Dpo tråden! ❤

Da er jeg i DPO 1-2 ❤️ da begynner det :pompus: Hvordan går det med dere ? Noen merkverdige symptomer?

Yay! :happy: 14 DPO her, har ikke hatt noen spesielle symptomer syns jeg. Tempen har ikke stupt ennå, men forbereder meg på at TR kan komme på onsdag - håper jo at den ikke gjør det da :joyful:

Last edited:
Da er jeg i DPO 1-2 ❤️ da begynner det :pompus: Hvordan går det med dere ? Noen merkverdige symptomer?

9 DPO her nå. Det jeg hadde av "symptomer", har forsvunnet. Bortsett fra konstante menssmerter og såre brystvorter. Men tror bare det er at tanta kommer etterhvert. Føles hvertfall som om TR er rett rundt hjørnet. Tok en test på morran i dag, men den var blendahvit. Så tror ikke det blir noe mer testing denne PP. Med mindre TR ikke kommer.

9 DPO her nå. Det jeg hadde av "symptomer", har forsvunnet. Bortsett fra konstante menssmerter og såre brystvorter. Men tror bare det er at tanta kommer etterhvert. Føles hvertfall som om TR er rett rundt hjørnet. Tok en test på morran i dag, men den var blendahvit. Så tror ikke det blir noe mer testing denne PP. Med mindre TR ikke kommer.
Enda litt tidlig, håper positiv test kommer snart Jeg testet ikke før dpo 15 sist jeg var gravid, (SA), nå tester jeg jo fra dpo 7 og utover.. hehe.. Lurer litt på hva egentlig er der mest vanligste å få positiv..:pompus: krysser fingrene for deg da ❤️

Enda litt tidlig, håper positiv test kommer snart Jeg testet ikke før dpo 15 sist jeg var gravid, (SA), nå tester jeg jo fra dpo 7 og utover.. hehe.. Lurer litt på hva egentlig er der mest vanligste å få positiv..:pompus: krysser fingrene for deg da ❤️
Det befruktede egget kan vel feste seg fra 5-8 (evt så sent som 10) dpo, så det er jo veldig ulikt når man kan fange opp hcg på testene. Men etter noen runder her på forumet er mitt uvitenskapelige inntrykk at mange får svakere streker etc fra ca 9-10 dpo, noen så tidlig som 7 dpo. Jeg prøver å vente i det lengste med å teste, helt opp mot IKM. Litt fordi jeg synes det er så kjipt hvis noe fester seg, blir fanget opp på tidligstrimmel og så løsner igjen og forsvinner med en mens. Da blir det liksom et tap, ikke bare en kjip opplevelse med at "mensen" kom denne gangen og- hvis det gir mening? Jeg har nevnt det før, men ikke i denne tråden, så jeg gjentar meg selv (sorry for dere som kanskje har lest dette noen ganger før nå). Er sikker på at jeg hadde festeblødning i forrige pp, men så kom mensen en dag for tidlig. De eneste to andre gangene det har skjedd meg er måneden før førstemann satt, og den runden der hun faktisk satte. Utover de to, nå tre, gangene har jeg aldri hatt noen mellomblødning etc. Det gjør meg forsiktig håpefull for denne pp :dummy::dummy1::happy:

Dpo 16/cd 1, tr har nettopp meldt sin ankomst, helt prresis. Men også helt uten smerter, det er uvanlig! Kroppen har vært veldig rar i dpo-land denne gangen, så det føles nesten litt leit. Jeg har ikke opplevd før at puppene har vært no-touch-ømme, og blodårene har blitt tydeligere sånn helt uten noe mer … Konklusjon: Kroppen kan finne på mye rart! :wtf:

9 dpo , tenker ta en test i morgen tidlig, 10dpo men har INGEN tro på det… må bare ta en for sikkerhets skyld, skal bestille letrozol på nettapotek for å ha klar til mensen kommer.

2 dpo troooor jeg! Tok en ny EL/test i dag og den var negativ gitt. Mtp symptomene og at det stoppet ca dagen etter de krampene/stikkene i magen så tipper jeg EL har vært. Fikk også ganske sterk test, så jeg kan ha mistet LH-toppen. Vi får se i dagene fremover hva som skjer da. :nailbiting:

Jeg fikk strek da jeg testet 10 dpo, i går, men hadde jo ingen tro på det..: tør ikke helt tro der enda, må ta en ny i morgen, da er jeg 12 dpo, for å se om den enda er der :woot:

Vedlegg

• 9E79A507-2A56-414D-9F2C-9CAE98D2DDF3.jpeg
    9E79A507-2A56-414D-9F2C-9CAE98D2DDF3.jpeg
    675,5 KB · Visninger: 167
Dpo 6-7 idag ❤️ :happy: Kjenner ingenting, annet enn at idag har jeg veldig vondt i den ene puppen.. Ikke heletiden, bare når jeg puster dypt inn og strekker på skuldrene og armen.. :bag: Rart.. Noen hatt det før ?

13 dpo i dag. Ikm i morgen/søndag. Tok en test nå, men er så usikker. Vil noen hjelpe meg å tyde?

Vedlegg

• 16524332701666075706231326143951.jpg
    16524332701666075706231326143951.jpg
    1,1 MB · Visninger: 142
8 DPO i dag, tok en test i går, og i dag som den testetøsen jeg er. Og om det virkelig var antydning til strek, eller skyggestrek vet jeg ikke.

men er så forferdelig utålmodig! Skal ta en ny test i morgen :D eller litt stikking i eggstokk, men ingen andre symptomer. Denne vente tiden er grusom

8 DPO i dag, tok en test i går, og i dag som den testetøsen jeg er. Og om det virkelig var antydning til strek, eller skyggestrek vet jeg ikke.

men er så forferdelig utålmodig! Skal ta en ny test i morgen :D eller litt stikking i eggstokk, men ingen andre symptomer. Denne vente tiden er grusom
Spennende, gjerne send bilde av test, hvis du ønsker våres trente øyer til å ta en vurdering :woot::woot:

Jeg er 5 dpo i dag. Har hatt så rare pupper etter el. Jeg får som regel smerter i brystvortene rundt el, spesielt når jeg har tatt letrozol. Men denne gangen har det ikke gitt seg. Jeg er litt øm, og det stikker en del i brystene.
Er det noen som har opplevd lignende? Det er jo veldig tidlig med symptomer på ev. graviditet. Hva annet kan det være?

Jeg er 5 dpo i dag. Har hatt så rare pupper etter el. Jeg får som regel smerter i brystvortene rundt el, spesielt når jeg har tatt letrozol. Men denne gangen har det ikke gitt seg. Jeg er litt øm, og det stikker en del i brystene.
Er det noen som har opplevd lignende? Det er jo veldig tidlig med symptomer på ev. graviditet. Hva annet kan det være?
Spennende da! Kan jo være tidlige tegn, eller så er det hormoner som svinger igjennom kroppen din og spiller deg ett puss ❤️

2 dpo etter ivf start . har fortsatt hcg i kroppen etter trigger shot, så jeg tester for å se om jeg kan få negative tester snart :) håper de blir positive igjen etterpå :)

Back
Topp