Dpo tråden! ❤

13 dpo og tr om 2 dager. Håper den kommer i morgen egentlig :) ❤️

Bare for å dobbeltsjekke at jeg teller riktig. Positivt EL test med CB lørdag morning og søndag morning men testet med stikker også. Det var svakere på søndagen og hadde merkbart stilling vondt på høyrde siden i magen slapp veldig på formiddagen. Testet igjen på dagen og kvelden og det minsket veldig då må jo hatt EL på søndag formiddag. Hvilken dag er jeg på idag da? o_O

Er dpo 4 nå, trur jeg... iallefall etter hva premom sier ang mine eltester. Det snegler seg virkelig av gårde. Blir snart tullete SV denne ventinga.

5 dpo. Og tiden går så sakte. Har så lyst å starte å teste, men så skal jeg vente til seinest torsdag er min plan.da er jeg 10 dpo. Holder jeg meg? Hvordan skal dette gå? Passer seg fint dårlig at syklusen min havnet slik på disse dagene. Den helga skal jeg bort, og 2 av vennene mine skal være med, og har vell en nyss om at vi prøver. Hvordan eventuelt holde på den hemmeligheten den helga? Haha

Når regner dere dpo fra når dere har positiv el test flere dager?
Dette er mine tester, og jeg regner vell dpo fra dagen etter den siste var tatt. Fordi de var ganske positive også cd15. Også tenker jeg at det er bedre at jeg teller en dag seinere, enn for tidlig, for da blir jeg så skuffa om jeg eks kommer til 10 dpo (som da kanskje ville vært 9 dpo) også få negativ test. Da føler jeg det heller er bedre å vente en dag for lenge.

Vedlegg

• Screenshot_20220904-183141_Premom.jpg
    Screenshot_20220904-183141_Premom.jpg
    551 KB · Visninger: 112
Back
Topp