Samme som meg da. Jeg hadde 21/2Temper ikke, men følger med på FF, EL test og EL smerter og EL var en plass mellom søndag 20/2 og tirsdag 22/2 etter alt å dømme - mest sannsynlig man/tirs heller enn søn
Prøve å teste kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som meg da. Jeg hadde 21/2Temper ikke, men følger med på FF, EL test og EL smerter og EL var en plass mellom søndag 20/2 og tirsdag 22/2 etter alt å dømme - mest sannsynlig man/tirs heller enn søn
Når kan du teste?? Venter i spenning
Samme som meg da. Jeg hadde 21/2
Prøve å teste kanskje?
Jeg skjønner at du vil venteEL på samme dag, ja! Da er det ikke lenge siden du fikk positiv! Tenkte jeg skulle prøve å være flink og vente med testing til nærmere ikm (og helst etter) som da er tirsdag/onsdag…. Har ikke vært en ideell pp, så prøver å ikke ha forventninger selv om kroppen fra helt tidlig etter EL har durt på med det som kan være symptomer. Hvilke symptomer merket du som fikk deg til å teste tidlig?
Jeg skjønner at du vil vente
jeg har rett og slett vært helt sikkert denne pp. Hatt murringer siden el, kaffen og snusen slutta og være det første jeg tenkte på bare 1 uke etter el, kvalmen kom på morran, trøtt, brystvortene mine ble hovne og kjempevonde….
Alt kom kjempetidlig. Før positiv test!!
Testa fra 6 dpo (tullehøna) ..
9dpo ble den positiv på CB digital tidlig test med pluss/minus tegn. (Ikke på tidlig strimmel)!
Så nå har jeg kjempe gode erfaringer med CB altså!
Gratulerer!!!!Jeg hadde ikke klart å vente!!
Her er min 9dpo.
Denne testen kan du teste opptil 6 dager før mens.
Vis vedlegget 378505
Nå blir jeg bare mer og mer spent på dine vegne!!Så flink du er som testet fra tidlig av uten å gå i kjelleren ved negativ før positiv! Det synes jeg er vanskelig, nemlig. Og så synes jeg det er vanskelig å være helt sikker, for husker ikke heeeeelt fra sist hvordan det var. Men symptomene du nevner, er i grunn de jeg merker også nå. Ikke pleid å være så «plaget» mellom EL og mens, såvidt jeg kan huske, men så har jeg vel ikke kjent etter så mye før heller. Jeg skal oppdatere når jeg har testet, håper å kunne melde positive nyheter og tar med meg det du skriver om CB
Nå blir jeg bare mer og mer spent på dine vegne!!
Du har jo symptomer virker det som!!
Jaaaa du må oppdatere altså!!
Jeg fikk forresten negativ på rfsu og make sure da jeg fikk positiv på CB digital -+
Jeg kan se en mysestrek altsåHar ikke prøvd denne pp, men de siste to dagene har jeg hatt flere symptomer: nattesvette (bruker å få det 2 dager før mens), mørkere farge på areola, ømme bryster, strekk og stikk i livmora, oppblåst. Fikk en magefølelse om at kanskje jeg er gravid 10 dpo idag, og testen er ikke overraskende negativ men samtidig føler jeg at jeg så en svaaak skygge?? Make sure 25 ml/U
Vis vedlegget 378625
Nesten kjipt at det ikke bare er øynene mine som spiller meg ett pussJeg kan se en mysestrek altså
Er såååå spent på deg og videre !!Her er hele brystet (begge) ømme, ikke bare bv… Begynte å ta Vitex for et par sykluser siden, og de skal jo hjelpe MOT ev pms-symptomer, men nå føles de ømmere enn vanlig … og uggen, hatt murringer/noen smerter nederst i magen jevnt siden el, trøtt og ikke lyst på kaffe og vin. Magen veksler mellom å være forstoppet og «overproduktiv» på morgenen. Så ikke lett å si, alt kan vel sikkert forklares på andre måter også. Interessant det der med tidligstrimler altså - de er visst ikke helt til å stole på nei, synes jeg å lese at flere har erfart …
Er såååå spent på deg og videre !!
skal du teste igjen i morgen?
Jeg er optimistisk. !Såååå hyggelig at du følger spent med men er jo langtfra så sikker som deg, da.
Ideelt tenker jeg å vente til ikm +1, altså torsdag om ikke jeg får «besøk» innen, men spørs jo om jeg holder så lenge
Jeg er optimistisk. !
Skjønner også godt om du ikke holder deg til da! Jeg tok første test 6dpo. Vet ikke hva jeg forventet