ventet en stund på det. Jeg har tatt letrozol og provera for å sette i gang syklusen min.
Jeg fikk positiv test på søndag (cd 16) og antar da at el var i går. Vi la inn aksjer torsdag, fredag, lørdag og mandag.
Men, jeg har en del symptomer allerede. Har veldig rare og ømme brystvorter. Jeg tisser hele tiden, blir andpusten av ingenting, føler meg generelt sliten og har vondt i hodet hele tiden. Kan dette være symptomer på eggløsning? Eller noe annet? Jeg er dpo 1 liksom, så om jeg er gravid så er det vel alt for tidlig for symptomer.
Så deilig å endelig være i dpo land ❤ Håper ar det sitter for deg denne gangen!

Dette må nok være symotomer på eggløsning/hormoner rundt eggløsning.. Men siden du får så mye symptomer nå, så er det kaaanskje en indikasjon på at du får mye symptomer når spiren sitter :happy::happy:

I dag klarte jeg ikke la testen ligge :wacky: Fikk litt lyserosa på papiret i går sammen med verk i korsryggen så jeg tenkte at TR var på vei. Men i dag er det mindre rosa og verkinga er borte, så da tok jeg en test.
7 dpo i dag, så er jo for tidlig, men klarte ikke la være.

Back
Topp