Så utrolig morro Gratulerer så myeHåper dere alle har hatt en flott feiring igår Jeg våknet idag å tok test.. dpo 12.. Fikk en nydelig svak baby strek Vis vedlegget 381872
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig morro Gratulerer så myeHåper dere alle har hatt en flott feiring igår Jeg våknet idag å tok test.. dpo 12.. Fikk en nydelig svak baby strek Vis vedlegget 381872
Tusen takk Håper virkelig det er min tur denne gangenSå utrolig morro Gratulerer så mye
Ja nå må det være din tur Masse masse lykke tilTusen takk Håper virkelig det er min tur denne gangen
Den der er jo kjempetydelig, kan umulig være igjen såpass med HCG siden mars Våger meg på å gratulere, jeg!11 eller 13 DPO, 13 ifølge Flo.
tok en makesure vanlig test nå, dukket opp en strek. Blir spennende å sammenligne med i morgen. Strekene har vært ganske svake på de andre testene jeg har tatt. Så tror ikke helt på det enda, redd det kan være HCG i urinen enda, fra MA i mars.
Da er vi likt og jeg kan skrive under på at det går veeeeeldig sakte Når skal du starte testinga?2dpo i dag. Tiden går altfor sent
Haha ja, baaare 3 dpoidag Hmm, har egentlig lyst å vente til ikm, for har blitt skuffet så mange ganger.. Har før testet ved 10-11 dpo,så om fristelsen blir for stor så blir det vel 11 dpo Men det er jo ikke før neste fredaaaagDa er vi likt og jeg kan skrive under på at det går veeeeeldig sakte Når skal du starte testinga?
Har samme mål selv. Har ofte testa tidlig fra 7 dpo og det fører med seg så innmari mye stress og bekymring. Så skal prøve å holde meg til forventa mens. Eller hvertfall så nærme det som mulig. Er lei av å stå å myse etter streker og lei av svake streker som er borte dagen etter osv. Drømmer om å klare å vente så lenge at jeg får en tydelig strek som er umulig å ta feil avHaha ja, baaare 3 dpoidag Hmm, har egentlig lyst å vente til ikm, for har blitt skuffet så mange ganger.. Har før testet ved 10-11 dpo,så om fristelsen blir for stor så blir det vel 11 dpo Men det er jo ikke før neste fredaaaag
Akuratt samme her! Orker ikke synsing,falsk test,kjemisk osv Ja,tenk om det hadde vært vår tur nåHar samme mål selv. Har ofte testa tidlig fra 7 dpo og det fører med seg så innmari mye stress og bekymring. Så skal prøve å holde meg til forventa mens. Eller hvertfall så nærme det som mulig. Er lei av å stå å myse etter streker og lei av svake streker som er borte dagen etter osv. Drømmer om å klare å vente så lenge at jeg får en tydelig strek som er umulig å ta feil av
Så enig! Jeg har så sen eggløsning og kort syklus at det må et mirakel til om det skal gå, tror jeg. Er 6DPO i dag, men bare 4 dager til IKM, så det skal godt gjøres for et fosteranlegg å få festa seg innenfor den korte tidsrammen(hadde jeg hatt normal syklus med 14 dager i DPO land hadde jeg jo vært 10DPO i dag liksom). Dessuten er jeg ekstremt premenstruell i går og i dag. Greier IKKE å stå i mot sjokolade og snop, er HELT desperat, og har kortere lunte enn Donald Duck...Har samme mål selv. Har ofte testa tidlig fra 7 dpo og det fører med seg så innmari mye stress og bekymring. Så skal prøve å holde meg til forventa mens. Eller hvertfall så nærme det som mulig. Er lei av å stå å myse etter streker og lei av svake streker som er borte dagen etter osv. Drømmer om å klare å vente så lenge at jeg får en tydelig strek som er umulig å ta feil av
Da var det endelig min tur, ikke lenge etter degHåper dere alle har hatt en flott feiring igår Jeg våknet idag å tok test.. dpo 12.. Fikk en nydelig svak baby strek Vis vedlegget 381872
Fantastisk Gratulerer så mye! Gjerne stepp innom februar forumet, selvom du sikkert skal inn i marsDa var det endelig min tur, ikke lenge etter det