Dpo tråden! ❤

Ja ikke sant! Jeg stoler egentlig på testene, og 'kjenner' meg ikke gravid, men allikevel tenker jeg sånn at egget kan ha festet seg 12 DPO, og RFSU strimlene bare er treige :hilarious: Hadde vært et fint plaster på såret! Vil bare ha et ordentlig svar fra kroppen.

Haha, kjenner meg såå godt igjen i det! Akkurat samme tanke jeg har, men når TR kommer så er det siste bekreftelsen:hilarious:

Har ingen tester!! Er på cd 30 og 16 dpo ❤️ Pleier å ha 28 dagers syklus. Også er det påskestengt. :) bare å vente til lørdag da❤️ Tok en test da jeg trodde jeg var 12 dpo da var den negativ så tenkte da at løpet var kjørt. Så nå får vi bare vente da❤️ Enten så kommer tr iløpet av morgen eller i dag, eller så har egget festet seg veldig sent. Sist jeg ble gravid fikk jeg POS 9 dpo. Ingen syntomer på noe som helst heller. Så ja. :p

Screenshot_20220414-132515_FF App.jpg

Endelig et klart tegn! Regner med TR innen i morgen.

Jeg har så lyst til å teste! Men jeg er på fjellet, uten tester og uten butikk i nærheten.
Er 10 dpo nå. Har en del murringer i magen, trykk nederst i magen. Men det kan like gjerne være tr som er på vei. Hadde litt rar utflod i stad, som var mørkere og mer brun enn den jeg har til vanlig. Jeg vil helst teste nå, men må pent vente til mandag…

1 dpo da, tror jeg. Så begynner ventinga. Den lange ventinga. :yuck: Heldigvis er vi på påskeferie til søndag, så er det hjemreise, besøkrunder hos de som har savnet lillefrøken, etc. Tiden blir nok å flyve. :joyful:

Noen som har opplevd å begynne å blø 7dpo? :/ Det er bare andre syklusen min etter fødsel I januar 21, så kan være derfor den tuller seg.... er på cd 35, og hadde positiv eltest på cd 28. Plus en pitteliten blødning cd26, men denne i dag var større.

Noen som har opplevd å begynne å blø 7dpo? :/ Det er bare andre syklusen min etter fødsel I januar 21, så kan være derfor den tuller seg.... er på cd 35, og hadde positiv eltest på cd 28. Plus en pitteliten blødning cd26, men denne i dag var større.
Det kan jo være festeblødning?

Enn om det sitter denne gangen. Self var jeg uheldig i mars og mistet. Startet tr uken men en dag over er d lov og håpe at den vil sitt??? Self har ta noen tester før forventet mens men tror ikke hcg nivå er så sterk at d slår inn. Altså jeg skulle ha mens den 16 mars fikk ikke pos test før mandag 20 mistet ettermiddagen etter. Da var jeg 34 dager nå håååper jeg den sitter(ikke fått mens kvisa mi og ryggen pupper er øm og rar)

Sist mnd og denne mnd har vært helt merkelig for min del. Får alltid grusomt vondt i brystene etter EL sist så var det bitte litt. Denne mnd har jeg ikke hatt en eneste antydning. Noen flere som kan ha det sånn?

Sist mnd og denne mnd har vært helt merkelig for min del. Får alltid grusomt vondt i brystene etter EL sist så var det bitte litt. Denne mnd har jeg ikke hatt en eneste antydning. Noen flere som kan ha det sånn?
Jeg har ikke hatt det slik. Men kjenner nipplene er litt rare denne pp.. Annenhver dag så er dem ømme og stive.. Prøver å tenke at det ikke er noe symtom, men håper jo seff :happy: Hvilken dpo dag er du nå ? ❤️

Regner man dpo fra første dag med maks i monitor, eller andre? Hadde sterkest resultat på strimmel lørdag, men vet ikke om det var rett før eller rett etter (om el var dagtid eller natt). Monitor viste maks lør og søn, men ingen stripe på strimmel på søndag nesten.

Masse murringer nå, pleier ikke ha det.

MenEn kom ikke i dag heller ahhhh jett om jeg skal dra i nom apotek i morgen og kjøpe test eller ring jm og si hallo la oss ta blodprøvenormalt er jeg 26 syklus kan komme 27 Nå er straks o dag 29

MenEn kom ikke i dag heller ahhhh jett om jeg skal dra i nom apotek i morgen og kjøpe test eller ring jm og si hallo la oss ta blodprøvenormalt er jeg 26 syklus kan komme 27 Nå er straks o dag 29
Syklusen kan jo være litt unormal etter kjemisk/tidlig SA. :)

Jeg har ikke hatt det slik. Men kjenner nipplene er litt rare denne pp.. Annenhver dag så er dem ømme og stive.. Prøver å tenke at det ikke er noe symtom, men håper jo seff :happy: Hvilken dpo dag er du nå ? ❤️
Hadde IKM på mandag, men mistenker at den er litt forsinka! Har ingen tro på graviditet :sorry: Har ingen symptomer på hverken TR eller Spire

Back
Topp