Dpo tråden! ❤

Jeg skulle ikke prøve denne gang.. Jeg er nå i første pp der vi ikke bryr oss om å ha sex rundt el uten prevensjon og jeg er utålmodig allerede. Blir gal av meg selv. Håper og gleder meg allerede til jeg skal teste osv. Jeg er mest sannsynlig 1dpo i morgen og ikke hatt oss siden mandag, så selv om det ikke er håp denne perioden lurer jeg hode mitt til å tro at det er jo en liiiiten sjans, at el kan ha vært før. Til tross for elslim og smerter i dag.. Alltså jeg er håpløs når det kommer til dette. Har to fra før og var lik hver pp med de. Tok sikkert 1000tester tilsammen.

4 dpo, ligger rett ut med covid og formen er ganske kjip etter å ha vært alene med syke barn noen dager også. Tenker å teste 8. mars / 8 dpo fordi jeg testa positivt 8.mars 2020 og det hadde vært ganske episk om det traff på nytt. Hadde positiv test 9DPO den gang, men testa ikke 8DPO, så vet ikke om det kunne slått ut positivt så tidlig da. Han kom før termin da, så det er liten fare for at han måtte delt bursdag :hilarious::angelic:

Samme som meg da. Jeg hadde 21/2:happy:
Prøve å teste kanskje?:woot::wideyed:

EL på samme dag, ja! :happy: Da er det ikke lenge siden du fikk positiv! :happy093Tenkte jeg skulle prøve å være flink og vente med testing til nærmere ikm (og helst etter) som da er tirsdag/onsdag…. Har ikke vært en ideell pp, så prøver å ikke ha forventninger selv om kroppen fra helt tidlig etter EL har durt på med det som kan være symptomer. Hvilke symptomer merket du som fikk deg til å teste tidlig?

EL på samme dag, ja! :happy: Da er det ikke lenge siden du fikk positiv! :happy093Tenkte jeg skulle prøve å være flink og vente med testing til nærmere ikm (og helst etter) som da er tirsdag/onsdag…. Har ikke vært en ideell pp, så prøver å ikke ha forventninger selv om kroppen fra helt tidlig etter EL har durt på med det som kan være symptomer. Hvilke symptomer merket du som fikk deg til å teste tidlig?
Jeg skjønner at du vil vente :happy:;)

jeg har rett og slett vært helt sikkert denne pp. Hatt murringer siden el, kaffen og snusen slutta og være det første jeg tenkte på bare 1 uke etter el, kvalmen kom på morran, trøtt, brystvortene mine ble hovne og kjempevonde….
Alt kom kjempetidlig. Før positiv test!!:wtf::hilarious:
Testa fra 6 dpo (tullehøna) .. :hilarious::hilarious:
9dpo ble den positiv på CB digital tidlig test med pluss/minus tegn. (Ikke på tidlig strimmel)!
Så nå har jeg kjempe gode erfaringer med CB altså!:woot:

Jeg skjønner at du vil vente :happy:;)

jeg har rett og slett vært helt sikkert denne pp. Hatt murringer siden el, kaffen og snusen slutta og være det første jeg tenkte på bare 1 uke etter el, kvalmen kom på morran, trøtt, brystvortene mine ble hovne og kjempevonde….
Alt kom kjempetidlig. Før positiv test!!:wtf::hilarious:
Testa fra 6 dpo (tullehøna) .. :hilarious::hilarious:
9dpo ble den positiv på CB digital tidlig test med pluss/minus tegn. (Ikke på tidlig strimmel)!
Så nå har jeg kjempe gode erfaringer med CB altså!:woot:

Så flink du er som testet fra tidlig av uten å gå i kjelleren ved negativ før positiv! :happy: Det synes jeg er vanskelig, nemlig. Og så synes jeg det er vanskelig å være helt sikker, for husker ikke heeeeelt fra sist hvordan det var. Men symptomene du nevner, er i grunn de jeg merker også nå. Ikke pleid å være så «plaget» mellom EL og mens, såvidt jeg kan huske, men så har jeg vel ikke kjent etter så mye før heller. Jeg skal oppdatere når jeg har testet, håper å kunne melde positive nyheter og tar med meg det du skriver om CB :smiley-angelic008 :smiley-ashamed008

