Dpo tråden! ❤

2 dpo, vond i korsryggen plutselig og småkvalm. Ikke symptom på graviditet såklart, ganske stresset nå for at omgangen på vei :oops: :dead:

Dpo 11 idag. Forventet mensen i morgen, men ingen symptoner på det:shifty: oog det er svært uvanlig, for nå bruker jeg å være hormonell, godtesjuk, ømme pupper og masse luft..

Måtte ta en test nå, men det er blendahvitt?

Vedlegg

• IMG_2055.png
    IMG_2055.png
    7,2 MB · Visninger: 174
5 dpo, veldig spent på de nærmeste dagene…

Dpo 11 idag. Forventet mensen i morgen, men ingen symptoner på det:shifty: oog det er svært uvanlig, for nå bruker jeg å være hormonell, godtesjuk, ømme pupper og masse luft..

Måtte ta en test nå, men det er blendahvitt?
Føler jeg ser noe! Men disse testene er kjent for både skyggestrek og for å slå ut veldig sent. Anbefaler make sure som selges på Meny og nettet :)

Dpo 10 i dag. Tok test i går kveld,men angre da den ikke var konsentrert så neg...har lite symptomer å,bare hard mage og ømme brysta tørr ikke håpe pga mange nedturer...

4 DPO i dag, og er så TRØTT! Var trøtt i går også, selv om jeg sov 8 timer natt til i går. Måtte sove et par timer på sofaen på ettermiddagen i går, men sovnet likevel til vanlig tid i går kveld, og sov 7-8 timer igjen natt til i dag. Måtte avslutte arbeidsdagen litt tidlig i dag fordi jeg var så trøtt. Sovet ca. tre timer på sofaen igjen i dag, og er fortsatt like trøtt. :dead:

noen fler som har opplevd det som kjennes som nålestikk rundt navlen?? Aldri kjent det før, er prøver for første gang pp1… er det symptom? :happy:

5 dpo og tiden går SÅÅÅÅÅ sakte :shifty: Føler jeg har flere symptomer allerede, men er jo alt for tidlig til at det kan komme av at jeg er gravid. Overanalyserer alt. Er trøtt, problemer med matlysta (ikke kvalm da), vondt i ryggen, mer irritabel (sannsynligvis pga lite og dårlig søvn). Blir spennende fremover, men tviler sterkt på at vi får det til på første pp… men er en liten del av meg som selvsagt holder opp håpet :smiley-angelic001:binkybaby

9 dpo, vært kvalm I 3 dager... ømme bryster og litt murrigner på høre side...
Skal teste I morgen, vi går gjennom infertilitet utredning og har fått vite at gubben har dårlig kvalitet og veldig få levende svømmere...
Skal ringe gynekologisk poliklinikk i morgen å purre på svar fra han overlegen..

8 dpo og tiden går så saaaaaaaakte :sorry:
Rimelig sikker på at det ikke klaffet denne gangen, men regnet ikke med det ville det på første forsøket (men lov å håpe).
Enda 1 uke til IKM så er vel bare å smøre seg med tålmodighet :shifty:

Hei dere flotte kvinner! :happy:

Håper det er flere som blir gal av ventingen, trenger å ha noen som går igjennom det samme å snakke med og vil dele sine symptomer her!

Jeg er selv 7 dpo, helt ny til dette forumet, og forum rent generelt! Kjenner at jeg er besatt av å få tiden til å gå og snakke med andre som er i samme sko.

Hvor mange dpo's er du ? Hva er dine symtomer? ❤
Hei dere.
Jeg er nå i PP 6 og er 6-7 dpo. Jeg fikk disse strekene (mer rosa i virkeligheten) på Babyplan sine tidligtester på kveldsurin - og er helt i sjokk. Dette kom opp på begge etter 20-30 sek.. De er ikke gått ut på dato eller noen ting.. Håper så inderlig det er en spire Tok en metodetest senere på dagen og den ble også svak positiv.. Noen andre med samme erfaringer, og hvor det har gått greit??
IMG_7541.jpeg
IMG_7545.jpeg

Jeg er 9 DPO og 8 dager til TR. Fikk nå en liten blødning ved toalettbesøk. Festeblødning eller TR som kommer tidligere enn ventet? :banghead: Tok en test når jeg stod opp idag, før blødningen og den var selvsagt blenda. Man kan jo bli gal av denne tiden mellom EL og TR. o_O:p

Vet ikke om det er hodet mitt som er på symptomjakt eller om det er virkelig. Men er det ikke litt tidlig å allerede kjenne på kvalme og mensen lignende murringer? Vil tippe jeg er bare 2 eller 3 dpo…Syns denne perioden går så tregt :playful:

Vet ikke om det er hodet mitt som er på symptomjakt eller om det er virkelig. Men er det ikke litt tidlig å allerede kjenne på kvalme og mensen lignende murringer? Vil tippe jeg er bare 2 eller 3 dpo…Syns denne perioden går så tregt :playful:
Når jeg hadde kjemisk så hadde jeg kvalmen veldig tidlig .. klarte ikke spise .. brakk meg av alt .

Denne pp har jeg hatt stikninger til ca 3 dpo og mensmurringer til 8 dpo . Ingenting siste døgnet . Annet enn puppene gjør vondt

Back
Topp