Dpo tråden! ❤

Jeg lurer på en ting.. Elsker å spørre spørsmål jeg :pompus::playful:! Jeg har fått noen slike stikinger, men ikke den som kommer på hver sin side inni (ved lysken eller lovmor) har fått den før, og den føles anderledes, men denne stikkingen er inni selve fiffi, altså langt inni, men fortsatt ikke livmor inni.. som en nål.. var bare 2 sekunder max.. Herregud, veldig dårlig forklart dette.. Men er det noen som har opplevd dette ?

Jeg lurer på en ting.. Elsker å spørre spørsmål jeg :pompus::playful:! Jeg har fått noen slike stikinger, men ikke den som kommer på hver sin side inni (ved lysken eller lovmor) har fått den før, og den føles anderledes, men denne stikkingen er inni selve fiffi, altså langt inni, men fortsatt ikke livmor inni.. som en nål.. var bare 2 sekunder max.. Herregud, veldig dårlig forklart dette.. Men er det noen som har opplevd dette ?

Jeg hadde dette ofte da jeg gikk gravid med de to første. Var riktig nok en del lengre ut i svangerskapet da, så usikkert om det er det samme :rolleyes: men d kjentes i allefall ut som ei nål oppi fiffi ja. Kalte det for musepine :p

Jeg hadde dette ofte da jeg gikk gravid med de to første. Var riktig nok en del lengre ut i svangerskapet da, så usikkert om det er det samme :rolleyes: men d kjentes i allefall ut som ei nål oppi fiffi ja. Kalte det for musepine :p
Okei :woot::woot: Musepine! Det skal jeg begynne å bruke :pompus: Takk for svar!

Ja det har jeg hatt hver gang jeg har vært gravid fra start til slutt

Ja det har jeg hatt hver gang jeg har vært gravid fra start til slutt
Okei... Jøss... jeg er på dpo 1, så tviler på at jeg er gravid nå, men da er det antageligvis noen hormonelt, også får noen det på forskjellige tidspunkt.. :bookworm::hungover: Har fått det hver gang jeg er i dpo land..

Blir spennende å se hva som skjer hos deg da :D Her er det såvidt bittelitt spot med såvidt litt svak antydning til beige farge på. Jeg holdt på sånn med lys spotting til og fra sist graviditet så håper jo at det er det som er grunnen nå også, for som nevnt spotter jeg ikke på denne måten før mens. TR starter alltid med blod direkte og varer 3-4 dager.

Snakka litt med mannen om dette med at det drøyer å bli gravid, og vi ble enige om å prøve frem til sommerferien, og har det ikke klaffa til det så kontakter vi legen for å sjekke hva som er grunnen. Jeg vet jeg kan bli gravid for var jo gravid før jul.

Da er det både vondt og blør her, så «avviksdøgnet» var nok helt uten betydning. Bedre lykke neste gang til meg, og fortsatt spennende for deg :)

Ingen som har IKM i uke 18 og vil lage tråd :angelic:

Må bare spørre dere. Hadde en SA 14.02, hatt mensen en gang etter. Er det mulig at det enda sitter igjen hcg eller kan jeg være gravid på nytt? Øverste test er tatt 19.03, nederste nå nettopp på litt utvannet urin :anyone

Vedlegg

• 402576A8-390D-4852-8559-153BB2C6D478.jpeg
    402576A8-390D-4852-8559-153BB2C6D478.jpeg
    650,4 KB · Visninger: 110
  • 12A1686D-5931-4B6E-8E06-8E3C8F55D348.jpeg
    12A1686D-5931-4B6E-8E06-8E3C8F55D348.jpeg
    512,4 KB · Visninger: 111
Da er det både vondt og blør her, så «avviksdøgnet» var nok helt uten betydning. Bedre lykke neste gang til meg, og fortsatt spennende for deg :)
Lykke til neste pp :Heartred Her er det fortsatt lys spot så lever i spenning :happy:

Må bare spørre dere. Hadde en SA 14.02, hatt mensen en gang etter. Er det mulig at det enda sitter igjen hcg eller kan jeg være gravid på nytt? Øverste test er tatt 19.03, nederste nå nettopp på litt utvannet urin :anyone
Hei søt deg! ❤️ Såå synd å høre om din SA! Følger med deg, det er ikke en koslig tid. Jeg hadde SA i oktober, og hcg nivået mitt sank ikke før halveis uti november.. Så svaret mitt er ja.. Om du vil finne ut om hcg nivået øket eller synker så må du ta blodprøve 2 ganger hos legen med 1 uke mellomrom.. Eller bare vente ett par uker også ta en ny test.. Jeg vet det er dustete beskjed å få.. Jeg også hatet det.. Ville bare komme igang med syklusen og få ny eggløsning osv osv.. Men det tar dessverre litt tid før kroppen kommer tilbake til seg selv.. jeg fikk vell og merke eggløsning i desember.. så såååå lang tid gikk det ikke "kan man jo si" selvom det føltes lang tid når man står midt oppi det.. Jeg håper dette var litt til hjelp ? ❤️