6 dpo :nailbiting: Wæææ

Så flink du er som testet fra tidlig av uten å gå i kjelleren ved negativ før positiv! :happy: Det synes jeg er vanskelig, nemlig. Og så synes jeg det er vanskelig å være helt sikker, for husker ikke heeeeelt fra sist hvordan det var. Men symptomene du nevner, er i grunn de jeg merker også nå. Ikke pleid å være så «plaget» mellom EL og mens, såvidt jeg kan huske, men så har jeg vel ikke kjent etter så mye før heller. Jeg skal oppdatere når jeg har testet, håper å kunne melde positive nyheter og tar med meg det du skriver om CB :smiley-angelic008 :smiley-ashamed008
Nå blir jeg bare mer og mer spent på dine vegne!!:wideyed::happy::Heartred
Du har jo symptomer virker det som!!
Jaaaa du må oppdatere altså!!:love7:notworthy
Jeg fikk forresten negativ på rfsu og make sure da jeg fikk positiv på CB digital -+:Heartred

Nå blir jeg bare mer og mer spent på dine vegne!!:wideyed::happy::Heartred
Du har jo symptomer virker det som!!
Jaaaa du må oppdatere altså!!:love7:notworthy
Jeg fikk forresten negativ på rfsu og make sure da jeg fikk positiv på CB digital -+:Heartred

Her er hele brystet (begge) ømme, ikke bare bv… Begynte å ta Vitex for et par sykluser siden, og de skal jo hjelpe MOT ev pms-symptomer, men nå føles de ømmere enn vanlig … og uggen, hatt murringer/noen smerter nederst i magen jevnt siden el, trøtt og ikke lyst på kaffe og vin. Magen veksler mellom å være forstoppet og «overproduktiv» på morgenen. Så ikke lett å si, alt kan vel sikkert forklares på andre måter også. Interessant det der med tidligstrimler altså - de er visst ikke helt til å stole på nei, synes jeg å lese at flere har erfart … :confused:

Har ikke prøvd denne pp, men de siste to dagene har jeg hatt flere symptomer: nattesvette (bruker å få det 2 dager før mens), mørkere farge på areola, ømme bryster, strekk og stikk i livmora, oppblåst. Fikk en magefølelse om at kanskje jeg er gravid :p 10 dpo idag, og testen er ikke overraskende negativ :hilarious: men samtidig føler jeg at jeg så en svaaak skygge?? Make sure 25 ml/U
5E041D7D-0767-4C70-B785-C429CE47CF30.jpeg

Har ikke prøvd denne pp, men de siste to dagene har jeg hatt flere symptomer: nattesvette (bruker å få det 2 dager før mens), mørkere farge på areola, ømme bryster, strekk og stikk i livmora, oppblåst. Fikk en magefølelse om at kanskje jeg er gravid :p 10 dpo idag, og testen er ikke overraskende negativ :hilarious: men samtidig føler jeg at jeg så en svaaak skygge?? Make sure 25 ml/U
Vis vedlegget 378625
Jeg kan se en mysestrek altså :woot::smiley-angelic001

Her er hele brystet (begge) ømme, ikke bare bv… Begynte å ta Vitex for et par sykluser siden, og de skal jo hjelpe MOT ev pms-symptomer, men nå føles de ømmere enn vanlig … og uggen, hatt murringer/noen smerter nederst i magen jevnt siden el, trøtt og ikke lyst på kaffe og vin. Magen veksler mellom å være forstoppet og «overproduktiv» på morgenen. Så ikke lett å si, alt kan vel sikkert forklares på andre måter også. Interessant det der med tidligstrimler altså - de er visst ikke helt til å stole på nei, synes jeg å lese at flere har erfart … :confused:
Er såååå spent på deg og videre !!:wideyed::nailbiting::happy:

skal du teste igjen i morgen?:Heartred

Såååå hyggelig at du følger spent med :happy: men er jo langtfra så sikker som deg, da.

Ideelt tenker jeg å vente til ikm +1, altså torsdag om ikke jeg får «besøk» innen, men spørs jo om jeg holder så lenge :nailbiting:
Jeg er optimistisk. ! :happy:
Skjønner også godt om du ikke holder deg til da! Jeg tok første test 6dpo. Vet ikke hva jeg forventet :meh::hilarious:

Jeg er optimistisk. ! :happy:
Skjønner også godt om du ikke holder deg til da! Jeg tok første test 6dpo. Vet ikke hva jeg forventet :meh::hilarious:

Nei, men man er jo ikke rasjonell oppi dette. Din strategi ga jo nokså fort payoff, da! :happy: Nå murrer det og ordner, og jeg skifter mellom å være 100 % sikker på at det er mens på vei, til å tenke at jammen jeg bruker jo ikke å vondt før mens og det er litt tidlig, så kanskje, kanskje …. :wtf:

Var nok bare skygge på testen igår, idag er den blenda :p

30BCFEBD-E6C9-47DE-844B-2F69D05AC745.jpeg

Back
Topp