Trur eg er 9 dpo idag, hadde positiv el 1. septembee. Her er dagens test fra i dagtidlig nederst, klokka 8, og den over er fra 11.30. nokon som ser?? ser sjøl, men vil ikkje tru det sidan dei to forgje tok 12 og 14 måna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SerTrur eg er 9 dpo idag, hadde positiv el 1. septembee. Her er dagens test fra i dagtidlig nederst, klokka 8, og den over er fra 11.30. nokon som ser?? ser sjøl, men vil ikkje tru det sidan dei to forgje tok 12 og 14 måna.
Ser også strek på denHei! DPO 8, og lurer på om noen klarer å se noe på den nederste testen?
Takk da tror jeg at jeg regner fra idag, de har vert negative idagDette er mine tester, og jeg regner vell dpo fra dagen etter den siste var tatt. Fordi de var ganske positive også cd15. Også tenker jeg at det er bedre at jeg teller en dag seinere, enn for tidlig, for da blir jeg så skuffa om jeg eks kommer til 10 dpo (som da kanskje ville vært 9 dpo) også få negativ test. Da føler jeg det heller er bedre å vente en dag for lenge.
Jeg klarer ikke å se noe dessverre ikke det beste streksynet da. Hvor mange dpo?
8 dpo bare, og håper så inderlig!! Denne prøveperioden har vært både lang og vond..Jeg klarer ikke å se noe dessverre ikke det beste streksynet da. Hvor mange dpo?
Klarer ikke se noe dessverre...
Det er jo heldigvis veldig tidlig enda8 dpo bare, og håper så inderlig!! Denne prøveperioden har vært både lang og vond..
Ja, jeg får prøve å holde motet oppe noen dager til.. Hvor er du hen i løypa?Det er jo heldigvis veldig tidlig enda
Usikker er på cd10. Fikk plutselig positiv eltest cd8 (pleier å få det cd 12/13 med bekreftet el cd 13/14) som kun var positiv noen få timer. Jeg pleier å ha positiv test i 1-2døgn og det er ikke tvil om når den er positiv. Den jeg fikk nå cd8 er positiv, men ikke så positiv som jeg pleier å få...Ja, jeg får prøve å holde motet oppe noen dager til.. Hvor er du hen i løypa?
Spennende på godt og vondt kanskje Frustrerende når kroppen avviker fra rutine.. Har dere prøvd lenge?Usikker er på cd10. Fikk plutselig positiv eltest cd8 (pleier å få det cd 12/13 med bekreftet el cd 13/14) som kun var positiv noen få timer. Jeg pleier å ha positiv test i 1-2døgn og det er ikke tvil om når den er positiv. Den jeg fikk nå cd8 er positiv, men ikke så positiv som jeg pleier å få...
Så jeg tester og temper, og vi får se hva som skjer
Nå er kroppen bare teit, det er ikke spennende i det hele tatt, bare frustrerendeSpennende på godt og vondt kanskje Frustrerende når kroppen avviker fra rutine.. Har dere prøvd lenge?
Haha, ser den!Nå er kroppen bare teit, det er ikke spennende i det hele tatt, bare frustrerende
Sluttet på pilla i juni du da?
Crinone er vel også noe progesterontilskudd? Jeg gikk på tilskudd av det forrige mnd pga kort lutealfase, skal begynne på det når jeg får bekreftet el når enn det blirHaha, ser den!
Jeg har ikke gått på prevensjon på et par år, men slet lenge med å finne tilbake til syklus etter fødsel i 2020. Har nå hatt ish regelmessig syklus i 8-9 mnd, og har første måned med crinone nå.. Ønsket om nr 2 har vært sterkt i godt over ett år nå, så håper virkelig at spiren sitter snart
Ja, stemmer. Har hatt noen runder med kort lutealfase, så krysser fingrene for at crinone skal hjelpe!Crinone er vel også noe progesterontilskudd? Jeg gikk på tilskudd av det forrige mnd pga kort lutealfase, skal begynne på det når jeg får bekreftet el når enn det blir
Ungene her er 7 (april 2016) og 6 (desember 2017), jeg hadde aldri trodd at jeg skulle prøve på nr 3 før samboer begynte å snakke om det i vår/sommer satser på at spiren sitter hos oss begge snart
Her ser du effekten min av progesteron lf 9/10dager mot 16 med progesterontilskudd! (Sluttet å ta det 13dpo på kveld)Ja, stemmer. Har hatt noen runder med kort lutealfase, så krysser fingrene for at crinone skal hjelpe!
Så spennende med nr 3!! Krysser fingrene for positiv test snart
Så gøy å se! Jeg glemte å spørre gyn om man får mensen når man tar crinone dersom man ikke har blitt gravid?! Er 15 doser i pakken, så vurderer å bare ta til det er tomt..Her ser du effekten min av progesteron lf 9/10dager mot 16 med progesterontilskudd! (Sluttet å ta det 13dpo på kveld)
Håper du får god effekt av det!
Jeg vet ikke hvordan det fungerer med crinone, men jeg fikk beskjed om å slutte på det hvis test 14dpo var negativSå gøy å se! Jeg glemte å spørre gyn om man får mensen når man tar crinone dersom man ikke har blitt gravid?! Er 15 doser i pakken, så vurderer å bare ta til det er tomt..