Dpo tråden! ❤

Hadde IKM på mandag, men mistenker at den er litt forsinka! Har ingen tro på graviditet :sorry: Har ingen symptomer på hverken TR eller Spire
Vet aldri før tr kommer ❤️ Om den kommer, så får vi håpe på neste pp :happy: Jeg har lite tro på denne pp'en selv.. Har IKM på fredag som kommer.. Fikk negativ test igår.. Tenkte å ta en ny test imorgen :happy:

Endelig er jeg og i dpo-land, i første prøveperiode! Herlighet så spennede:joyful:Fornuften sier jo at det kommer til å ta tid, men kjenner jeg bare må la håpet og gleden være der nå i starten Så får jeg heller justere det ned etterhvert. Det blir lange 10 dager i påventede av test!

Endelig er jeg og i dpo-land, i første prøveperiode! Herlighet så spennede:joyful:Fornuften sier jo at det kommer til å ta tid, men kjenner jeg bare må la håpet og gleden være der nå i starten Så får jeg heller justere det ned etterhvert. Det blir lange 10 dager i påventede av test!
Velkommen ❤️:happy::happy: Det er nok en bra tankegang! Her kan du ihvertfall blåse ut alle spørsmål og frustrasjon :woot:

Tror jeg er 2 DPO i dag, så da er jeg tilbake her :D Har kjent litt sånn pulserende stikk og mageknip følelse der nede i dag, håper det er fordi det skjer ting der inne allerede, men det er så tidlig at jeg prøver å få tankene over på andre ting :joyful:

10dpo idag. Ikke turt å teste, for jeg kjenner de samme murringene som alltid før TR. Får nok mensen lørdag regner jeg med. Får heller teste da om ikke. Men orker ikke skuffelsen av blenda test:arghh:

Tror jeg er 2 DPO i dag, så da er jeg tilbake her :D Har kjent litt sånn pulserende stikk og mageknip følelse der nede i dag, håper det er fordi det skjer ting der inne allerede, men det er så tidlig at jeg prøver å få tankene over på andre ting :joyful:

4 dpo her (tror jeg) og «mensverk» og puppestikking på gang…. Det er vel også for tidlig for å kjenne noe, og mest sannsynlig bare sånt kroppen gjør av og til, så bare å få tankene over på noe annet, ja! Men tok en eggløsningstest fordi dette kan likne på el smerter (jeg er ikke så god til å differensiere smerter), men den var så negativ den kan bli, så har iallefall ikke bare misset el. Vent og se og prøv å ikke tenke :wacky:

Det stemte det :D
Screenshot_20220428-060933_FF App.jpg

6 dpo og 10 dager til ikm …. Føles som en evighet, ja! :dead: Umulig å ikke legge merke til endringer i kroppen, som selvfølgelig er umulig å skille fra «normalen». Har lært at kroppen har det litt ulikt i lutealfasene, ikke noe klart mønster fra gang til gang. Så oppblåstheten, mageverket, litt ømme pupper nå … umulig å tolke!

Dpo 11, har testet hver morgen i flere dager men alle er negative..Har ømme bryster og smerter i høyre side:)

Den eneste jeg føler ikke var pga. noe annet var flere timer med en døll smerte rundt livmor. Tviler det var pga. noe mat jeg spiste eller noe. Men resten kan egentlig lett forklares!

Jeg har hatt noe livmorgreier a la mensverk/murringer/døll smerte siden like etter el (dpo 9 i dag). Tok en el test etter el for å sjekke om jeg hadde misset og det kunne være el smerter, men det var det ikke. Har prøvd å bortforklare det med fordøyelse og alt mulig, men det passer ikke helt. Hmmmm …..

Jeg har hatt noe livmorgreier a la mensverk/murringer/døll smerte siden like etter el (dpo 9 i dag). Tok en el test etter el for å sjekke om jeg hadde misset og det kunne være el smerter, men det var det ikke. Har prøvd å bortforklare det med fordøyelse og alt mulig, men det passer ikke helt. Hmmmm …..

Æææ, krysser fingrene for oss! :nailbiting:

Jeg er 4-5 DPO i dag, men plutselig hadde jeg litt blod og slim som kom på papiret når jeg gikk på do. Slim kan være sperm da vi hadde sex i går, men var ganske gjennomsiktig egentlig :bored: Er vel ikke festeblødning så tidlig? Fikk aldri skikkelige positive el tester, men brukte de billige fra Normal som er rævva :shifty: Aldri hatt spotting mellom EL og mens før og heller ikke sist jeg ble gravid så skjønner ikke hva dette er for noe :sorry:

3 dpo :woot: :clock
Kviser og litt små-ømme pupper .. energinivået er på topp, så bruker det for alt det er verdt før den blir grøftekjørt forhåpentligvis om noen uker :rolleyes:

Back
Topp