Dpo tråden! ❤

Så var jeg over i denne delen av ventetida igjen. Hadde testefri periode forrige gang for å roe ned stresset mitt litt men klarte ikke holde meg unna testing denne runden. 2 dpo i dag :dance008

Så var jeg over i denne delen av ventetida igjen. Hadde testefri periode forrige gang for å roe ned stresset mitt litt men klarte ikke holde meg unna testing denne runden. 2 dpo i dag :dance008

11 eller 13 DPO, 13 ifølge Flo.

tok en makesure vanlig test nå, dukket opp en strek. Blir spennende å sammenligne med i morgen. Strekene har vært ganske svake på de andre testene jeg har tatt. Så tror ikke helt på det enda, redd det kan være HCG i urinen enda, fra MA i mars.

Vedlegg

• 046E44EF-E760-44E6-BA2C-B544453933FF.jpeg
    046E44EF-E760-44E6-BA2C-B544453933FF.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 129
11 eller 13 DPO, 13 ifølge Flo.

tok en makesure vanlig test nå, dukket opp en strek. Blir spennende å sammenligne med i morgen. Strekene har vært ganske svake på de andre testene jeg har tatt. Så tror ikke helt på det enda, redd det kan være HCG i urinen enda, fra MA i mars.
Den der er jo kjempetydelig, kan umulig være igjen såpass med HCG siden mars:wideyed: Våger meg på å gratulere, jeg! :gen014

Da er vi likt og jeg kan skrive under på at det går veeeeeldig sakte :hilarious: Når skal du starte testinga?
Haha ja, baaare 3 dpoidag:sour: Hmm, har egentlig lyst å vente til ikm, for har blitt skuffet så mange ganger.. :( Har før testet ved 10-11 dpo,så om fristelsen blir for stor så blir det vel 11 dpo:shy: Men det er jo ikke før neste fredaaaag:arghh::hilarious:

Haha ja, baaare 3 dpoidag:sour: Hmm, har egentlig lyst å vente til ikm, for har blitt skuffet så mange ganger.. :( Har før testet ved 10-11 dpo,så om fristelsen blir for stor så blir det vel 11 dpo:shy: Men det er jo ikke før neste fredaaaag:arghh::hilarious:
Har samme mål selv. Har ofte testa tidlig fra 7 dpo og det fører med seg så innmari mye stress og bekymring. Så skal prøve å holde meg til forventa mens. Eller hvertfall så nærme det som mulig. Er lei av å stå å myse etter streker og lei av svake streker som er borte dagen etter osv. Drømmer om å klare å vente så lenge at jeg får en tydelig strek som er umulig å ta feil av :D

Har samme mål selv. Har ofte testa tidlig fra 7 dpo og det fører med seg så innmari mye stress og bekymring. Så skal prøve å holde meg til forventa mens. Eller hvertfall så nærme det som mulig. Er lei av å stå å myse etter streker og lei av svake streker som er borte dagen etter osv. Drømmer om å klare å vente så lenge at jeg får en tydelig strek som er umulig å ta feil av :D
Akuratt samme her! Orker ikke synsing,falsk test,kjemisk osv:sorry: Ja,tenk om det hadde vært vår tur nå:D:Heartred

Så enig! Jeg har så sen eggløsning og kort syklus at det må et mirakel til om det skal gå, tror jeg. Er 6DPO i dag, men bare 4 dager til IKM, så det skal godt gjøres for et fosteranlegg å få festa seg innenfor den korte tidsrammen(hadde jeg hatt normal syklus med 14 dager i DPO land hadde jeg jo vært 10DPO i dag liksom). Dessuten er jeg ekstremt premenstruell i går og i dag. Greier IKKE å stå i mot sjokolade og snop, er HELT desperat, og har kortere lunte enn Donald Duck...

9 dpo og så langt negativ test! Jeg kan være 8 dpo hvis jeg hadde EL to dager etter.

Jeg må smøre meg inn med tålmodighet…Det er nok for tidlig med testing enda. :hilarious:

7 dpo, tenker at jeg skal teste i løpet av helga! Ved forrige graviditeten fikk jeg svak strek 9 dpo og sterkere 11 dpo, så skal prøve rundt da denne gangen og.

4 dpo i dag.
Har ingen merkverdige symptomer enn så lenge, er jo så himla tidlig ennå :hilarious:

Meeeen, sant skal sies; har hatt litt kraftigere mensmurringer, støle lår og tisser i ett kjør i dag, selv om jeg ikke drukket no mer enn jeg vanligvis pleier. Men det er nok bare «fantom-symptomer»!

Ennå 4 dager til før jeg føler at jeg kan begynne teste:wacky:

Jeg vet jeg er uti DPOland nå, men usikker på hvor langt. Kan være så mye som 4, men jeg tror kanskje 2-3.
Utfloden holder på å gå fra vannete til lotion, har kjent noen stikninger i livmor (ligner på det jeg tror var ELsmerter de siste dagene) og var litt dårlig i magen tidligere i dag.
Men ja, som Babydrømmen87 sier over, er altfor tidlig til å kjenne noe ennå :hilarious:

Vedlegg

• A4B4D4E6-9399-47D0-A348-494D8F48144B.jpeg
    A4B4D4E6-9399-47D0-A348-494D8F48144B.jpeg
    761,7 KB · Visninger: 67
Last edited:
Back
Topp