Okei, jeg skjønnerAlle gjør det jo forskjellig, og så lenge man legger inn aksjer så er jo sikkert ingenting galt.. Jeg bare er sååå lei av å ikke bli gravid, at jeg vil innhente litt erfaringer og måter å gjøre det på.. Jeg har tenkt at vi kanskje legger inn for mye aksjer, eller at det ikke får samla seg opp nok sædceller eller noe.. Vi prøver annenhver dag fra nå av, og ser om det gjør noe utslag
For det er slik at hvis han har dårlig sædceller så burde de spares i 1-2 dager før jeg "får dem" ?![]()
Ja tror det fins et vidt spekter av hvordan folk gjør det
Men i følge studier så blir bare det litt færre sædceller for hver gang samme dag, men nok til å bli gravid, og de blir ikke dårligere. Så flere ganger om dagen gir jo teknisk sett bare flere sjanser. Det er vel først hvis man har bevist at man har få eller dårlige sædceller at man burde "spare" i 1-2 dager ja 

Tror han ble litt fornærmet av at jeg antydet at han hadde dårlige sædceller
Barnslig.. Men herregud, kan det ikke bare sitte snart 

Vet også at 20 % får falsk negativ på dpo 12, og at hvis det jeg så i går (bittelitt lys rustfarget utflod i trusa, Ville ikke sett det om jeg ikke «inspiserte») var en festeblødning så var dette for tidlig å teste. Har ikke ikm før dpo 16 (mandag). Der får jeg igjen for å bryte prinsippet om å ikke teste før ikm, men hatt så mange symptomer denne runden at nysgjerrigheten tok overhånd! Puppene har vært helt hinsides ømme de to siste dagene, men nå synes jeg de føles litt mindre ømme - vet at det kan komme og gå. Så alt i alt er det vel greit å innstille seg på tr og heller teste ikm + 1 om hun ikke skulle dukke opp. Men vanskelig å ikke bli deppa av negativ tidligtest, synes jeg ….