Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spenennde om det faktisk er en svak strek du ser! 8dpo er jo fortsatt tidlig. Lov å håpe spottingen var festeblødning og ikke tr! Krysser fingrene for deg8-9 dpo i dag. Tok en test nå i kveld men hadde bare samla urin i 2,5 time. Ser en svak antydning til noe men det kan liksågodt være skygge for den syns såvidt når jeg slår på strekesynet mitt. Dette var den siste tidligtesten jeg har tilgjengelig så i mårra må det bli vanlig test hvis ikke TR har dukka opp. Har spotta litt et par dager nå men plutselig har det stoppa opp.
10 dpo og mensmurringene/stikningene fortsetter, puppene er tunge og ømme og merkelig smak i munnnen samt småuggen og trøtt til tross for bra nattesøvn. Fortsetter dette så tror jeg kanskje at jeg får bryte mitt eget prinsipp og vente med testing til ikm + 1, og teste med tidligtest 12 dpo ….
Ja da er jeg enig, jeg som også helst ikke vil teste før IKM+1!
Ja, prinsippet er egentlig ikm + 1, eller «på indikasjon». Så er spørsmålet: når er indikasjonen sterk nok? Og når skal man gjøre tidligtesting? Vet jo at selv 12 dpo kan være for tidlig. Får ingen drahjelp av erfaringen fra første graviditet, da jeg ikke hadde graviditet på radaren i det hele tatt da, og testet først flere dager etter ikm med knallpositiv test. Så aner ikke tempoet jeg produserer hCG i, og det kan vel uansett variere fra svangerskap til svangerskap sånn sett. Husker lite av symptomene så tidlig også. Vesentlig oppside ved positiv test på tidligtesting, og reellt negativt er jo også greit, men nedside med eventuell falsk positiv eller kjemisk …
Haha prøv å ikke tenke for mye på det! Syns du har god grunn hvis dette fortsetter fremover nå. Tror 12DPO er bra nok for de fleste for å gå en god strek? Se hvordan du føler deg, om du fortsatt er usikker, kan du jo prøve å vente til IKM allikevel, men jeg syns 12DPO er lov altså
Jepp, det får bli planen Jæ*** overtenknkng altså!
Ja fy faen, den minste lille ting så tenker man så mye. Jeg har hatt litt vondt i livmor området siden søndag (6 DPO), har vært litt varierende mellom mageknip og murringer liksom. Så jeg håper jo det er noe som skjer der inne, men føler også det er for tidlig Men når en av mine beste venner nettopp fant ut at hun er gravid, så håper jeg jo litt ekstra at jeg er det også!
Hm, varierende mellom mageknip og murringer var egentlig en bra beskrivelse! Og fra 6 dpo rimer jo bra det, da …. Jeg har hatt verk/murring/stikninger siden sånn 3-4 dpo. Pleier ikke å ha det. Og så kom puppene de siste dagene, var vondt å småløpe ned trappa i dag for å levere småtten i barnehagen. Så man lurer jo …. Skal oppdatere her, og krysse fingrene for deg også
Nå fikk jeg sykt lyst på cola og chips kommer meg ikke på butikken, så får ta til takke med pepsi max og nachochipsFøler meg nesten gravid når jeg sitter her med bukseknappen åpen og spiser chips og drikker cola - følte ikke for å være sunn i dag nei Håper for oss begge! Skal prøve å oppdatere her jeg også, men er så mange tråder å forholde seg til
5dpo, og 'trykk' der nede - håper det betyr noe
Hei alle fine prøvere Nå er det 3-4 dager til eggløsning Jeg lurer på en ting.. Føler at det er overraskende mange som skriver at dem har lagt inn aksjer 1 gang dagen før eller samme dag som eggløsningen.. Men 1 gang... eller 2 ganger.. Er ikke det lite ? Hva gjør dere?
Vi legger inn aksjer 1 gang om dagen hele uka før og ett par dager etter eggløsning, av og til 2 ganger.. Er dette for mye? Jeg spør gjerne dumt, men jeg lurer på hva dere synes om dette ?
Det kan vel aldri bli for mye? kjør på det dere orkerHei alle fine prøvere Nå er det 3-4 dager til eggløsning Jeg lurer på en ting.. Føler at det er overraskende mange som skriver at dem har lagt inn aksjer 1 gang dagen før eller samme dag som eggløsningen.. Men 1 gang... eller 2 ganger.. Er ikke det lite ? Hva gjør dere?
Vi legger inn aksjer 1 gang om dagen hele uka før og ett par dager etter eggløsning, av og til 2 ganger.. Er dette for mye? Jeg spør gjerne dumt, men jeg lurer på hva dere synes om dette ?
Okei, jeg skjønner Alle gjør det jo forskjellig, og så lenge man legger inn aksjer så er jo sikkert ingenting galt.. Jeg bare er sååå lei av å ikke bli gravid, at jeg vil innhente litt erfaringer og måter å gjøre det på.. Jeg har tenkt at vi kanskje legger inn for mye aksjer, eller at det ikke får samla seg opp nok sædceller eller noe.. Vi prøver annenhver dag fra nå av, og ser om det gjør noe utslagDet er jo egentlig bare én gang som skal til, men så gjelder det å treffe da, og er vel derfor de anbefaler ca. annenhver dag.
Vi er ikke sånne som har sex så veldig ofte, og det varierer veldig. Denne PP ble det bare to som teller som aksjer, mest pga. mannen jobbet en del ekstra og sent.
Hvis det er det dere føler for, kjør på! Så lenge han ikke har dårlig sædkvalitet så blir det jo bare bedre sjanser