Dpo tråden! ❤

5 DPO og MYE urflod. Men nå kunne den plutselig strekkes litt mellom tommelen og pekefingeren.. Er det normalt liksom? :p

4DPO. Tidvis stikninger og ubehag nederst i magen :smiley-angelic001 Merket ikke noe i går, så glad jeg merker noe i dag.

6DPO, verker/murrer litt på venstre side nederst i magen. Våknet av det i dag tidlig og det pågår enda.

Jeg drømmer mye rart for tiden.

Er det mange her som bruker EL-tester? Og i såfall når eksakt bruker dere å ta den egentlig? Jeg har aldri brukt det før, bare "følt" når jeg har det og regnet meg sånn ca fram, men mensen kom tre dager tidligere forrige uke så jeg tok nok feil når jeg trodde EL var!

Er det mange her som bruker EL-tester? Og i såfall når eksakt bruker dere å ta den egentlig? Jeg har aldri brukt det før, bare "følt" når jeg har det og regnet meg sånn ca fram, men mensen kom tre dager tidligere forrige uke så jeg tok nok feil når jeg trodde EL var!
Bruker strips, tar de ettermiddag og kveld :)

Ok, tar du de fra de dagene du skal være fruktbar da, altså 12-14 dager etter siste menstruasjon? :)
Hvor lang syklus har du? Jeg går utifra min sykluslengde. Den har aldri vært kortere enn 28 dager, har ligget mellom 29-32 dager. 29 på de to siste. Muligens 28 denne gangen. Man skal alltid gå utifra den korteste syklusen man har hatt :) Her er en oversikt på når man burde begynne å teste(se bilde).

Vedlegg

• 764D1CB6-9E7C-4C8A-93B9-C936C69B0A3C.png
    764D1CB6-9E7C-4C8A-93B9-C936C69B0A3C.png
    207,9 KB · Visninger: 77
Hvor lang syklus har du? Jeg går utifra min sykluslengde. Den har aldri vært kortere enn 28 dager, har ligget mellom 29-32 dager. 29 på de to siste. Muligens 28 denne gangen. Man skal alltid gå utifra den korteste syklusen man har hatt :) Her er en oversikt på når man burde begynne å teste(se bilde).
Syklus på 25 dager. Har i hvertfall vært nøyaktig 25 dager de to siste syklusene jeg har hatt siden jeg sluttet på p-pillen (Har mensen i ca 4 dager). Takk for bilde, det var hjelpsomt! :-) har brukt kalenderen på babyverden-appen for å ha oversikt over mensen/EL

Er det noen som har en mening om denne testen? Fikk positiv ELtest 8/8..

Det er tidligstrimmel fra make sure. Noen som har erfaring med skyggestreker på disse?

Vedlegg

• F9944861-4C9C-42E4-A2A6-B2A08FCF93C7.jpeg
    F9944861-4C9C-42E4-A2A6-B2A08FCF93C7.jpeg
    812,1 KB · Visninger: 128
Back
Topp