Okei, jeg skjønner Alle gjør det jo forskjellig, og så lenge man legger inn aksjer så er jo sikkert ingenting galt.. Jeg bare er sååå lei av å ikke bli gravid, at jeg vil innhente litt erfaringer og måter å gjøre det på.. Jeg har tenkt at vi kanskje legger inn for mye aksjer, eller at det ikke får samla seg opp nok sædceller eller noe.. Vi prøver annenhver dag fra nå av, og ser om det gjør noe utslag
For det er slik at hvis han har dårlig sædceller så burde de spares i 1-2 dager før jeg "får dem" ?
Ja tror det fins et vidt spekter av hvordan folk gjør det Det skjønner jeg! Men det var en gang vi hadde sex denne PP og mannen innrømte at han hadde runka to ganger den dagen, og da måtte jo jeg finne ut om jeg fikk noe i det hele tatt Men i følge studier så blir bare det litt færre sædceller for hver gang samme dag, men nok til å bli gravid, og de blir ikke dårligere. Så flere ganger om dagen gir jo teknisk sett bare flere sjanser. Det er vel først hvis man har bevist at man har få eller dårlige sædceller at man burde "spare" i 1-2 dager ja