Så kom TR med et brak. Har igrunn venta på det etter denne rare runden. Da satser vi på normale sykluser fremover og 2023 baby istedenfor :smiley-angelic001

Hei søt deg! ❤️ Såå synd å høre om din SA! Følger med deg, det er ikke en koslig tid. Jeg hadde SA i oktober, og hcg nivået mitt sank ikke før halveis uti november.. Så svaret mitt er ja.. Om du vil finne ut om hcg nivået øket eller synker så må du ta blodprøve 2 ganger hos legen med 1 uke mellomrom.. Eller bare vente ett par uker også ta en ny test.. Jeg vet det er dustete beskjed å få.. Jeg også hatet det.. Ville bare komme igang med syklusen og få ny eggløsning osv osv.. Men det tar dessverre litt tid før kroppen kommer tilbake til seg selv.. jeg fikk vell og merke eggløsning i desember.. så såååå lang tid gikk det ikke "kan man jo si" selvom det føltes lang tid når man står midt oppi det.. Jeg håper dette var litt til hjelp ? ❤️
Hei ❤️ Takk for svar ☺️ Synd å høre om din SA også… Er du blitt gravid på nytt? Jeg har faktisk hatt normal syklus etterpå, fikk EL 14 dager etter jeg sluttet å blø, TR kom to uker etter. Men denne gang har jeg ikke testet etter EL så vet ikke helt når den var. Har også hatt helt negativ g-test etter SA, men usikker på om streken er reell eller om det er skygge.. var ikke like sterk i dag. Får se igjen om noen dager. Absolutt, tusen takk ❤️

Hei ❤️ Takk for svar ☺️ Synd å høre om din SA også… Er du blitt gravid på nytt? Jeg har faktisk hatt normal syklus etterpå, fikk EL 14 dager etter jeg sluttet å blø, TR kom to uker etter. Men denne gang har jeg ikke testet etter EL så vet ikke helt når den var. Har også hatt helt negativ g-test etter SA, men usikker på om streken er reell eller om det er skygge.. var ikke like sterk i dag. Får se igjen om noen dager. Absolutt, tusen takk ❤️
Er ikke gravid, prøver enda ❤️ Takk! .. Okei, da misforstod jeg situasjonen din.. Det blir veldig spennende å se på neste test du tar.. Har du bestemt deg når det blir ? :happy:

Hver dag når jeg våkner og skal sette meg på toalettet så tenker jeg "skal jeg ta en test" "nei det er ikke noe vits" "Men tenk hvis det vises" ... Såå.. Jeg har klart å holde meg unna test. Ikke har jeg testet etter el denne pp heller, så 100% sikker på når eggløsning var er jeg ikke.. Men ut fra appen min og når jeg fikk slim så er jeg DPO 5-6.. :happy::happy:

Hvordan er det med dere ?? ❤️ Klare for litt ferie tid til å sitte å tenke og analysere symtomer :pompus::playful:.. Det er jeg ihvertfall.. Har ømme nippler og er trøtt..

Jeg er nå 16 DPO og fortsatt ingen TR :shifty:
Negative tester i går og 12 DPO.
Tempen gikk ned med 0.2 i dag, så det er mulig TR endelig er på vei snart.

Jeg er nå 16 DPO og fortsatt ingen TR :shifty:
Negative tester i går og 12 DPO.
Tempen gikk ned med 0.2 i dag, så det er mulig TR endelig er på vei snart.

Det er så kjedelig å gå å vente på TR når man egentlig føler seg sikker på det ikke gikk, men håpet er der bitte litt likevel frem til TR kommer! Er iallfall sånn hos meg. Håper TR kommer snart (viss den skal komme) så du får begynt på ny pp❤️

Det er så kjedelig å gå å vente på TR når man egentlig føler seg sikker på det ikke gikk, men håpet er der bitte litt likevel frem til TR kommer! Er iallfall sånn hos meg. Håper TR kommer snart (viss den skal komme) så du får begynt på ny pp❤️

Ja ikke sant! Jeg stoler egentlig på testene, og 'kjenner' meg ikke gravid, men allikevel tenker jeg sånn at egget kan ha festet seg 12 DPO, og RFSU strimlene bare er treige :hilarious: Hadde vært et fint plaster på såret! Vil bare ha et ordentlig svar fra kroppen.

Back
Topp