Enn så lenge negativ test. Forventet nesten det, fortsatt tidlig! Hyttetur i helgen, så da blir det ikke noe mer testing før mandagSpennende! Lykke til og hold oss oppdatert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enn så lenge negativ test. Forventet nesten det, fortsatt tidlig! Hyttetur i helgen, så da blir det ikke noe mer testing før mandagSpennende! Lykke til og hold oss oppdatert
Fortsatt tidlig som du skriver, så negativ test har ikke noe å si nå Jeg har testet litt med strimler fra Normal, men de har så klart vært negative. Alt for tidlig enda. Skal ta en tidligtest på lørdag, men tror uansett det er litt tidlig da også..Enn så lenge negativ test. Forventet nesten det, fortsatt tidlig! Hyttetur i helgen, så da blir det ikke noe mer testing før mandag
Når har du IKM?Fortsatt tidlig som du skriver, så negativ test har ikke noe å si nå Jeg har testet litt med strimler fra Normal, men de har så klart vært negative. Alt for tidlig enda. Skal ta en tidligtest på lørdag, men tror uansett det er litt tidlig da også..
Litt vanskelig å vite, grunnet SA i juni. I følge flo appen skal den komme i dag, men hadde nok el seinere enn normalt, så tipper ikke før om 1 uke ca…Alt er veldig usikkert, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet å se.Når har du IKM?
Ja, den ser jeg. Vanskelig å si da.Litt vanskelig å vite, grunnet SA i juni. I følge flo appen skal den komme i dag, men hadde nok el seinere enn normalt, så tipper ikke før om 1 uke ca…Alt er veldig usikkert, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet å se.
Ikke noe vits å miste håpet enda Hørt om mange som tester positivt seinere enn det. Jeg har troa! Jeg drømte veldig i natt, men husker ikke hva..10 dpo i dag og tester blenda. Vet ikke helt om jeg tør å håpe. Drømmer helt vanvittig rare drømmer nå og det tror jeg er nytt. Er det noen som har livlige drømmer i dpo- land og vil dele?
Jeg er ingen ekspert, men tror 1 DPO er i morgen for degJeg fikk "maksimal" på monitoren i dag, og så leste jeg et sted at EL er 24-36 timer etter positiv EL-test. Men skjønner ikke helt hvilken dag jeg da skal regne som 1 DPO. Blir det på tirsdag da, eller?
Lykke til dere som er i DPO-land nå, krysser fingrene for positive tester
Om du har positiv el test i dag, så er el i morgen ca og 1 dpo på tirsdagJeg fikk "maksimal" på monitoren i dag, og så leste jeg et sted at EL er 24-36 timer etter positiv EL-test. Men skjønner ikke helt hvilken dag jeg da skal regne som 1 DPO. Blir det på tirsdag da, eller?
Lykke til dere som er i DPO-land nå, krysser fingrene for positive tester
Da håper jeg det har holdt med aksjer, selv om det ble lite av det, hehh. Men la inn aksjer onsdag, natt til i dag og nå i kveldOm du har positiv el test i dag, så er el i morgen ca og 1 dpo på tirsdag
Det burde holde i massevis. Da er det noen karer som ligger klare å venter på lur Lykke tilDa håper jeg det har holdt med aksjer, selv om det ble lite av det, hehh. Men la inn aksjer onsdag, natt til i dag og nå i kveld
Er heldigvis på ferie hos en venninne fra i morgen og ut uka Så da går det hvertfall 5-6 dager hvor jeg har andre ting å tenke på enn DPO-landDet burde holde i massevis. Da er det noen karer som ligger klare å venter på lur Lykke til