Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjæl ass! Gir liksom litt opp. Hater DPO-land…10 DPO og negativ test. Nå sitter jeg og er teit og tar sorgene på forskudd
Bruker strips, tar de ettermiddag og kveldEr det mange her som bruker EL-tester? Og i såfall når eksakt bruker dere å ta den egentlig? Jeg har aldri brukt det før, bare "følt" når jeg har det og regnet meg sånn ca fram, men mensen kom tre dager tidligere forrige uke så jeg tok nok feil når jeg trodde EL var!
Ok, tar du de fra de dagene du skal være fruktbar da, altså 12-14 dager etter siste menstruasjon?Bruker strips, tar de ettermiddag og kveld
Hvor lang syklus har du? Jeg går utifra min sykluslengde. Den har aldri vært kortere enn 28 dager, har ligget mellom 29-32 dager. 29 på de to siste. Muligens 28 denne gangen. Man skal alltid gå utifra den korteste syklusen man har hatt Her er en oversikt på når man burde begynne å teste(se bilde).Ok, tar du de fra de dagene du skal være fruktbar da, altså 12-14 dager etter siste menstruasjon?
Syklus på 25 dager. Har i hvertfall vært nøyaktig 25 dager de to siste syklusene jeg har hatt siden jeg sluttet på p-pillen (Har mensen i ca 4 dager). Takk for bilde, det var hjelpsomt! har brukt kalenderen på babyverden-appen for å ha oversikt over mensen/ELHvor lang syklus har du? Jeg går utifra min sykluslengde. Den har aldri vært kortere enn 28 dager, har ligget mellom 29-32 dager. 29 på de to siste. Muligens 28 denne gangen. Man skal alltid gå utifra den korteste syklusen man har hatt Her er en oversikt på når man burde begynne å teste(se bilde).