Den ligner på min første positiv testEr det noen som har en mening om denne testen? Fikk positiv ELtest 8/8..
Det er tidligstrimmel fra make sure. Noen som har erfaring med skyggestreker på disse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ligner på min første positiv testEr det noen som har en mening om denne testen? Fikk positiv ELtest 8/8..
Det er tidligstrimmel fra make sure. Noen som har erfaring med skyggestreker på disse?
Jeg kjenner meg igjen! Grunnen kan være at væsken fra follikkelen siver ut når den slipper egget og irriterer bukhulen litt etterpå. Selve el-smertene skal vel være mer stikkende akkurat ifm slipp, men det kan også gjøre vondt og sprenge dagene i forkant.Er det flere enn meg som opplever ømhet/smerter i livmor/eggstokk etter EL? I følge tempmålinga samt smerter så tror jeg EL var lørdag kveld. Sterke smerter lørdag kveld, samt tempstigning søndag morgen. Men, i hele går var jeg super øm og vond i livmor/blære/eggstokk området. Og kjenner det også litt nå i dag. Er jo nesten redd for at EL ikke har vært likevel Men nå er det mer sånn øm-vondt, og ikke helt likt som smertene før det jeg mener må ha vært EL da. Noen som kjenner seg igjen?
Bra det ikke bare er meg Ja i dagene før og på det jeg mener var EL dagen så hadde jeg mye press og verking i mage og rygg, sånn jeg pleier. Og lørdag kveld kom det 4 skarpe stikk ved høyre eggstokk som jeg tror kanskje var da egget slapp? Mens det etterpå har vært en øm-vond følelse, så en annen type smerte liksom. Så da stemmer det kanskje med irritasjon og ømhet etter eggløsning daJeg kjenner meg igjen! Grunnen kan være at væsken fra follikkelen siver ut når den slipper egget og irriterer bukhulen litt etterpå. Selve el-smertene skal vel være mer stikkende akkurat ifm slipp, men det kan også gjøre vondt og sprenge dagene i forkant.
Jeg har opplevd "røffe" eggløsninger før. Kjennes ut som om kroppen har røsket løs egget, fremfor å slippe det mulig kroppen bare jobbet litt ekstra hardt denne gangEr det flere enn meg som opplever ømhet/smerter i livmor/eggstokk etter EL? I følge tempmålinga samt smerter så tror jeg EL var lørdag kveld. Sterke smerter lørdag kveld, samt tempstigning søndag morgen. Men, i hele går var jeg super øm og vond i livmor/blære/eggstokk området. Og kjenner det også litt nå i dag. Er jo nesten redd for at EL ikke har vært likevel Men nå er det mer sånn øm-vondt, og ikke helt likt som smertene før det jeg mener må ha vært EL da. Noen som kjenner seg igjen?
Ja kanskje det er det som er greiaJeg har opplevd "røffe" eggløsninger før. Kjennes ut som om kroppen har røsket løs egget, fremfor å slippe det mulig kroppen bare jobbet litt ekstra hardt denne gang
Jeg synes av denne grunn (at el smerter kan komme både før, under og etter) at el smerter ikke er særlig nyttig som tegn for meg, men så er jeg også generelt dårlig på å kjenne etter og pinpointe akkurat hvilken type smerte det er og hvor den er, skal sies. Vet bare at rundt el er det gjerne noen dager med vondt, og det var greit å få en medisinsk forklaring Så tror nok du kan regne med at el har vært, du er jo flink og temper også!Bra det ikke bare er meg Ja i dagene før og på det jeg mener var EL dagen så hadde jeg mye press og verking i mage og rygg, sånn jeg pleier. Og lørdag kveld kom det 4 skarpe stikk ved høyre eggstokk som jeg tror kanskje var da egget slapp? Mens det etterpå har vært en øm-vond følelse, så en annen type smerte liksom. Så da stemmer det kanskje med irritasjon og ømhet etter eggløsning da
Jeg føler jeg har ok kontroll, men innimellom blir man jo usikker Absolutt ikke lett å tolke alle ting som skjer i kroppen.Jeg synes av denne grunn (at el smerter kan komme både før, under og etter) at el smerter ikke er særlig nyttig som tegn for meg, men så er jeg også generelt dårlig på å kjenne etter og pinpointe akkurat hvilken type smerte det er og hvor den er, skal sies. Vet bare at rundt el er det gjerne noen dager med vondt, og det var greit å få en medisinsk forklaring Så tror nok du kan regne med at el har vært, du er jo flink og temper også!