Da er jeg i DPO 1-2 da begynner det Hvordan går det med dere ? Noen merkverdige symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er jeg i DPO 1-2 da begynner det Hvordan går det med dere ? Noen merkverdige symptomer?
Enda litt tidlig, håper positiv test kommer snart Jeg testet ikke før dpo 15 sist jeg var gravid, (SA), nå tester jeg jo fra dpo 7 og utover.. hehe.. Lurer litt på hva egentlig er der mest vanligste å få positiv.. krysser fingrene for deg da9 DPO her nå. Det jeg hadde av "symptomer", har forsvunnet. Bortsett fra konstante menssmerter og såre brystvorter. Men tror bare det er at tanta kommer etterhvert. Føles hvertfall som om TR er rett rundt hjørnet. Tok en test på morran i dag, men den var blendahvit. Så tror ikke det blir noe mer testing denne PP. Med mindre TR ikke kommer.
Det befruktede egget kan vel feste seg fra 5-8 (evt så sent som 10) dpo, så det er jo veldig ulikt når man kan fange opp hcg på testene. Men etter noen runder her på forumet er mitt uvitenskapelige inntrykk at mange får svakere streker etc fra ca 9-10 dpo, noen så tidlig som 7 dpo. Jeg prøver å vente i det lengste med å teste, helt opp mot IKM. Litt fordi jeg synes det er så kjipt hvis noe fester seg, blir fanget opp på tidligstrimmel og så løsner igjen og forsvinner med en mens. Da blir det liksom et tap, ikke bare en kjip opplevelse med at "mensen" kom denne gangen og- hvis det gir mening? Jeg har nevnt det før, men ikke i denne tråden, så jeg gjentar meg selv (sorry for dere som kanskje har lest dette noen ganger før nå). Er sikker på at jeg hadde festeblødning i forrige pp, men så kom mensen en dag for tidlig. De eneste to andre gangene det har skjedd meg er måneden før førstemann satt, og den runden der hun faktisk satte. Utover de to, nå tre, gangene har jeg aldri hatt noen mellomblødning etc. Det gjør meg forsiktig håpefull for denne ppEnda litt tidlig, håper positiv test kommer snart Jeg testet ikke før dpo 15 sist jeg var gravid, (SA), nå tester jeg jo fra dpo 7 og utover.. hehe.. Lurer litt på hva egentlig er der mest vanligste å få positiv.. krysser fingrene for deg da
Hei, denne ser jo positiv ut den Gratulerer!13 dpo i dag. Ikm i morgen/søndag. Tok en test nå, men er så usikker. Vil noen hjelpe meg å tyde?
Spennende, gjerne send bilde av test, hvis du ønsker våres trente øyer til å ta en vurdering8 DPO i dag, tok en test i går, og i dag som den testetøsen jeg er. Og om det virkelig var antydning til strek, eller skyggestrek vet jeg ikke.
men er så forferdelig utålmodig! Skal ta en ny test i morgen eller litt stikking i eggstokk, men ingen andre symptomer. Denne vente tiden er grusom
Spennende da! Kan jo være tidlige tegn, eller så er det hormoner som svinger igjennom kroppen din og spiller deg ett pussJeg er 5 dpo i dag. Har hatt så rare pupper etter el. Jeg får som regel smerter i brystvortene rundt el, spesielt når jeg har tatt letrozol. Men denne gangen har det ikke gitt seg. Jeg er litt øm, og det stikker en del i brystene.
Er det noen som har opplevd lignende? Det er jo veldig tidlig med symptomer på ev. graviditet. Hva annet kan det være?